Gå til innhold

Gaver til barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 små som snart skal i gang med barnebursdager, de blir 4 til neste år. Er glad i å bestille på nett så har fått tak i små lego sett (både vanlig og Friends), og schleich hester til under 40kr per stk. Tenkte en av de + en kinder maxi sjokolade e.l. ville bli fine gaver til totalt 40-50kr. 

Viste frem dette til en av de andre foreldrene i barnehagen som også har eldre barn. Hun ble irritert og mente det var alt for mye og urettferdig da jeg ikke har kjøpt det fysisk i butikk... 

Er det ikke bare koselig med gaver ungene forhåpentligvis liker da? Siden jeg har 3 født samme år er jeg helt avhengig av å planlegge for å få det til økonomisk. 

Anonymkode: 549f6...748

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg, men jeg ville gitt koe som var ønsket da

Anonymkode: 67a88...2ec

• Liker 2
Skrevet

Synes det høres ut som en kjempegod ide. Ikke bry deg om hva andre mener om det. Er vanskelig å finne noe til 40-50 kr i butikk. Skal man begynne å gi barn noe som er ønsket så et det ikke alltid lett for 40-50kr.

jeg har også kjøpt sånne smågreier på nettet, ingen har ønsket seg det men er som regel veldig stas likevel 

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Urettferdig at du har planlagt og gjort et godt kjøp? Den forstår jeg ikke. Alle skal ha kjipe gaver i tilfelle noen har en kjip gave? Hæ?

Syntes det høres ut som kjempefine gaver! Er lurt å kjøpe i bolk på den måten!

• Liker 1
Skrevet

Fine gaver :) Her går det mest av Lego-sett, puslespill, forskjellige typer Lotto spill, perlesaker eller biler til gutter. 

Anonymkode: e157d...d05

• Liker 1
Skrevet

Høres supert ut! Men jeg har brent meg litt på å kjøpe gaver på forskudd, plutselig er det ingen av ungene som liker Lego 🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har 3 små som snart skal i gang med barnebursdager, de blir 4 til neste år. Er glad i å bestille på nett så har fått tak i små lego sett (både vanlig og Friends), og schleich hester til under 40kr per stk. Tenkte en av de + en kinder maxi sjokolade e.l. ville bli fine gaver til totalt 40-50kr. 

Viste frem dette til en av de andre foreldrene i barnehagen som også har eldre barn. Hun ble irritert og mente det var alt for mye og urettferdig da jeg ikke har kjøpt det fysisk i butikk... 

Er det ikke bare koselig med gaver ungene forhåpentligvis liker da? Siden jeg har 3 født samme år er jeg helt avhengig av å planlegge for å få det til økonomisk. 

Anonymkode: 549f6...748

helt supert det

Anonymkode: 29be9...126

Skrevet

Helt topp det, men hadde nok droppet å gi godteri. Er så mange sære foreldre der ute.

Anonymkode: 4b8cc...55b

• Liker 1
Skrevet

Supre gaver, men dropp sjokoladen!

Anonymkode: 2c4cd...4fe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dropp godteri i gave..,

Anonymkode: c25cd...38b

Skrevet

Vi har et gavelager hvor alt er handlet billig på salg på nett. Skikkelige gaver som Lego osv. det gjør det veldig praktisk og økonomisk hver gang et barn har bursdag. Nivået på gavene i bursdagene i barnehagen er høyt prismessig- synes jeg da, med priser fra 300kr om det ikke er kjøpt på salg/nett. Det blir jo mange bursdager så utgiften blir stor om man ikke planlegger i forveien.

Anonymkode: 13e51...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...