AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Okei, sikkert rar overskrift. Greia er at jeg bruker noen låter til å bevege meg til. Kan ikke danse, så kaller det ikke dans. Men det er for å komme inn i kroppen min på, føle meg tilstede, komme i kontakt med meg selv og følelser og lignende. Disse ble jeg tipset om her inne for lenge siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne flere. Låtene jeg har er Enya sine May it be, og Aniron, Now we are free fra Gladiator-filmen, og Three little birds av Bob Marley. Jeg er veldig dårlig på musikk, derfor spør jeg om tips. Låtene kan både være rolige, og oppstemte, men kanskje sånn vibb av at man kan bevege seg gjennom ulike følelser, nedstemt, melankolsk, håpefull, glad. Aner ikke om jeg gir mening for noen, eller om andre driver med dette, men jeg har funnet at dette er INNMARI bra for psyken min, så jeg må bare prøve å forhøre meg om musikktips. På forhånd takk! ❤️ Anonymkode: 8fd05...8b7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Mine er Susanne Sundfør white foxes Moby My heart The William Blakes The end of the world Tears for fears Mad world Hans Zimmer, mesteparten av hans filmusikk, men jeg liker spesielt den fra Rain man som heter "leaving wallbrook/on the road" Goo goo dolls Iris The hooters All you zombies Anonymkode: 7bcef...9ac
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine er Susanne Sundfør white foxes Moby My heart The William Blakes The end of the world Tears for fears Mad world Hans Zimmer, mesteparten av hans filmusikk, men jeg liker spesielt den fra Rain man som heter "leaving wallbrook/on the road" Goo goo dolls Iris The hooters All you zombies Anonymkode: 7bcef...9ac Tusen takk! Susanne Sundfør har faktisk perfekt musikk til denne bruken, skikkelig stemningsfull, dessverre ble jeg allergisk mot hennes musikk for 10 år siden, og blir kvalm hver gang det kommer på radioen 🙈 Leaving Wallbrook/On the road var midt i blinken, inn på lista med det samme. ❤️ Anonymkode: 8fd05...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk! Susanne Sundfør har faktisk perfekt musikk til denne bruken, skikkelig stemningsfull, dessverre ble jeg allergisk mot hennes musikk for 10 år siden, og blir kvalm hver gang det kommer på radioen 🙈 Leaving Wallbrook/On the road var midt i blinken, inn på lista med det samme. ❤️ Anonymkode: 8fd05...8b7 Bare hyggelig, håper du får mye ut av de som treffer 😊🤗 Anonymkode: 7bcef...9ac
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Spennende men vanskelig forespørsel, siden musikk kan gi forskjellige følelser til forskjellige folk. Mulig alt under blir for sært, men det er musikk med veldig ulike stemninger, iallefall The Alan Parsons Project - Arrival Tool - Disposition Ulver - Eos Snarky Puppy - Thing of Gold Regina Spektor - Apres Moi Anonymkode: 982a4...8ba
Mons Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Det hender også at jeg beveger meg til musikk. Veldig rolig som trening til noe som må skje kjapt. Denne låten har lyrikk som kan tolkes som man vil. Eller ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 22.41): Spennende men vanskelig forespørsel, siden musikk kan gi forskjellige følelser til forskjellige folk. Mulig alt under blir for sært, men det er musikk med veldig ulike stemninger, iallefall The Alan Parsons Project - Arrival Tool - Disposition Ulver - Eos Snarky Puppy - Thing of Gold Regina Spektor - Apres Moi Anonymkode: 982a4...8ba Regina er faktisk en av mine favoritter, men har nesten glemt henne de siste årene. Aldri prøvd å bevege meg til henne. Takk! ❤️ Likte at det var veldig forskjellige energier i sangene du foreslo, og at det utviklet seg gjennom sangene. Flere jeg aldri har hørt, likte særlig Eos! Men Arrival med The Alan Parsons Project fant jeg ikke, kan den ha en alternativ tittel? Anonymkode: 8fd05...8b7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 Mons skrev (På 28.10.2022 den 23.00): Det hender også at jeg beveger meg til musikk. Veldig rolig som trening til noe som må skje kjapt. Denne låten har lyrikk som kan tolkes som man vil. Eller ikke vil. Takk for tipset! Veldig rolig energi. Anonymkode: 8fd05...8b7
Mons Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tipset! Veldig rolig energi. Anonymkode: 8fd05...8b7 Bare hyggelig! Rolig energi kan man lett omdanne til hva som helst. Her er en annen som treffer meg. Kanskje deg... Nå progrock.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Mons skrev (4 timer siden): Bare hyggelig! Rolig energi kan man lett omdanne til hva som helst. Her er en annen som treffer meg. Kanskje deg... Nå progrock. Skal prøve den ut! 🕺 Anonymkode: 8fd05...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 Er det flere, kanskje på en tirsdagskveld, som har forslag? Om dere ikke bruker det til ekspressiv dans, kanskje bare gode stemningslåter. TS Anonymkode: 8fd05...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Mons skrev (På 30.10.2022 den 19.17): Bare hyggelig! Rolig energi kan man lett omdanne til hva som helst. Her er en annen som treffer meg. Kanskje deg... Nå progrock. Tusen takk for denne.(Ikke ts) Anonymkode: 7c946...1b3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Nå har jeg fått prøvd ut alle låtene dere foreslo! Og det var så mye bra som traff meg midt på. Og dette er låter jeg aldri ville funnet selv. Så ville bare bumpe denne igjen, kanskje flere har tips. ❤️ TS Anonymkode: 8fd05...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 21.28): Okei, sikkert rar overskrift. Greia er at jeg bruker noen låter til å bevege meg til. Kan ikke danse, så kaller det ikke dans. Men det er for å komme inn i kroppen min på, føle meg tilstede, komme i kontakt med meg selv og følelser og lignende. Disse ble jeg tipset om her inne for lenge siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne flere. Låtene jeg har er Enya sine May it be, og Aniron, Now we are free fra Gladiator-filmen, og Three little birds av Bob Marley. Jeg er veldig dårlig på musikk, derfor spør jeg om tips. Låtene kan både være rolige, og oppstemte, men kanskje sånn vibb av at man kan bevege seg gjennom ulike følelser, nedstemt, melankolsk, håpefull, glad. Aner ikke om jeg gir mening for noen, eller om andre driver med dette, men jeg har funnet at dette er INNMARI bra for psyken min, så jeg må bare prøve å forhøre meg om musikktips. På forhånd takk! ❤️ Anonymkode: 8fd05...8b7 DENNE er helt fantastisk! Pluss gir healing. God dans! ❤️ Anonymkode: 10718...71b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DENNE er helt fantastisk! Pluss gir healing. God dans! ❤️ Anonymkode: 10718...71b Den var lang også! Jeg skal teste den ut neste gang. Må si jeg ble litt satt ut av syngingen, men det er kanskje noe man venner seg til? TS Anonymkode: 8fd05...8b7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 M83: Oblivion T-Rex: Cosmic Dancer Pixies: Where is my mind? Anonymkode: dca10...b04
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): M83: Oblivion T-Rex: Cosmic Dancer Pixies: Where is my mind? Anonymkode: dca10...b04 Takker og bukker! Aldri hørt noen av disse før, så er spent. Anonymkode: 8fd05...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå