Roadrunner Skrevet 3. januar 2023 #321 Del Skrevet 3. januar 2023 Så nyhetene i morges før jeg dro til jobb, og fikk dermed også sett de første minuttene av GMN. De snakket fort gjennom hvilke gjester som skulle dukke opp i løpet av dagen, og nevnte i den forbindelse planteinfluenser Belinda Jakobsen. Men begynner det ikke å bli en liten stund siden Belinda var fokusert på planter? Jeg fulgte henne på Instagram på grunn av planteinteressen hennes, men det ble det lite av etter Spania gitt... 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 3. januar 2023 #322 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Roadrunner skrev (5 timer siden): Så nyhetene i morges før jeg dro til jobb, og fikk dermed også sett de første minuttene av GMN. De snakket fort gjennom hvilke gjester som skulle dukke opp i løpet av dagen, og nevnte i den forbindelse planteinfluenser Belinda Jakobsen. Men begynner det ikke å bli en liten stund siden Belinda var fokusert på planter? Jeg fulgte henne på Instagram på grunn av planteinteressen hennes, men det ble det lite av etter Spania gitt... Planter er vist en sommergreie… Hun er jo nå blitt « heltids psykolog, ekteskapsrådgiver, ernærings- lærer og sminkør»…, … litt slapp på treningsfronten og hundedressur,…men hu kan da ikke rekke over alt 😅 Endret 3. januar 2023 av Yogaolga Trykkleif 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 4. januar 2023 #323 Del Skrevet 4. januar 2023 tøttaa skrev (På 27.12.2022 den 1.39): Kjøpte den her 😊 https://www.cebanatural.com/en/spelt-pillow-p-1344-90.html Jeg tok ut litt av fyllet fordi den ble for høy for meg, og så puttet jeg inn litt tørket lavendel fordi det roer meg og jeg liker lukten. Jeg er fornøyd med puta, jeg har hatt mindre vondt i nakken og mindre hodepine og migrene etter jeg startet med den. Det er ingen mirakelpute etter min mening, og det tar litt tid å bli vant til den for den er veldig annerledes å bruke enn vanlige puter. Men jeg ville absolutt anbefale alle med nakkeproblemer og hodepine/migrene om å teste den hvertfall 😊 Jeg sendte den i retur. Bare reinspikka tull. Kjempe hard, grov og ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 5. januar 2023 #324 Del Skrevet 5. januar 2023 misssixty skrev (10 timer siden): Jeg sendte den i retur. Bare reinspikka tull. Kjempe hard, grov og ubehagelig. Den jeg kjøpte eller Belinda sin pute? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 13. januar 2023 #325 Del Skrevet 13. januar 2023 Noen som fikk med seg kommentaren til Belinda på innlegget til Kristin Gjelsvik før den ble slettet? Hva i alle dager var dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. januar 2023 #326 Del Skrevet 13. januar 2023 Bulletproofhoware skrev (28 minutter siden): Noen som fikk med seg kommentaren til Belinda på innlegget til Kristin Gjelsvik før den ble slettet? Hva i alle dager var dette? Jeg tok skjermdump. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 13. januar 2023 #327 Del Skrevet 13. januar 2023 FruRosa skrev (20 minutter siden): Jeg tok skjermdump. Var ikke dette en veldig merkelig kommentar? Eller er det vanlig for henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. januar 2023 #328 Del Skrevet 13. januar 2023 Bulletproofhoware skrev (28 minutter siden): Var ikke dette en veldig merkelig kommentar? Eller er det vanlig for henne? VELDIG merkelig! Har sett noen hevde at dette er intern humor dem imellom, men syns uansett den var upassende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 13. januar 2023 #329 Del Skrevet 13. januar 2023 FruRosa skrev (3 timer siden): VELDIG merkelig! Har sett noen hevde at dette er intern humor dem imellom, men syns uansett den var upassende! Har vel « lukta på korken» … 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 21. januar 2023 #330 Del Skrevet 21. januar 2023 https://nattogdag.no/2023/01/de-er-selv-roten-til-det-problemet-de-prover-a-lose/ fin anmeldelse av makkverket hun promoterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 22. januar 2023 #331 Del Skrevet 22. januar 2023 Dingeldangel skrev (15 timer siden): https://nattogdag.no/2023/01/de-er-selv-roten-til-det-problemet-de-prover-a-lose/ fin anmeldelse av makkverket hun promoterer Takk for linken! Befriende å endelig lese noe vettugt om de bøkene der. Jeg kan bare ikke forstå hvordan boka til Belinda +skrivemakker kom øverst på bokhandlerlista. Og at det er så mange som priser boka i kommentarfeltene. Hvordan kom vi dit at sjarlatanene styrer topplistene? Husker for øyeblikket ikke hva hun heter, men medforfatteren til Belinda har jo blitt SÅKALT guru etter å ha lest(!) selvhjelpsbøker(!), det er CV’en hennes! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 22. januar 2023 #332 Del Skrevet 22. januar 2023 Mye « klipp og lim» i disse selvhjelpsbøkertider,.. ispedd litt egenerfaring … Hvor mange av de som kjøper disse bøkene tar egentlig tak i eget liv? Bøker og puter fra B og co blir støvet ned innen sommeren -23 . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 23. januar 2023 #333 Del Skrevet 23. januar 2023 Skjønner heller ikke hvordan bøkene hennes kommer så fort på topplista? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 24. januar 2023 #334 Del Skrevet 24. januar 2023 miamiamia skrev (15 timer siden): Skjønner heller ikke hvordan bøkene hennes kommer så fort på topplista? Markedsføring og replay på Insta og snap til det kjedsommelige Og veldig mange er nok veldig nysgjerrige på denne vidunder boka som kan løse alt— men du må jobbe litt selv også da… og mange kjøper kanskje boka for « alle» gjør det…, tenker det blir mange nedstøvede bøker i norske hjem, sammen med speltputer. Og hvem har lanseringsfest for ei selvhjelpsbok som er klipt og limt fra mange andre bøker, ispedd B sine tanker? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. januar 2023 #335 Del Skrevet 24. januar 2023 (endret) Anonym00000000 skrev (På 22.1.2023 den 1.02): Takk for linken! Befriende å endelig lese noe vettugt om de bøkene der. Jeg kan bare ikke forstå hvordan boka til Belinda +skrivemakker kom øverst på bokhandlerlista. Og at det er så mange som priser boka i kommentarfeltene. Hvordan kom vi dit at sjarlatanene styrer topplistene? Husker for øyeblikket ikke hva hun heter, men medforfatteren til Belinda har jo blitt SÅKALT guru etter å ha lest(!) selvhjelpsbøker(!), det er CV’en hennes! 🙈 Hvilken toppliste er hun på? Ser ikke henne på feks verken Norli eller Ark sine topplister. Edit: fant boka nå på «bokhandler-listen, under generelt litteratur , falt ned til 6 plass fra forrige uke nr1. Ei liste med kun andre selvhjelp/koke/treningsbøker. Endret 24. januar 2023 av Zenhouse 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 24. januar 2023 #336 Del Skrevet 24. januar 2023 Anonym00000000 skrev (På 22.1.2023 den 1.02): Takk for linken! Befriende å endelig lese noe vettugt om de bøkene der. Jeg kan bare ikke forstå hvordan boka til Belinda +skrivemakker kom øverst på bokhandlerlista. Og at det er så mange som priser boka i kommentarfeltene. Hvordan kom vi dit at sjarlatanene styrer topplistene? Husker for øyeblikket ikke hva hun heter, men medforfatteren til Belinda har jo blitt SÅKALT guru etter å ha lest(!) selvhjelpsbøker(!), det er CV’en hennes! 🙈 Med denne kule fyren finnes det ikke en eneste negativ omtale av B sirkuset om du googler. DET er betenkelig! Igjen fraskrives det kritisk omtale. Så den lanseringsfesten: hvem skal skrive POSITIV omtale om den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 27. januar 2023 #337 Del Skrevet 27. januar 2023 Er så lei av å se inn i nesa til Belinda 🫡 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 28. januar 2023 #338 Del Skrevet 28. januar 2023 HerKommerMummi skrev (8 timer siden): Er så lei av å se inn i nesa til Belinda 🫡 Eller inn i skrittet hennes…..😖 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 28. januar 2023 #339 Del Skrevet 28. januar 2023 Hvordan endte egentlig denne historien med at hun stjal designet til monstera-smykket fra en stakkars jente, og plagierte produktet hennes? Avfulgte henne i forbindelse med denne saken. Elsket nattogdag-artikkelen om den flaue selvhjelpsboken. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 28. januar 2023 #340 Del Skrevet 28. januar 2023 Strålende omtalt om boken: Ironien er komplett når selvhjelpsbøkene Bedre på livet og Boken om din fremtid bare leder oss inn i videre fortapelse og håpløshet. https://nattogdag.no/2023/01/de-er-selv-roten-til-det-problemet-de-prover-a-lose/ 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå