Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

NiceOrNothing skrev (6 timer siden):

Tenker hun driver fra Spania for å omgå det strenge regelverket i Norge . Folk burde umiddelbart slutte å handle av henne . Det eneste hun selger er håp og drømmer =svindel . Har ikke sett en eneste faktabasert studie der leger går ut å anbefaler hverken puta eller Happy flops . Hun ler hele veien til banken . Å såvidt jeg vet , har hun enda ikke kurert noen . Kun svindlet . 

Her kommer oppskriften på livet lykke; 

DET FINNES FOR DEG OGSÅ

Har du noen gang betalt 25.000 for et møte som varte i fire minutter? Det har vi, og det endret alt.

Tenker du over at det er de små vanene dine som skaper fremtiden din? Det er nemlig ikke du som skaper fremtiden, det er vanene dine som skaper fremtiden din.

Vi har nylig havnet i drømmelivet. Du vet, det livet du egentlig ikke helt tror at går ann å skape, men du dagdrømmer om det likevel? Vel, vi har havnet i dette livet nå, etter en haug av gode valg tatt etter å ha implementert helt nye og gode vaner for måter å tenke på.

Et av de valgene som har gjort store ting for oss når vi ser tilbake, er valget om å bruke 25.000 på et fire minutters møte. Det høres helt idiot ut, men på fire minutter fikk vi en introduksjon til et konsept samt en pdf. som gjorde at vi så noe vi ikke har sett før i putebedriften vår som vi lenge har hatt ønske om å gjøre større. Med denne nye kunnskapen kunne vi starte jobben med å ta putebedriften vår til Spania, Tyskland, Sveits, Danmark og Sverige, i tillegg til å skape mye bedre resultater i Norge. Dette igjen førte til andre gode ting, som skapte andre gode ting, som blant annet gjorde at vi nå har kjøpt drømmehuset og lever drømmelivet.

Det som gjør at vi kan leve det livet vil lever i dag, er ikke at vi har en vellykka putebedrift. Det er fordi vi har klart å omprogrammere hjernen vår til å skape en vellykka putebedrift.

Det samme gjelder oss på det personlige plan. Vi er ikke angst og depresjonsfrie fordi vi bare er en av de heldige som våkner opp sånn, vi er ikke i et supernært og vakkert ekteskap fordi vi bare har god kjemi, vi har ikke energi til å trene, spise sunt og være aktive fordi vi er født sånn, vi er sånn fordi vi har lært å omprogrammere hjernen vår, vi har lagt til mange små nye vaner i tankegangen vår som har tatt oss fra der vi var (i et liv der vi hadde svært lite), til der vi er nå.

Hvordan? Alle verktøyene har jeg samlet i kurset som starter på mandag.

MELD MEG PÅ KURS

Det finnes for deg også, det livet du egentlig drømmer om innerst inne.

Du mangler bare noen verktøy, men jeg lover deg å guide deg gjennom alt. Og hvem vet, kanskje du er en av de nye coachene til Bedre på livet-metoden som vil jobbe fast med meg etter endt kurs? :)

Kurset starter mandag, jeg har 4 ledige plasser.

Er du klar?

Minner om at du får alle pengene tilbake om du ikke fornøyd med kurset!

MELD MEG PÅ KURS

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogaolga skrev (16 timer siden):

DET FINNES FOR DEG OGSÅ

Har du noen gang betalt 25.000 for et møte som varte i fire minutter? Det har vi, og det endret alt.

Tenker du over at det er de små vanene dine som skaper fremtiden din? Det er nemlig ikke du som skaper fremtiden, det er vanene dine som skaper fremtiden din.

Vi har nylig havnet i drømmelivet. Du vet, det livet du egentlig ikke helt tror at går ann å skape, men du dagdrømmer om det likevel? Vel, vi har havnet i dette livet nå, etter en haug av gode valg tatt etter å ha implementert helt nye og gode vaner for måter å tenke på.

Et av de valgene som har gjort store ting for oss når vi ser tilbake, er valget om å bruke 25.000 på et fire minutters møte. Det høres helt idiot ut, men på fire minutter fikk vi en introduksjon til et konsept samt en pdf. som gjorde at vi så noe vi ikke har sett før i putebedriften vår som vi lenge har hatt ønske om å gjøre større. Med denne nye kunnskapen kunne vi starte jobben med å ta putebedriften vår til Spania, Tyskland, Sveits, Danmark og Sverige, i tillegg til å skape mye bedre resultater i Norge. Dette igjen førte til andre gode ting, som skapte andre gode ting, som blant annet gjorde at vi nå har kjøpt drømmehuset og lever drømmelivet.

Det som gjør at vi kan leve det livet vil lever i dag, er ikke at vi har en vellykka putebedrift. Det er fordi vi har klart å omprogrammere hjernen vår til å skape en vellykka putebedrift.

Det samme gjelder oss på det personlige plan. Vi er ikke angst og depresjonsfrie fordi vi bare er en av de heldige som våkner opp sånn, vi er ikke i et supernært og vakkert ekteskap fordi vi bare har god kjemi, vi har ikke energi til å trene, spise sunt og være aktive fordi vi er født sånn, vi er sånn fordi vi har lært å omprogrammere hjernen vår, vi har lagt til mange små nye vaner i tankegangen vår som har tatt oss fra der vi var (i et liv der vi hadde svært lite), til der vi er nå.

MELD MEG PÅ KURS

Du mangler bare noen verktøy, men jeg lover deg å guide deg gjennom alt. Og hvem vet, kanskje du er en av de nye coachene til Bedre på livet-metoden som vil jobbe fast med meg etter endt kurs? :)

Er du klar?

MELD MEG PÅ KURS

Det høres mer ut som introen i en pyramide / scam 😎

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Yogaolga skrev (22 timer siden):

Det er vel så og si en skreven regel at du ikke skal « overgå» hverken brura eller konfirmanten…. Men Belinda må liksom 🙈… vet ikke om hu trudde hu skulle på Vixen,.. siden brystvortene neste poppa ut av kjolen da hun egentlig var på vei til konfirmasjon til sin niese…,,( hun greidde og skaffe seg en slags tape , tilslutt)..,

IMG_5154.png

Dette drar denne tråden ned til et sørgelig nivå synes jeg. Jeg er helt for å diskutere hva som blir gjort og ikke i forhold til bedrift osv, men å henge seg opp i kjolesmaken og utringningen til et menneske bare fordi det er en offentlig person? Det kaller jeg for mobbing og uthenging, og er noe vi burde holde oss for gode for. Det her blir for jantelov for meg, og ved å spre en sånn type negativitet, spesielt kvinner i mellom - så trekker vi oss alle ned i gjørma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (28 minutter siden):

Dette drar denne tråden ned til et sørgelig nivå synes jeg. Jeg er helt for å diskutere hva som blir gjort og ikke i forhold til bedrift osv, men å henge seg opp i kjolesmaken og utringningen til et menneske bare fordi det er en offentlig person? Det kaller jeg for mobbing og uthenging, og er noe vi burde holde oss for gode for. Det her blir for jantelov for meg, og ved å spre en sånn type negativitet, spesielt kvinner i mellom - så trekker vi oss alle ned i gjørma.

Enig! Fullstendig meningsløst! Vi skal ikke shame!

Blir så glad for at brukere setter ned foten når det kommer usaklige kommentarer 🙌

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (23 timer siden):

Det er vel så og si en skreven regel at du ikke skal « overgå» hverken brura eller konfirmanten…. Men Belinda må liksom 🙈… vet ikke om hu trudde hu skulle på Vixen,.. siden brystvortene neste poppa ut av kjolen da hun egentlig var på vei til konfirmasjon til sin niese…,,( hun greidde og skaffe seg en slags tape , tilslutt)..,

IMG_5154.png

Men hva er det som er på badet hos hennes søster ? ( jeg ser ingenting spesielt ) 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøttaa skrev (1 time siden):

Enig ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (6 minutter siden):

Men hva er det som er på badet hos hennes søster ? ( jeg ser ingenting spesielt ) 😅

Bind som står tilgjengelig for alle? Var det første jeg tenkte på 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Det har vi også 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Det var jo en pussig ting å bli så rørt over , ref :grinefjeset hennes 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Det var jo en pussig ting å bli så rørt over , ref :grinefjeset hennes 😂

Helt enig 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Bilde av B og hennes to søstre, om jeg husker rett 🙂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cammomille skrev (På 14.4.2023 den 23.00):

Var det 165 på første runde av kurset? Og si de i snitt har betalt 8000kr - det blir over 1 320 000kr. Kan hun kjøre dette en fire fem ganger i året forstår jeg litt mer av huskjøp.. 

Spørsmålet er om hun får fylt kursene videre..? 

Får inntrykk av at hun deler nå enormt mye ang verktøy osv, som hun i begynnelsen « ikke kunne snakke om» for det var kun til « sekten»  hennes, altså de Sim betalte 7999,-

Nå er det eviglange reels/ snaps om verktøy og følelser…. kanskje det ikke er så mange på de 2 kursene hun har hatt/ datt i gang?

Tilslutt vil jeg si jeg blir skremt på vegne av ett menneske som Hanna, som reagere slik; mange kan kanskje ha underliggende traumer og da er det direkte farlig og begynne og rote i dette ,med nettbasert « oppfølging», man kan bli veldig syk psykisk!

Så keg lurer på hvor langt B vil strekke sin psykologiske kunnskap og hjelp videre til disse som betaler helt for jævlig mye penger til henne. 🤔

IMG_5200.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogaolga skrev (På 4.5.2023 den 22.05):

DET FINNES FOR DEG OGSÅ

MELD MEG PÅ KURS

Er du klar?

MELD MEG PÅ KURS

Fikk ikke ei krone igjen når jeg klaget på puta ihvertfall. Kjøpte til og med to. Dyreste lærepenge på lenge.

Flere som har kjøpt? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
Pusemusen skrev (4 timer siden):

Fikk ikke ei krone igjen når jeg klaget på puta ihvertfall. Kjøpte til og med to. Dyreste lærepenge på lenge.

Flere som har kjøpt? 

Jeg har kjøpt, angrer på det. Snorker fremdeles, drømmer så mye som jeg aldri før har gjort. Føler meg kanskje allikevel noe mer uthvilt på morgenen, selv om jeg drømmer mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yogaolga skrev (På 4.5.2023 den 22.05):

DET FINNES FOR DEG OGSÅ

MELD MEG PÅ KURS

Er du klar?

MELD MEG PÅ KURS

Dette er altså en annonse som skal overtale folk til å kjøpe et kurs som handler om hvordan folk kan skape drømmelivet sitt, basert på selgerens egne erfaringer og kunnskap. Til tross for at hele grunnlaget for kurset handler om å ta kontroll over sin egen retning i livet, så bruker altså kursholderen konsekvent uttrykket "vi har havnet i drømmelivet". 

Å havne i noe, antyder mer enn noe annet, at tilfeldigheter har vært i spill, eller kanskje enda verre, uheldige omstendigheter. "Hun havnet i uløkka". "Han havnet i knipe". "De havnet i en situasjon de ikke visste hvordan de skulle komme ut av". 

Å "havne i drømmelivet" er i beste fall dårlig norsk, men i dette tilfellet avslører det ikke bare at den som skal lære bort denne oppskriften, kanskje ikke er så veldig flink å formidle budskap (noe som ellers bekreftes ganske raskt om man følger kontoen en liten stund) - men planter også et lite, mentalt virus i mottakerens hjerne, ved å bruke ord som gir inntrykk av at hun ikke vet helt hvordan hun "havnet i drømmelivet". Oppskriften hun presenterer er i tillegg  uhyre svevende, og bekrefter egentlig inntrykket av at dette nærmest ramlet i fanget hennes. Likevel vil hun altså at du skal betale (dyrt) for å få ta del i den samme metoden, som hun ikke engang klarer å presentere på en overbevisende måte når hun skal selge den.

Hvordan skal hun videreformidle metoden til de som betaler, når hun ikke engang klarer å skrive en salgstekst som sitter? 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (På 15.5.2023 den 7.46):

Flere som har kjøpt? 

Huff, da dessverre 🙈 

Puta var jævlig vond og den bråker! Fikk ikke til å sovne engang. Prøvde mange netter men måtte hente den vanlige puta mi hver gang. Solgte den på Finn. Bortkastede penger.

Jeg er ferdig med å kjøpe influenser-ræl. Det måtte dette bomkjøpet til for å få meg til å våkne opp. 
Avfulgte på insta også. Ikke bare hun men flere andre. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_5306.thumb.png.8982f9fd043c038b08026114d32ed811.pngHer er livsstil influenseren som har over 300 betalende ( les7999kr) kvinner og som tydelig ikke bruker sine dyrebare verktøy selv .. tenk og bli så navlebeskuende…  hvem f gidder og bruke  så mye som ett minutt på deg Belinda , når de treffer gode venner??  😅

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart at det snakkes dritt tenker jeg, når det finnes kvinner der ute som opphøyer seg selv og sin mann til helgner pga de ansetter hushjelp!!! 

Jeg får helt makk av kjærringa. Hun blir bare verre og verre. Stories bare lengre, lengre og lengre. Mer og mer navlebeskuende innhold. "når mi er sammen, så snakker vi bare om oss selv ❤️❤️❤️ "  Ja, dem om det. Vi andre ønsker å vende blikket utover. 

Det som hadde vært interessant var å få høre fra noen som kjenner til det spanske lovverket mtp selskapsrett mm. Er hellig overbevist om at alt eies av et stråselskap med gjeld oppover ørene. Shady, shady, shady.

#luftslott 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...