AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Var på hotell i Oslo forrige uke, første natten fikk jeg en ufrivillig utløsning, jeg sover naken så det ble en stor flekk på overmadrass, ble skikkelig dårlig med tanke på hvordan jeg skulle forklare dette.Dagen etter romservice hadde vært der, hadde hun lagt et stort håndkle mellom overmadrass og laken, det lå også et lite håndkle på puta, laken var også blitt skiftet. Dette er så pinlig, hadde bestilt hotell gjennom et vennepar og er så redd for de skal få en regning på rens av seng. Sliter med angst og er helt ute av meg selv. Anonymkode: cc4f1...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Folk har sex i hotellsenger hvert sekund i døgnet. Slapp av. Anonymkode: 0eb28...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 Overmadrassen kan vel vaskes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hva mener du «det ble en stor flekk på overmadrass»? Tok du av laken og madrassbeskytter for å sove? I så fall - hvorfor? Var det ikke laken på sengen? I så fall - hva slags rønne overnattet du i? Det er helt normalt å ha sex i senger. Også hotellsenger. Om hotellet velger å ikke ha laken på er det ekkelt, uhygienisk og grunn for deg til å klage. Men det er ikke grunn for at de kan klage. Om de velger å ikke ha på madrassbeskytter er det uvanlig og betenkelig, men igjen - noe hotellet selv må stå til ansvar for (dog, igjen noe uhygienisk, så du som gjest kan klage). Om betjeningen legger håndklær i sengen? Legg igjen en omtale på at dette ikke er et ålreit overnattingssted. Det hører ingen steds hjemme. Anonymkode: c28c3...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå