Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

AprilLudgate skrev (25 minutter siden):

Hun skriver ikke at hun ønsker hun blir gravid :) 

Hun skriver «hadde vært søt gravid». 

To helt forskjellige ting.

Jepp, har skjønt det. Men hvorfor gjøre slik nummer ut av det til hver gang? 🤓

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom nesten lunchen opp igjen i dag. Først en lang tekst om livet uten spiral, og hvor fantastiske orgasmer hun nå har. Hun ligger i senga, under dyna. 😬 Så kommer neste bilde som er av sengetøyet med flere ekle gulhvite flekker. :overrasket:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

Her kom nesten lunchen opp igjen i dag. Først en lang tekst om livet uten spiral, og hvor fantastiske orgasmer hun nå har. Hun ligger i senga, under dyna. 😬 Så kommer neste bilde som er av sengetøyet med flere ekle gulhvite flekker. :overrasket:

Med teksten "Småbarnslivet". På bildet er litt av ene hunden med. Tenker det har med en hund å gjøre, som har kastet opp. I senga. Får være måte på hvordan ting tolkes.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

Huff, og hun håper ikke brødre og bonusbarn ser innlegget….. jeg hadde ikke hatt lyst til at NOEN skulle sett innlegget, og synes at noe bør holdes for seg selv! Bonusbarna trenger ikke å vite detaljer fra farens sexliv! Ei heller annen familie! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klott skrev (18 minutter siden):

Med teksten "Småbarnslivet". På bildet er litt av ene hunden med. Tenker det har med en hund å gjøre, som har kastet opp. I senga. Får være måte på hvordan ting tolkes.

Vet du, jeg leste ikke teksten. Jeg så hunden, jeg trykket meg raskt videre. Jeg har ikke tolket noe som helst, bare syntes det var ekkelt det hun la ut bilde av. Merkelig å legge ut både det ene og det andre. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakløst å spøke slik om å kjøre i påvirket tilstand. (Snap) 
«Ble stoppet  i kontroll, var heldigvis ikke full» ok, pleier du å være det til vanlig ? 😳

«hvis du har tenkt å kjøre og drikke, maybe don’t» 

Hun formulerer seg som en tenåring 🙄

Endret av **Marshmallow**
Autocorrect
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym0123456789 skrev (På 2.6.2023 den 18.48):

De har ikke kjøpt noen av husene. Det første leide de, og nå skal hun hjelpe huseier med å leie det ut ved at de mottar en prosentdel av utleie.Det andre huset eier de heller ikke, de leier med formål om å kjøpe. Men hun sier vel at hun eier🥴 For det er jo det manifistering går ut på; at man allerede ser for seg at man allerede eier huset🤪

Hva?😳 Jeg trodde de hadde KJØPT ‘’forever home’’. Det virket jo som at med de nye selskapene, så kunne de nå skru opp hus-budsjettet, så derfor kunne de kjøpe dette..eller, det spanske selskapet kjøpte huset, så leier de av sitt eget selskap.

De bruker jo masse penger på møbler og utstyr..da burde de jo spare..eller, nei..er jo selskapet som må sprare for å kjøpe..

Forvirret av hele opplegget😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hvaforno...?!?!

"Flere enn meg som har tenkt at mange utenlandske sanger er på et tullespråk og ikke ekte språk, feks Macarena? I dag lærte jeg at Macarena ikke er på tullespråk, og at de synger på SPANSK!!!!" *henrykt mine*

Er hun seriøs??? Jeg lurer på ordentlig, finnes det folk som tror at sanger ala Macarena er på "tullespråk"? Jeg kan ikke spansk, men hørte jo likevel at de synger på spansk, den gang låta kom.. og da var jeg vel 20 år yngre enn Belinda er nå... 😳

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (1 time siden):

Atte hvaforno...?!?!

"Flere enn meg som har tenkt at mange utenlandske sanger er på et tullespråk og ikke ekte språk, feks Macarena? I dag lærte jeg at Macarena ikke er på tullespråk, og at de synger på SPANSK!!!!" *henrykt mine*

Er hun seriøs??? Jeg lurer på ordentlig, finnes det folk som tror at sanger ala Macarena er på "tullespråk"? Jeg kan ikke spansk, men hørte jo likevel at de synger på spansk, den gang låta kom.. og da var jeg vel 20 år yngre enn Belinda er nå... 😳

Jeg trodde hun kødda. Er det mulig?? Nei, det kan umulig finnes folk som tror de synger på tullespråk 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Haloman skrev (1 time siden):

Atte hvaforno...?!?!

Jeg trodde det når sangen kom ut, og sang den på tullespråk i noen år før jeg forstod teksten og det ordentlige språket. Men jeg var fem år når sangen ble utgitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (15 timer siden):

Atte hvaforno...?!?!

Føler at alt Belinda  ( endelig) forstår må videreformidles og lages kurs, bøker etc av 🤓

Nå kommer det jo en kopp/ krus lansering snart… og brått holder hun vel spansk kurs også ….. money money

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor manifestere hun ikke bare bort de negative kvinnene?

Jeg tror virkelig ikke hun får sp mye hat som hun hevder. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (28 minutter siden):

Enig. Og det med at mennesker sprer hat og snakker stygt. Mine venner og omgangskrets sitter ikke og snakker dritt om andre som ikke er tilstede eller kjente folk. Og tror ikke vi er en en sær rase. 

Tror heller det  at 1 stygg kommentar gjør jo mye mer vondt enn 9 gode kommentarer gjør godt. Virker som hun heller dyrker det onde. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er opphengt i det negative. Det er jo det som selger og fanger oppmerksomhet. Og fanger sympati.

Uten det hadde hun ikke hatt noe å snakke om eller kurs å selge.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordaførr skrev (På 3.6.2023 den 23.13):

Hva?😳 Jeg trodde de hadde KJØPT ‘’forever home’’. Det virket jo som at med de nye selskapene, så kunne de nå skru opp hus-budsjettet, så derfor kunne de kjøpe dette..eller, det spanske selskapet kjøpte huset, så leier de av sitt eget selskap.

De bruker jo masse penger på møbler og utstyr..da burde de jo spare..eller, nei..er jo selskapet som må sprare for å kjøpe..

Forvirret av hele opplegget😂

Jeg hørte en podcast hun var med i, der sa hun at de skulle kjøpe huset privat, i «bolker» fra tidligere eier. Men nå hadde de fått et oppdrag i det spanske firmaet sitt som gjorde at de kunne kjøpe ut nesten hele huset med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (På 10.6.2023 den 12.27):

Hun blokker de som stiller henne spørsmål hun ikke liker. Kritiske spørsmål og egentlig undring , blir blokkert, og hvis det i tillegg er så mye hat ,  ja da burde vel følgerantallet også falle  drastisk 

Endret av Yogaolga
Trykkleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reklame for eget show i all mass i dag… Ingen merking av reklame på storyen 😑 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RileyParks skrev (4 minutter siden):

Nå har hun healet sitt eget syn🤓🤓

Jeg måtte le, er det mulig?? Hva blir det neste?? 

Alt dette snakket om mat, husker jeg feil? Men har ikke hun fortalt at hun hadde lagt alle matproblemene sine bak seg? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel
Sharp75! skrev (54 minutter siden):

Jeg måtte le, er det mulig?? Hva blir det neste?? 

Alt dette snakket om mat, husker jeg feil? Men har ikke hun fortalt at hun hadde lagt alle matproblemene sine bak seg? 

Jo, flere ganger. Det gjelder forøvrig på de fleste feltene i livet hennes. Hver gang hun lærer noe nytt, har hun «sett lyset», og skal omvende alle andre (for noen kroner). Til og med oppdragelse kan hun fortelle andre hvordan de skal gjøre, så jeg på snap…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...