Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Baktusen skrev (16 minutter siden):

Jeg kan være enig i at jeg mistenker at flere som sier de har adhd, ikke har det. Men det vet jeg ikke med sikkerhet. 

Og at 85% som påstår de har det ikke har det? Hvor tar du den statistikken fra? Ræva? 

Jada, er kanskje blitt litt populært å ha adhd, og andre diagnoser som angst og depresjon. Men jeg kan love deg en ting, at vi som virkelig sliter med det, vi synes pokker ikke at det er særlig populært eller kult. Jeg hadde lett "gitt det bort". Kanskje jeg ikke hadde satt med følelsen om å ikke mestre livet, ikke få til kjæreste forhold osv. 

Statistikken for oss med adhd, med vennskap, forhold, helse, og jobb er ganske trist.

Nå handler denne tråden om Belinda og ikke deg. Når det er sagt så er det er velkjent faktum at unødvendig mange får tildelt denne diagnosen uten at de har den. At du velger å tro at jeg prater direkte til deg og blir såra av det får være ditt problem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mocca1 skrev (17 timer siden):

Nå handler denne tråden om Belinda og ikke deg. Når det er sagt så er det er velkjent faktum at unødvendig mange får tildelt denne diagnosen uten at de har den. At du velger å tro at jeg prater direkte til deg og blir såra av det får være ditt problem

Så da foreslår jeg at du forholder deg til fakta og ikke spyr ut dritt og meninger presentert som fakta. 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hushjelpen slutta etter hu skada seg? Sjekker ikke snapen/instaen hennes daglig, noen som har fått noe med seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Da har visst Belinda blitt aktiv på snap igjen, ikke for pengenes skyld altså, nei, for vår skyld. Hun vet for mye, har lært for mye, og det hadde vært en skam å ikke dele det med oss, slik at vi også kan lære. Det har ingenting med cash å gjøre. 

Hun er ikke utbrent heller lengre, hun har fått ADHD. Og heldigvis skal hun nå holde noen kurs slik at andre med ADHD kan takle livet slik HUN takler det. 

Dialogen mellom Belinda og Haugaard er også helt sjukt tilgjort. Det virker som en skikkelig konstruert relasjon, vi matcher, vi er krutt, og sammen skal vi hjelpe dere stakkars følgere til å bli sånn som oss. 

Kan verden please slutte å støtte opp under denne humbugen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Da har visst Belinda blitt aktiv på snap igjen, ikke for pengenes skyld altså, nei, for vår skyld. Hun vet for mye, har lært for mye, og det hadde vært en skam å ikke dele det med oss, slik at vi også kan lære. Det har ingenting med cash å gjøre. 

Hun er ikke utbrent heller lengre, hun har fått ADHD. Og heldigvis skal hun nå holde noen kurs slik at andre med ADHD kan takle livet slik HUN takler det. 

Dialogen mellom Belinda og Haugaard er også helt sjukt tilgjort. Det virker som en skikkelig konstruert relasjon, vi matcher, vi er krutt, og sammen skal vi hjelpe dere stakkars følgere til å bli sånn som oss. 

Kan verden please slutte å støtte opp under denne humbugen? 

Hver gang jeg klikker innom henne, må jeg klype meg i armen. Går det virkelig an å tjene penger til livets opphold på dette?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sykt at det går an å holde på sånn.

Jeg fulgte henne før, og syntes hun var både jordnær og morsom til å begynne med - men oppdaget raskt at det var noe som skurret. Kurs ble lansert som perler på en snor: hun hadde det helt jævlig den ene dagen, men ikke mange dager etterpå var det tilbakelagt OG hun hadde et kurs klart for alle andre som var i samme situasjon. Og sånn gikk det på repeat. Nå har jeg ikke fulgt henne på lenge (det ble rett og slett for vanskelig å se på det som må være en syk person utnytte andre sårbare mennesker), men det er tydeligvis ikke så mye som har endret seg… denne øko-landsbygreia høres jo IKKE bra ut.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez
bib_84 skrev (1 time siden):

Det er jo helt sykt at det går an å holde på sånn.

Jeg fulgte henne før, og syntes hun var både jordnær og morsom til å begynne med - men oppdaget raskt at det var noe som skurret. Kurs ble lansert som perler på en snor: hun hadde det helt jævlig den ene dagen, men ikke mange dager etterpå var det tilbakelagt OG hun hadde et kurs klart for alle andre som var i samme situasjon. Og sånn gikk det på repeat. Nå har jeg ikke fulgt henne på lenge (det ble rett og slett for vanskelig å se på det som må være en syk person utnytte andre sårbare mennesker), men det er tydeligvis ikke så mye som har endret seg… denne øko-landsbygreia høres jo IKKE bra ut.

Enig! Haugaard og Belinda har vel strengt tatt noe annet til felles enn at de har jobbet seg opp fra intet…. Nemlig den helt syke desperasjonen etter å tjene mye penger på kort tid. 

De framstod som to fnisete fjortiser når de filmet seg selv før live-sending/kurs. Jeg måtte innom for å se om det faktisk ble noe av, og jeg blir skremt når jeg hører at det var 125 mennesker som betaler 649 kr for å lytte til to damer som deler hvordan folk skal få det de har. Er det jeg som er prippen eller er det folka som betaler dette som er koko? 

Jeg forstår ikke at folk på ekte tror at desse menneskene vil dem vel, at det ligger noe annet enn cash bak handlingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Har hushjelpen slutta etter hu skada seg? Sjekker ikke snapen/instaen hennes daglig, noen som har fått noe med seg?

Skadet hun seg?? Hvordan? Har ikke fått med meg dette, men hørte B sa at «Karolina dessverre måtte gå videre» eller noe sånt i dag…..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (1 time siden):

Skadet hun seg?? Hvordan? Har ikke fått med meg dette, men hørte B sa at «Karolina dessverre måtte gå videre» eller noe sånt i dag…..

Kutta seg i fingeren/hånda om jeg ikke husker feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (16 timer siden):

.. måtte Karolina videre for å bli bedre på livet? 😅

… hvorfor « forsvinner» så mange mennesker fra B og co sitt liv, tro?

… og cluster hodepine? 

…. Men heldigvis,  og igjen; NÅ ER ALT på stell igjen, helse , økonomi , ikke angst, bla bla bla…. Bare og vente på neste nedslag 🤢

Endret av Yogaolga
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (21 timer siden):

Enig! Haugaard og Belinda har vel strengt tatt noe annet til felles enn at de har jobbet seg opp fra intet…. Nemlig den helt syke desperasjonen etter å tjene mye penger på kort tid. 

De framstod som to fnisete fjortiser når de filmet seg selv før live-sending/kurs. Jeg måtte innom for å se om det faktisk ble noe av, og jeg blir skremt når jeg hører at det var 125 mennesker som betaler 649 kr for å lytte til to damer som deler hvordan folk skal få det de har. Er det jeg som er prippen eller er det folka som betaler dette som er koko? 

Jeg forstår ikke at folk på ekte tror at desse menneskene vil dem vel, at det ligger noe annet enn cash bak handlingen. 

Det et ganske ufattelig at de tjente over 40.000 kr hver på disse to timene 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal de ikke bli i deres 'forevever home' likevel, da. Dette er visstnok også alt for umoderne og dyrt og upraktisk. Hun som gråt så fælt for å få det. :P 

Så de skal også bygge nytt i denne landsbyen. Beviser jo at de ikke har kjøpt huset, slik de har latet som. Og hva med det forrige huset? Villa Belinda? Har de fremdeles det?

Og nå har Belinda har bestilt et esel til eco-villagen. Det er visst det viktigste å få på plass, før første spadetak er tatt. 
Dette er jo så fornøyelig å følge med på. :ler: 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Så nå skal de ikke bli i deres 'forevever home' likevel, da. Dette er visstnok også alt for umoderne og dyrt og upraktisk. Hun som gråt så fælt for å få det. :P 

Så de skal også bygge nytt i denne landsbyen. Beviser jo at de ikke har kjøpt huset, slik de har latet som. Og hva med det forrige huset? Villa Belinda? Har de fremdeles det?

Og nå har Belinda har bestilt et esel til eco-villagen. Det er visst det viktigste å få på plass, før første spadetak er tatt. 

Nei Gud 😂😂😂 et esel? Offa meg for et shitshow.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (10 timer siden):

Casa Belinda ja, som de leide for så å kjøpe og pusse opp litt for videre utleie,… men nå finnes ikke dette på utleiemarkedet??

Drømmehuset med ku i hagen, ett av deres firma kjøpte dette ( leier) og så leier de av firmaet ( sikkert masse avskrivninger og monopolpenger)

Det blir aldri nok av noe hos B og co… en dag er ringen sluttet og da  står hun der og biter i sin egen halen… 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får frysninger av å tenke på samfunnet de skal lage.. blir vel en slags sekt. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er nok usikker, og mange influensere blir jo litt "stuck" i dette dele-samfunnet. Så kanskje det hele bunner i usikkerhet og et ønske om å gjøre det bra her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (3 timer siden):

Hun er nok usikker, og mange influensere blir jo litt "stuck" i dette dele-samfunnet. Så kanskje det hele bunner i usikkerhet og et ønske om å gjøre det bra her i livet.

Usikre kan vi vel alle være … men skulle alle gjøre like store nummer ut av alt og ingenting , ja da hadde verden stoppet- spør du meg 🤨

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at de i dag så på et hus som er bygget for 100 mill, og nå koster 3 mill euro? Skal de kjøpe det? Å hva er greia med at de sykt høye hussummene må legges ut?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...