AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Blei litt nysgjerrig på libero sine hybrid bleier, og lurte på om nokon har prøvd dei og vil dele litt erfaringar? Vurderar dei til barnet mitt på litt over 1 år, og er litt undrande rundt «opptaksevne» på urin/avføring, og om dei held på natta også🤷🏻♀️ Anonymkode: 4f20a...c1b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Vår gutt er bare 3 mnd og blir fullammet, så det er litt andre behov her og en litt annen bæsj. For oss er bleiene helt greie, men kanskje litt korte bak - det samme synes vi om vanlige liberobleier. Vi bruker vanlige engangsbleier ute på farten og touch hjemme, fordi jeg er litt redd for lekkasjer. Det er lurt å ha flere ytterbleier, for det kommer bæsj på dem. Dermed er det ikke spesielt lønnsomt, men noe mer klimavennlig. De virker behagelige for barnet og holder greit på tiss og bæsj. Anonymkode: 0a590...26f
Prøvere Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vår gutt er bare 3 mnd og blir fullammet, så det er litt andre behov her og en litt annen bæsj. For oss er bleiene helt greie, men kanskje litt korte bak - det samme synes vi om vanlige liberobleier. Vi bruker vanlige engangsbleier ute på farten og touch hjemme, fordi jeg er litt redd for lekkasjer. Det er lurt å ha flere ytterbleier, for det kommer bæsj på dem. Dermed er det ikke spesielt lønnsomt, men noe mer klimavennlig. De virker behagelige for barnet og holder greit på tiss og bæsj. Anonymkode: 0a590...26f Takk for svar! Har bestilt 3 ytterbleier frå liberoklubben då eg såg dei hadde på poengshop, så får prøve testa det ut. Blir nok litt for «travelt» til bhg, så eg tenkte også å bruke dei heime😅
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Hørtes ut som bleiene har teknologiske funksjoner med det navnet. 🤯 Anonymkode: cadf8...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå