Gjest Dingeldangel Skrevet 28. januar 2023 #341 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg lurer og på hvor stort hvert opplag av boken er. Å si at det trykkes opp et tredje opplag sier jo ingenting annet enn at den selger bedre enn forlaget trodde. Et opplag er jo ingen fastsatt størrelse. Er det 100, eller 10.000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 1. februar 2023 #342 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Yogaolga skrev (På 30.1.2023 den 23.23): Da gråt dronninga over ett hus til 8 mill. de ikke fikk i går , da må de vente og spare mer…. Så sier hun at hun ikke orker Podcasten lenger og har solgt sin andel til Isabel og i dag har de kjøpt seg hus langt over budsjett i dag! 700m og enormt uteareal. Dama skal bli størst, nå tar hun snart over Victoria Goller også( må jo ha større hus en henne) ….igjen, bruker alle for og klatre seg oppover stigen, kan kunsten hun ✨og alt blir vel utgiftsført …. Sikkert også når familien er på besøk, ikke lenge siden hun gråt over at det gikk dårlig, men nå selges det puter og bøker og man blir millionær ✨ Yogaolga skrev (På 30.1.2023 den 23.23): Endret 2. februar 2023 av Yogaolga 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 1. februar 2023 #343 Del Skrevet 1. februar 2023 Utrolig fint hus, det må jeg si. Jeg kunne godt tenkt meg å høre mer om hvordan de gikk fra et firma med røde tall i 2021 regnskapet, til å kunne investere 16 mill i Spania, uten lån i banken. Det hadde jeg oppriktig vært interessert i å høre om. At de har tenkt seg til det (manifestert), blir for vagt for meg da. jeg elsker jo å høre om de praktiske tingene, sånn hun deler slikt kan jeg vurdere å følge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2023 #344 Del Skrevet 2. februar 2023 Det er visst bare å slutte å drikke alkohol, begynne å trene, og filme seg selv mens man sminker seg og prater svada, så kan man kjøpe hus til..hva var det? 16? 19? mill? Fikk dessverre ikke med meg prisen. Å, sorry, glemte jo at hun har skrevet en bestselger! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 2. februar 2023 #345 Del Skrevet 2. februar 2023 loffen skrev (25 minutter siden): Det er visst bare å slutte å drikke alkohol, begynne å trene, og filme seg selv mens man sminker seg og prater svada, så kan man kjøpe hus til..hva var det? 16? 19? mill? Fikk dessverre ikke med meg prisen. Å, sorry, glemte jo at hun har skrevet en bestselger! Fikk ikke med meg summen, men viss budsjett og kjøpesum spriker med 8 mill! da henger ikke jeg med… men som hun sier: bare og tenke stort og utenfor boksen 🤣👏 og det høres jo ut som hun driver alt sjøl…. Men så kommer det av ig til mellom disse påklistra kyssa: Mi har.. bla bla bla Før jul ga de rabatt på disse putene og det gikk utover inntjeningen… men bare tenkt gode ting så faller alt på plass , AMEN 🥴 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. februar 2023 #346 Del Skrevet 2. februar 2023 Så om man har et budsjett på feks 8 mill, så kan man kjøpe hus til ca 16 mill om man manifesterer og tenker utenfor boksen? Come on! Kan ikke se for meg huseier halvere prisen heller, fordi det var tårer og god stemning? Jeg hadde aldri gitt 8 mill i rabatt for å selge til "riktige" eiere... 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 2. februar 2023 #347 Del Skrevet 2. februar 2023 Roadrunner skrev (2 timer siden): Så om man har et budsjett på feks 8 mill, så kan man kjøpe hus til ca 16 mill om man manifesterer og tenker utenfor boksen? Come on! Kan ikke se for meg huseier halvere prisen heller, fordi det var tårer og god stemning? Jeg hadde aldri gitt 8 mill i rabatt for å selge til "riktige" eiere... var det ikke 19 millioner? men de har jo så mange selskap, vettu. Kan bare spre risikoen jevnt over og late som ingenting. Ble helt kvalm. Hva skal to voksne med en diger park... 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 2. februar 2023 #348 Del Skrevet 2. februar 2023 Klementine skrev (1 time siden): var det ikke 19 millioner? men de har jo så mange selskap, vettu. Kan bare spre risikoen jevnt over og late som ingenting. Ble helt kvalm. Hva skal to voksne med en diger park... Tror også det var 19 🤔 stort sprik det fra et budsjett på 8 🥴 Penger daler ned i skjul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2023 #349 Del Skrevet 2. februar 2023 Penger kommer lett Penger elsker meg og jeg elsker penger Jeg har alltid nok penger Jeg får inn masse penger hele tiden Jeg har mye mer penger enn jeg trenger Jeg får penger fra uventede steder Jeg er gavmild med pengene mine Jeg kan kjøpe alt jeg har lyst på Sånn; da kan jeg bare vente på at det kommer 💰 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 2. februar 2023 #350 Del Skrevet 2. februar 2023 loffen skrev (7 minutter siden): Penger kommer lett Penger elsker meg og jeg elsker penger Jeg har alltid nok penger Jeg får inn masse penger hele tiden Jeg har mye mer penger enn jeg trenger Jeg får penger fra uventede steder Jeg er gavmild med pengene mine Jeg kan kjøpe alt jeg har lyst på Sånn; da kan jeg bare vente på at det kommer 💰 Herlig 🥰🥰💎💳💰💸🚘🛩️🕌🏦💎♥️ Og hun skal sikkert drive med hundeoppdrett i den parken 🐩🦮🐕🦺 … og ku og høner, appelsiner og en herlig sexy gartner som gjør yoga 🤩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 2. februar 2023 #351 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg skjønner det ikke, men jeg er så fascinert over hele opplegget. Manifistering ble jo diskutert på Dax18 idag. Det er noe med at det er meg, meg, meg. Og nå dette her med high end kurs i noen sitt hjem en hel uke. Prislapp? 50 000,- pr pers? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna6 Skrevet 2. februar 2023 #352 Del Skrevet 2. februar 2023 Nå skal regningen for huset betales. Var nok dette de så for seg når de sprengte budsjettet med 11 millioner. Jeg har likt Belinda til nå. Men nå får jeg predikant vibber. Blir dårlig i magen av å høre på den maniske forkynnelsen hele tiden. Trist for alle som går i baret, og svelger dette rått. 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. februar 2023 #353 Del Skrevet 2. februar 2023 Folk skal lære seg å skape et drømmeliv fra ingenting - og betale en «høy prislapp»? Hvem er det egentlig man retter seg mot her? Hjemmeværende Exitfruer? 😅🤷♀️ 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. februar 2023 #354 Del Skrevet 2. februar 2023 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. februar 2023 #355 Del Skrevet 2. februar 2023 anna6 skrev (1 time siden): Nå skal regningen for huset betales. Var nok dette de så for seg når de sprengte budsjettet med 11 millioner. Jeg har likt Belinda til nå. Men nå får jeg predikant vibber. Blir dårlig i magen av å høre på den maniske forkynnelsen hele tiden. Trist for alle som går i baret, og svelger dette rått. Hjelpe meg, her tror jeg hun overvurderer seg selv og egne evner. Hvis hun faktisk skal gjennomføre dette, er jeg redd for at prosjektet får samme utgang som den derre bloggerskolen (eller hva det nå var) til hun bakedamen, Anne Brith, var det ikke det hun het? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 2. februar 2023 #356 Del Skrevet 2. februar 2023 Det er den innledningen som skurrer skikkelig for meg. En gratis podcast, rimelig bok (?) og snart kommer online kurs til en rimelig penge. Det er ikke som om verden virkelig trenger disse produktene og at hun er barmhjertig som deler, rimelig. Jeg får i hvert fall følelsen av at man som potensiell kjøper skal føle at man er takknemlig/at hun er veldig raus, og at dette skal unnskylde den store prisen på husoppholdet? Det første avsnittet er veldig manipulerende i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purpurina Skrevet 3. februar 2023 #357 Del Skrevet 3. februar 2023 Det finnes utrolig mange andre som lærer bort disse tingene, og som har mye større troverdighet og fartstid innen motivasjon og selvutvikling enn det hun har. Jeg får følelsen av at hun ser seg selv langt større og viktigere enn det jeg, den potensielle kunden hennes, gjør. (Hun er bare en person, som så mange andre, som har jobbet med seg selv og (ifølge henne) fått det bedre i livet.) Men hvem vet - det finnes sikkert fans som vil betale det hun vil ha for en uke i hennes verdifulle selskap. Sa hun ikke før boka kom, at det var så mange bra bøker på engelsk, men ikke på norsk, og derfor hadde de samlet kunnskapen i denne nye boka? Med andre ord høres det ut som om de egentlig bare har "lånt" visdom fra andre, oversatt det til norsk, og blandet inn noen personlige historier. Jeg har tatt en titt i boka, som forresten kun er på 155 sider!, og forstår det som at det er sidene fra Isabelle som er teorien/kunnskapen, og sidene fra Belinda som forklarer hvordan dette viste seg i hennes liv. Rundt halvparten av sidene er fra Isabelle. Mulig noen av disse også er fylt med personlige historier, og ikke nødvendigvis bare teori. Tynt, med andre ord. De første tre opplagene er solgt så vidt jeg har sett. Disse var på totalt 9000 eksemplarer. Med en pris på 349 som ser ut for å være den mest vanlige utsalgsprisen, mottar de royalty på 78 kroner per bok opptil 3999 eksemplarer, og deretter 89 per bok opptil 10000 eksemplarer. Med andre ord sitter de etter tre opplag igjen med royalty på rundt 759 000 kroner på en bok der innholdet er "lånt" fra andre? Det er nesten vanskelig å skjønne at det går an. 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 3. februar 2023 #358 Del Skrevet 3. februar 2023 Purpurina skrev (44 minutter siden): Det finnes utrolig mange andre som lærer bort disse tingene, og som har mye større troverdighet og fartstid innen motivasjon og selvutvikling enn det hun har. Jeg får følelsen av at hun ser seg selv langt større og viktigere enn det jeg, den potensielle kunden hennes, gjør. (Hun er bare en person, som så mange andre, som har jobbet med seg selv og (ifølge henne) fått det bedre i livet.) Men hvem vet - det finnes sikkert fans som vil betale det hun vil ha for en uke i hennes verdifulle selskap. Sa hun ikke før boka kom, at det var så mange bra bøker på engelsk, men ikke på norsk, og derfor hadde de samlet kunnskapen i denne nye boka? Med andre ord høres det ut som om de egentlig bare har "lånt" visdom fra andre, oversatt det til norsk, og blandet inn noen personlige historier. Jeg har tatt en titt i boka, som forresten kun er på 155 sider!, og forstår det som at det er sidene fra Isabelle som er teorien/kunnskapen, og sidene fra Belinda som forklarer hvordan dette viste seg i hennes liv. Rundt halvparten av sidene er fra Isabelle. Mulig noen av disse også er fylt med personlige historier, og ikke nødvendigvis bare teori. Tynt, med andre ord. De første tre opplagene er solgt så vidt jeg har sett. Disse var på totalt 9000 eksemplarer. Med en pris på 349 som ser ut for å være den mest vanlige utsalgsprisen, mottar de royalty på 78 kroner per bok opptil 3999 eksemplarer, og deretter 89 per bok opptil 10000 eksemplarer. Med andre ord sitter de etter tre opplag igjen med royalty på rundt 759 000 kroner på en bok der innholdet er "lånt" fra andre? Det er nesten vanskelig å skjønne at det går an. Enig! Skulle ikke vært lov for noen som ikke har utdanning innen området å holde på sånn. Det kan potensielt være skadelig for sårbare mennesker å bli med på noe sånt. Hun kan treffe på personer som har slitt/sliter med alvorlige psykiske utfordringer og som bruker masse penger på et slikt «kurs» i et håp om at det er siste utvei ut av mørket. Da trenger man mer kvalifisert hjelp enn en selvutnevnt guru på området. Skjønner ikke at hun tør! For min del blir jeg særdeles lite motivert av folk som skryter uhemmet av seg selv, særlig når det kommer til penger og velstand. Manifestering er også et ord jeg grøsser av! 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 3. februar 2023 #359 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) anna6 skrev (16 timer siden): Nå skal regningen for huset betales. Var nok dette de så for seg når de sprengte budsjettet med 11 millioner. Jeg har likt Belinda til nå. Men nå får jeg predikant vibber. Blir dårlig i magen av å høre på den maniske forkynnelsen hele tiden. Trist for alle som går i baret, og svelger dette rått. Så hun skal kun tilby "hjelp" til de som har masse penger.... Kun luksus og penger hun tenker på - dessverre! Endret 3. februar 2023 av Tiara07 Manglet et ord 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 3. februar 2023 #360 Del Skrevet 3. februar 2023 At hun tør invitere noen hjem til seg med en slik prislapp: hun som har et så svingende humør/psyke at hun aldri vet hva hun klarer å levere, eller enda verre: om hun klarer å levere. Ei hel uke er lang tid for en så sensitiv person! 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå