Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Så nyhetene i morges før jeg dro til jobb, og fikk dermed også sett de første minuttene av GMN. De snakket fort gjennom hvilke gjester som skulle dukke opp i løpet av dagen, og nevnte i den forbindelse planteinfluenser Belinda Jakobsen. Men begynner det ikke å bli en liten stund siden Belinda var fokusert på planter? Jeg fulgte henne på Instagram på grunn av planteinteressen hennes, men det ble det lite av etter Spania gitt... 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (5 timer siden):

Så nyhetene i morges før jeg dro til jobb, og fikk dermed også sett de første minuttene av GMN. De snakket fort gjennom hvilke gjester som skulle dukke opp i løpet av dagen, og nevnte i den forbindelse planteinfluenser Belinda Jakobsen. Men begynner det ikke å bli en liten stund siden Belinda var fokusert på planter? Jeg fulgte henne på Instagram på grunn av planteinteressen hennes, men det ble det lite av etter Spania gitt... 

Planter er vist en sommergreie…

Hun er jo nå blitt « heltids psykolog, ekteskapsrådgiver, ernærings- lærer og  sminkør»…, … litt slapp på treningsfronten og hundedressur,…men hu kan da ikke rekke over alt 😅

Endret av Yogaolga
Trykkleif
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misssixty
tøttaa skrev (På 27.12.2022 den 1.39):

Kjøpte den her 😊 https://www.cebanatural.com/en/spelt-pillow-p-1344-90.html

Jeg tok ut litt av fyllet fordi den ble for høy for meg, og så puttet jeg inn litt tørket lavendel fordi det roer meg og jeg liker lukten. Jeg er fornøyd med puta, jeg har hatt mindre vondt i nakken og mindre hodepine og migrene etter jeg startet med den. Det er ingen mirakelpute etter min mening, og det tar litt tid å bli vant til den for den er veldig annerledes å bruke enn vanlige puter. Men jeg ville absolutt anbefale alle med nakkeproblemer og hodepine/migrene om å teste den hvertfall 😊

Jeg sendte den i retur. Bare reinspikka tull. Kjempe hard, grov og ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (10 timer siden):

Jeg sendte den i retur. Bare reinspikka tull. Kjempe hard, grov og ubehagelig. 

Den jeg kjøpte eller Belinda sin pute? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som fikk med seg kommentaren til Belinda på innlegget til Kristin Gjelsvik før den ble slettet? Hva i alle dager var dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (28 minutter siden):

Noen som fikk med seg kommentaren til Belinda på innlegget til Kristin Gjelsvik før den ble slettet? Hva i alle dager var dette?

Jeg tok skjermdump. 

Screenshot_20230112-185609_Instagram.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (20 minutter siden):

Jeg tok skjermdump. 

Screenshot_20230112-185609_Instagram.jpg

Var ikke dette en veldig merkelig kommentar? Eller er det vanlig for henne?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (28 minutter siden):

Var ikke dette en veldig merkelig kommentar? Eller er det vanlig for henne?

VELDIG merkelig!

Har sett noen hevde at dette er intern humor dem imellom, men syns uansett den var upassende!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

VELDIG merkelig!

Har sett noen hevde at dette er intern humor dem imellom, men syns uansett den var upassende!

Har vel « lukta på korken» …

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
Dingeldangel skrev (15 timer siden):

Takk for linken! Befriende å endelig lese noe vettugt om de bøkene der. Jeg kan bare ikke forstå hvordan boka til Belinda +skrivemakker kom øverst på bokhandlerlista. Og at det er så mange som priser boka i kommentarfeltene. Hvordan kom vi dit at sjarlatanene styrer topplistene? Husker for øyeblikket ikke hva hun heter, men medforfatteren til Belinda har jo blitt SÅKALT guru etter å ha lest(!) selvhjelpsbøker(!), det er CV’en hennes! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye « klipp og lim» i disse selvhjelpsbøkertider,.. ispedd litt egenerfaring … Hvor mange  av de som kjøper disse bøkene tar egentlig tak i eget liv? Bøker og puter fra B og co blir støvet  ned innen sommeren  -23 .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (15 timer siden):

Skjønner heller ikke hvordan bøkene hennes kommer så fort på topplista?

Markedsføring og replay på Insta og snap til det kjedsommelige 

Og veldig mange er nok veldig nysgjerrige på denne vidunder boka som kan løse alt— men du må jobbe litt selv også da… og mange kjøper kanskje boka for « alle» gjør det…, tenker det blir mange nedstøvede bøker i norske hjem, sammen med speltputer.

Og hvem har lanseringsfest for ei selvhjelpsbok som er klipt og limt fra mange andre bøker, ispedd B sine tanker?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (På 22.1.2023 den 1.02):

Takk for linken! Befriende å endelig lese noe vettugt om de bøkene der. Jeg kan bare ikke forstå hvordan boka til Belinda +skrivemakker kom øverst på bokhandlerlista. Og at det er så mange som priser boka i kommentarfeltene. Hvordan kom vi dit at sjarlatanene styrer topplistene? Husker for øyeblikket ikke hva hun heter, men medforfatteren til Belinda har jo blitt SÅKALT guru etter å ha lest(!) selvhjelpsbøker(!), det er CV’en hennes! 🙈

Hvilken toppliste er hun på? Ser ikke henne på feks verken Norli eller Ark sine topplister. 
Edit: fant boka nå på «bokhandler-listen, under generelt litteratur , falt ned til 6 plass fra forrige uke nr1. Ei liste med kun andre selvhjelp/koke/treningsbøker. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (På 22.1.2023 den 1.02):

Med denne  kule fyren finnes  det ikke en eneste negativ omtale av B sirkuset om du googler. DET er betenkelig! Igjen fraskrives det kritisk omtale.  Så den lanseringsfesten: hvem skal skrive POSITIV omtale om den? 

6DF20B6D-71DC-4A74-8FC5-BE54AD296092.thumb.jpeg.72027520af0ea909ec038f561f3a8bf9.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HerKommerMummi skrev (8 timer siden):

Er så lei av å se inn i nesa til Belinda 🫡

Eller inn i skrittet hennes…..😖 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endte egentlig denne historien med at hun stjal designet til monstera-smykket fra en stakkars jente, og plagierte produktet hennes? Avfulgte henne i forbindelse med denne saken. Elsket nattogdag-artikkelen om den flaue selvhjelpsboken.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...