Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dingeldangel
Kilami skrev (30 minutter siden):

Ser det er mange her som ville nytt godt av å gå på selvutviklings kurs 🤔

Kanskje det, men da hadde jeg i det minste gått til noen med litt kvalifikasjoner innen feltet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilami skrev (33 minutter siden):

Det der høres ut som noe Belinda Jacobsen ville svart 😅

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Det der høres ut som noe Belinda Jacobsen ville svart 😅

Og som hun også gladelig vil betale for… 60-70 tusen kr for ei  uke hos ho der?? Nei takk ! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (50 minutter siden):

WTF? 70lapper for å bo hos dem og læres opp av dem?

Husk at deltakerne også får sole seg sammen med Belinda 😎😅

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogaolga skrev (4 timer siden):

Og som hun også gladelig vil betale for… 60-70 tusen kr for ei  uke hos ho der?? Nei takk ! 

Har hun sagt at det er prisen? 😮 Håper ingen går på en smell og betaler det altså!! Det er et ran om det blir prisen! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilami skrev (6 timer siden):

Går gjerne på selvutviklingskurs. Synes slik er veldig interessant. Og jeg mener vi lærer så lenge vi lever. Men som det blir skrevet, da hadde jeg gått til noen med utdannelse og kvalifikasjoner. Ikke noen som har lest seg opp på ulike ting og manifisterer seg til ting 🤷‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Går gjerne på selvutviklingskurs. Synes slik er veldig interessant. Og jeg mener vi lærer så lenge vi lever. Men som det blir skrevet, da hadde jeg gått til noen med utdannelse og kvalifikasjoner. Ikke noen som har lest seg opp på ulike ting og manifisterer seg til ting 🤷‍♀️

Samme her! Har ingenting imot selvutviklingskurs i utgangspunktet, men ettersom hun ikke har utdannelse innen hverken psykologi, coaching, trening eller kosthold (så vidt meg bekjent), syns jeg i hvert fall at det må presiseres at de som evnt melder seg på må være friske og som kun er ute etter ny motivasjon og ny giv. Hun bør absolutt ikke anbefale dette til personer som sliter med psykiske lidelser, spiseforstyrrelser, personer med komplekse kroniske lidelser o.l. 
Om hun henter inn faglærte og hun på en måte kun står som arrangør blir det jo litt annet. Har derimot mine tvil om at det vil fungere sånn… 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (3 minutter siden):

Samme her! Har ingenting imot selvutviklingskurs i utgangspunktet, men ettersom hun ikke har utdannelse innen hverken psykologi, coaching, trening eller kosthold (så vidt meg bekjent), syns jeg i hvert fall at det må presiseres at de som evnt melder seg på må være friske og som kun er ute etter ny motivasjon og ny giv. Hun bør absolutt ikke anbefale dette til personer som sliter med psykiske lidelser, spiseforstyrrelser, personer med komplekse kroniske lidelser o.l. 
Om hun henter inn faglærte og hun på en måte kun står som arrangør blir det jo litt annet. Har derimot mine tvil om at det vil fungere sånn… 

Hun kommer jo til å gjøre som hun alltid gjør. "ansette" familie og venner. Dette er et spleiselag der en polerer en falsk fasade. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (5 timer siden):

Har prisen for det ukes-oppholdet blitt annonsert?

Hun sa at hun ikke visste enda hva prisen ville bli, men at hun hadde sett at sammenliknbare kurs i USA kostet 7500 dollar (76.000 kr). 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilami skrev (16 timer siden):

Ja, det mener jeg de fleste har. Men ikke til den nette sum på 70 000 kr uka, i regi av noen som har lest selvhjelpsbøker i 2 år. Det er litt tynt grunnlag. De mener de har made it i livet fordi de kan kjøpe hus til 19 millioner, da har de virkelig misset poenget med det de selv messer om. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betviler at noen av hennes følgerskare er i en slik økonomisk posisjon at de velvillig betaler en høy pris for å bo med en selverklært «selvhjelps-coach» uten formell kompetanse eller utdannelse og som for de aller fleste i utgangspunktet er mest kjent for helt andre ting. 

Jeg har ikke fulgt Belinda noe særlig, men fikk med meg at hun på et tidspunkt var en helt ordinær «rosa-blogger», har hatt en helt middels podcast med sin (tidligere?) venninne Kristina Andersen og at hun har en interesse for grønne planter. Og  nå selvhjelpsGuru? 

Det blir litt tynt. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på en selvhjelpscoach som klikker i vinkel på insta-stories og kaller folk idioter. Der sprakk den rolige og sindige fasaden og merkevaren. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (12 timer siden):

Har prisen for det ukes-oppholdet blitt annonsert?

Ja, 60-70 tusen kr for ei uke sammen med henne og spesialister til hver enkelt. De spesialistene hun har rundt seg er ikke utdannet , men har tilegnet seg kunnskap innen mat, trening… osv. 

syne det treng solid utdanning til og hjelpe folk som sliter skikkelig.

Men dette her er VIP, som hun kalte det, så slik sett burde hun ikke vise dette i framtiden på snap elle IG for oss vanlige som ikke har råd til dette. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En annen ting er at det nå ikke går ann og stille ett kritisk spørsmål til henne , da blir man blokkert… 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes nye partner blir nok @marikrogshus 

Og hun har faktisk bachelor i ernæring… men med så mye bilder på IG blir dette slankehysteri

Så med B sitt opplegg med seg selv og innleide spesialister så er det håp for både mental og fysisk bedring til den nette pris av 70 lapper 

Bildene er fra kontoen til Marikrogshus

25CB3962-F2A7-4E47-AE73-886494D100AB.jpeg

AF415345-E4A9-4A24-9AB6-8499DBFB37B9.jpeg

B2C021E6-04F0-4DB9-96CF-FED60AFFD521.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (57 minutter siden):

Og hun har faktisk bachelor i ernæring… men med så mye bilder på IG blir dette slankehysteri

Så med B sitt opplegg med seg selv og innleide spesialister så er det håp for både mental og fysisk bedring til den nette pris av 70 lapper 

Alt koker ned til at det og være pen, tynn, ha penger og være vellykket er det som gjelder 🥲

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
Yogaolga skrev (58 minutter siden):

Er dette noe du fritt brainstormer om, eller har BJ nevnt dette selv?

Jeg synes det er bra å kunne diskutere influenceres påvirkning og metoder, men det bør være saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...