AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg er en mann på 45 år som har begynt å se på gutter mellom 20 og 25, bare en viss type som er litt feminine.Jeg blir skikkelig kåt og har lyst på dem, det er ikke bare seksuelt, men kunne tenkt meg forhold. Hva skjer??? Anonymkode: ec5fb...18f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Helt vanlig å ikke la sine bifile sider slippe gjennom før man er eldre. Handler nok en del om skam osv å gjøre men på et tidspunkt så kommer det kokende opp uansett Anonymkode: bb911...c81 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg ser ikke på kvinner som før, merker at jeg synes menn er det pene kjønnet, tror muligens jeg er homo Anonymkode: ec5fb...18f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ser ikke på kvinner som før, merker at jeg synes menn er det pene kjønnet, tror muligens jeg er homo Anonymkode: ec5fb...18f Så godt for deg å endelig komme frem til det! Kanskje gaysir kan være et sted å starte for å sortere tanker og følelser som du kan speile deg i hos andre som er det man kaller latebloomers Anonymkode: bb911...c81 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så godt for deg å endelig komme frem til det! Kanskje gaysir kan være et sted å starte for å sortere tanker og følelser som du kan speile deg i hos andre som er det man kaller latebloomers Anonymkode: bb911...c81 Takk, det føles utrolig merkelig, men samtidig veldig godt🥰 Anonymkode: ec5fb...18f 1
Snok1 Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg ble vàr min biseksualitet i midten av 40-årene og begynte å eksperimentere med menn og par. Jeg liker den siden ved meg selv og kombinerer det lett med å være inet jeterfilt og forpliktende forhold. Har aldri vært forelsket i en mann. Synes kvinner er vakrest, men menn er deilig krydder og morsomme leketøy.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er en mann på 45 år som har begynt å se på gutter mellom 20 og 25, bare en viss type som er litt feminine.Jeg blir skikkelig kåt og har lyst på dem, det er ikke bare seksuelt, men kunne tenkt meg forhold. Hva skjer??? Anonymkode: ec5fb...18f Har du lyst til å dra forhuden deres frem og tilbake i et rytmisk tempo helt til de spruter? Anonymkode: 0d4fe...2f2
Fuckman1983 Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg har runket i skogen foran fremmede menn noen ganger. De har aldri tatt på meg eller jeg på dem. Vel, det vil si at en full mann tok på pikken på på en swingersklubb for lenge siden, og det likte jeg ikke. Men jeg veldig glad i at eldre menn ser på at jeg runker. Liker at de sikler etter meg som om jeg var ferskt kjøtt. Vet ikke hvilken kategori det går under, da
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Du er gammel nok til å være deres far. Hold deg til folk på din egen alder. Anonymkode: 00abd...440 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så godt for deg å endelig komme frem til det! Kanskje gaysir kan være et sted å starte for å sortere tanker og følelser som du kan speile deg i hos andre som er det man kaller latebloomers Anonymkode: bb911...c81 Nei, nei, nei!!! Overhode ikke! Har ikke vært og kommer aldri til å bli et sted for usikre og søkende gutter og menn! Styr unna! Anonymkode: ae77d...9a2
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Det går fint an å bli kåt på og ha sex med samme kjønn uten at du er homofil, men forelsker du deg i det samme kjønn og ikke det motsatte kjønn så er du homofil. Forelsker du deg i begge kjønn så er du bifil. Vær stolt av deg selv uansett hvilken legning du har Det skjer at noen får en annen legning enn den legningen de har hatt tidligere.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg ser ikke på kvinner som før, merker at jeg synes menn er det pene kjønnet, tror muligens jeg er homo Anonymkode: ec5fb...18f Å strebe etter å sette deg selv i en bås, kalle deg homo eller whatever, er veldig uinteressant egentlig. Ikke la andre gjøre det heller, og gi beng i hva andre måtte ønske å titulere deg som. Greia er at vi er mange, mange fler enn jeg og du aner, som i voksen alder kjenner på noe fremmed når det kommer til akkurat det du beskriver. Noen lar det forbli en hemmelig fantasi og kan fint leve med det. Det er heller ikke uvanlig at fristelsen blir for stor, og når sjansen byr seg og en som vil det samme dukker opp, skjer det ting. Kun én gang eller flere. Sjeldent, ofte, regelmessig. Ikke heng deg opp i hva som skjer med legninga di. Ta grundige runder med deg selv, lytt til deg selv og lystene dine og lev det livet du syns passer deg. Skulle du få en enkelt sjans, får du evaluere og avgjøre fortsettelsen og spørre deg selv om det føles riktig. Det er din kropp og dine følelser det handler om. Men husk gummi M48 Anonymkode: ae77d...9a2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #13 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du lyst til å dra forhuden deres frem og tilbake i et rytmisk tempo helt til de spruter? Anonymkode: 0d4fe...2f2 Vet ikke om du er seriøs, men ja jeg liker og tenner veldig på den tanken. Anonymkode: ec5fb...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå