Gå til innhold

Besøk på swingersclub i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle. 

Siste helg var min mann og jeg å besøkte en swingersklubb i Danmark. 
Dette har vi gjort mange fanger før og da har alle vært veldig veldig flinke til å bruke kondom, virker som om der er en selvfølge for alle å gjøre det. 
Denne gangen prøvde vi noe nytt, et rom som var helt mørkt, dette var veldig spennende og jeg ble godt mottatt av de der inne, var der i mange timer, aner ikke hvor mange som jeg hadde sex med, men det var mange. Nå er jeg litt usikker på om de var like flinke til å bruke kondom der inne, jeg er fortsatt øm og redd kanskje jeg har blitt smittet av noe, der igjen så tror jeg ikke jeg har hatt så mange menn på en gang. Tror flere kom inni meg også, men var så i ekstase at jeg ikke klarte å reflektere over dette da. Det var mange som sprutet i munnen min, ansiktet, halsen, poppende og over hele meg egentlig, men det blir man vel ikke så lett smittet av egentlig. 
Hvordan kjennes det om jeg har blitt smittes av kjønnssykdom? Tror egentlig bare jeg er øm, men kan jo ikke være sikker, har ikke så lyst til å snakke med legen min om dette. 

Vær snill å ikke døm meg, vet alle ikke liker denne livsstilen. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å teste seg.

Skjønner ikke hvorfor du kommer med beskrivelser av sexen? 

Anonymkode: 5a059...ae4

• Liker 5
Skrevet

Samme om du kjenner noe eller ikke bør du jo teste etter en sånn runde 😁

Anonymkode: 080cf...b87

• Liker 4
Skrevet

Du kan fint gå til legen å be om å bli testet for kjønns sykdommer, uten å måtte komme med samme forklaring som her inne. 

Bare si du er usikker fordi noe føles rart ut i vagina, å be om å bli testet. 

Anonymkode: 63a80...38b

• Liker 1
Skrevet

Runketråd og troll 😂

PS: 80% opplever ingen symptomer ved smitte av kjønnssykdom. Man kan teste seg gratis på sin lokale helsestasjon eller seksualsenter uten å blande inn fastlegen. I oslo er det Olafia klinikken

Anonymkode: dcdd3...67f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvilken klubb var det? Tucan? Vil du anbefale klubben for meg og partner?

Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Hvilken klubb var det? Tucan? Vil du anbefale klubben for meg og partner?

Kan anbefales ja, er nok den beste klubben i Danmark, Tucan ja. 

Skrevet

Takk! Vi må komme oss dit. Hvor bodde dere? På hotellet som Tucan anbefaler?

Skrevet

Du sier de brukte kondom, men de sprutet i bl.a i munnen din. Kondomen må være på, for å virke. Tenker du er en vandrende virusbombe nå.  

Anonymkode: 11002...1d1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Som oftest er folk med den livsstilen/ swingers MYE flinkere til både kondombruk, testing og at det snakkes åpen om at risken er der. Har selv brukt selvtest fra farmasiet, kry- digital lege, raskt og enkelt, (pluss resept om du skulle være smitta). Ikke alt du kan ta med fastlegen som bor på samme plass 😅. Pluss at jeg sjekker for hvp med jevne mellomrom også. Det er vel prisen man må betale for og ikke være monogam, men kan jo være ansvarlig for det. Ikkje blitt smitta enda heldigvis 😉

Anonymkode: d4392...ebb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Runketråd og troll 😂

PS: 80% opplever ingen symptomer ved smitte av kjønnssykdom. Man kan teste seg gratis på sin lokale helsestasjon eller seksualsenter uten å blande inn fastlegen. I oslo er det Olafia klinikken

Anonymkode: dcdd3...67f

Trolletråder kan av og til ha en misjon ved å løfte interessante problemsstillinger eller temaer osv., men det er viktig at trollet tar seg bryderiet med å skape et minimum av plausibilitet, slik at vi andre kan opprettholde en slags illusjon om at historien er autentisk (selv om vi innerst inne «vet» at den ikke er det):). Venstrehåndsarbeid, som historien i HI, blr bare dumt.

Anonymkode: 0e9fe...ce8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Takk! Vi må komme oss dit. Hvor bodde dere? På hotellet som Tucan anbefaler?

Vi har sommerhus der nede, anbefaler å benytte hotell i Kolding sentrum, det ved jernbanestasjonen er veldig bra. Krybily kan iallefall ikke anbefales.

Skrevet
Under-cover skrev (1 time siden):

Vi har sommerhus der nede, anbefaler å benytte hotell i Kolding sentrum, det ved jernbanestasjonen er veldig bra. Krybily kan iallefall ikke anbefales.

Takk for info. 🤟☺️

Skrevet
Under-cover skrev (18 timer siden):

Hei alle. 

Siste helg var min mann og jeg å besøkte en swingersklubb i Danmark. 
Dette har vi gjort mange fanger før og da har alle vært veldig veldig flinke til å bruke kondom, virker som om der er en selvfølge for alle å gjøre det. 
Denne gangen prøvde vi noe nytt, et rom som var helt mørkt, dette var veldig spennende og jeg ble godt mottatt av de der inne, var der i mange timer, aner ikke hvor mange som jeg hadde sex med, men det var mange. Nå er jeg litt usikker på om de var like flinke til å bruke kondom der inne, jeg er fortsatt øm og redd kanskje jeg har blitt smittet av noe, der igjen så tror jeg ikke jeg har hatt så mange menn på en gang. Tror flere kom inni meg også, men var så i ekstase at jeg ikke klarte å reflektere over dette da. Det var mange som sprutet i munnen min, ansiktet, halsen, poppende og over hele meg egentlig, men det blir man vel ikke så lett smittet av egentlig. 
Hvordan kjennes det om jeg har blitt smittes av kjønnssykdom? Tror egentlig bare jeg er øm, men kan jo ikke være sikker, har ikke så lyst til å snakke med legen min om dette. 

Vær snill å ikke døm meg, vet alle ikke liker denne livsstilen. 

Dømme andre, er det vi nordmenn kan best. Kos dere med gode opplevelser. Skulle ønske jeg selv hadde selvtillit til deres livsstil

Anonymkode: ced55...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dømme andre, er det vi nordmenn kan best. Kos dere med gode opplevelser. Skulle ønske jeg selv hadde selvtillit til deres livsstil

Anonymkode: ced55...892

Takk for forståelsen, selvtilliten øker mange hakk etter besøk på en slik klubb, så hvorfor ikke ta steget. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trolletråder kan av og til ha en misjon ved å løfte interessante problemsstillinger eller temaer osv., men det er viktig at trollet tar seg bryderiet med å skape et minimum av plausibilitet, slik at vi andre kan opprettholde en slags illusjon om at historien er autentisk (selv om vi innerst inne «vet» at den ikke er det):). Venstrehåndsarbeid, som historien i HI, blr bare dumt.

Anonymkode: 0e9fe...ce8

Hvem er egentlig trollet her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...