Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Det forrige huset de bodde i var jo forholdsvis nytt og mer enn godt nok - til leie. Var jo ikke aktuelt med noe kjøp der. Synd hun snakker det ned som mye å pusse opp mm om det er tilfelle og det ikke er snakk om det de kjøpte/leide til 20mill. 

men hvorfor alle disse oppussingene av kontor når de uansett jobber digitalt og remote? skjønner ikke businessen deres, men hva skal jeg egentlig skjønne. .. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klementine skrev (45 minutter siden):

Det forrige huset de bodde i var jo forholdsvis nytt og mer enn godt nok - til leie. Var jo ikke aktuelt med noe kjøp der. Synd hun snakker det ned som mye å pusse opp mm om det er tilfelle og det ikke er snakk om det de kjøpte/leide til 20mill. 

men hvorfor alle disse oppussingene av kontor når de uansett jobber digitalt og remote? skjønner ikke businessen deres, men hva skal jeg egentlig skjønne. .. 

Hun snakket om å kjøpe det jo.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

Skjønte ikke en dritt, jeg! 

Ikke jeg heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 13.3.2025 den 14.56):

Nei. Så det blir spennende å høre hvilken unnskyldning hun har denne gangen.

Spennende å se hva hun juger om denne gang, patetisk dame.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på landsbyen de skal bygge. Noen som vet hvor de er i prosessen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Spennende å følge med på landsbyen de skal bygge. Noen som vet hvor de er i prosessen? 

Foreløpig har de samlet sammen interessenter og kun kommet med drømmebilder på instakontoen. Jeg får skikkelig timeshare-svindel feel av hele greien. Selger drømmer som ikke eksisterer andre steder enn i hodene dems. Var borti slikt på 90-tallet på Tenerife husker jeg. «Her er en stoooor tomt og her er tegningene på planene. Pluss massevis av overbevisninger og til slutt når man var blendet av drømmene: Vil dere kjøpe dette? Selvsagt! Scam hele veien. 
og skulle det bli noe av- kommer de til å flytte inn, bo der et år og så flytte. For guess what! Everything is wrong there. It was not what they thought it would be and they need something totally different. 😂😂😂

• Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fraola skrev (12 timer siden):

Foreløpig har de samlet sammen interessenter og kun kommet med drømmebilder på instakontoen. Jeg får skikkelig timeshare-svindel feel av hele greien. Selger drømmer som ikke eksisterer andre steder enn i hodene dems. Var borti slikt på 90-tallet på Tenerife husker jeg. «Her er en stoooor tomt og her er tegningene på planene. Pluss massevis av overbevisninger og til slutt når man var blendet av drømmene: Vil dere kjøpe dette? Selvsagt! Scam hele veien. 
og skulle det bli noe av- kommer de til å flytte inn, bo der et år og så flytte. For guess what! Everything is wrong there. It was not what they thought it would be and they need something totally different. 😂😂😂

🥳👍🤪 Ja, det er hurra meg rundt og hei hvor det går 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (På 17.3.2025 den 9.49):

Så de la ut noe inspo greier for villaer som skal bygges, med en pris på 650 000 euro. Så det blir en eco village for rikinger som nok sponser villaen til Belinda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er festlig strategi Belinda har valgt for å fortelle om denne flyttingen. La det ut på snap for så å bli helt stille. Så kommer hun til å vente litt og så late som at ingenting har skjedd. Men nå skal hun jo endelig bli hjemmeværende husmor da. Blir interessant å se når denne landsbyen skal bygges:-) 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare tull den unnskyldningen for å flytte igjen! De elsket det huset, det var ikke sykt mye som måtte pusses opp og gjøres der. Tror hun folk som følger henne ikke får med seg noe av det hun har sagt før? Det er så komisk! De kunne vel ikke betale leia der heller, vel. Tror aldri det blir noe av den økolandsbyen deres. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Det er jo bare tull den unnskyldningen for å flytte igjen! De elsket det huset, det var ikke sykt mye som måtte pusses opp og gjøres der. Tror hun folk som følger henne ikke får med seg noe av det hun har sagt før? Det er så komisk! De kunne vel ikke betale leia der heller, vel. Tror aldri det blir noe av den økolandsbyen deres. 

Jeg kan aldri tro at det er deres landsby, ikke en gang at de har noe investert i det. 
De er nok kun ansatt i prosjektet for å markedsføre det. Sosiale medier kan de. Prosjektet selger de inn som «deres», for å lage en story rundt det. 
Det er et svært omfattende og kostbart prosjekt, og de har lite relevant kompetanse utover sosiale medier

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viste på insta at de holder på med et kontor til denne her ecovillage greia. Er sjelden inne på insta. Så har ikke fått med meg alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg.no skrev (4 timer siden):

Jeg kan aldri tro at det er deres landsby, ikke en gang at de har noe investert i det. 
De er nok kun ansatt i prosjektet for å markedsføre det. Sosiale medier kan de. Prosjektet selger de inn som «deres», for å lage en story rundt det. 
Det er et svært omfattende og kostbart prosjekt, og de har lite relevant kompetanse utover sosiale medier

Enig !

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (17 timer siden):

Enig! Da de måtte flytte fra deres "forever home", var hun også stille. Da hun kom tilbake ga hun inntrykk av at de måtte flytte plutselig (i hvert fall for henne), og hun taklet det ikke så bra. Tipper de ikke klarte å overholde betalinger... Noen uker senere, kom en ny forklaring med at det var planlagt at de skulle flytte fordi det var så mye å gjøre med huset.. Så flyttet de til dette andre huset, og det hadde de såååå lyst å kjøpe etterhvert, og det trengtes heller ikke gjøres så mye. Nå har hun flyttet igjen, vært veldig stille en periode, og kommer med denne hårete forklaringen om at det var så mye å gjøre i det huset (som det ikke var så mye å gjøre i.....) Handler 100 prosent om økonomi!

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (2 timer siden):

Enig! Da de måtte flytte fra deres "forever home", var hun også stille. Da hun kom tilbake ga hun inntrykk av at de måtte flytte plutselig (i hvert fall for henne), og hun taklet det ikke så bra. Tipper de ikke klarte å overholde betalinger... Noen uker senere, kom en ny forklaring med at det var planlagt at de skulle flytte fordi det var så mye å gjøre med huset.. Så flyttet de til dette andre huset, og det hadde de såååå lyst å kjøpe etterhvert, og det trengtes heller ikke gjøres så mye. Nå har hun flyttet igjen, vært veldig stille en periode, og kommer med denne hårete forklaringen om at det var så mye å gjøre i det huset (som det ikke var så mye å gjøre i.....) Handler 100 prosent om økonomi!

Manifisteringen virker tydeligvis ikke så godt nede i Spanien 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (11 minutter siden):

Manifisteringen virker tydeligvis ikke så godt nede i Spanien 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

🤣🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal være så autentisk og sårbar i ett og alt når hun skal selge kurs om utbrenthet, manifestering og diverse annet, men når det kommer til henne selv, f.eks økonomi og brutte forventninger, blir det helt taust. Håper hun kan slippe å skamme seg, og heller dele hvordan drømmer knuses også for henne innimellom. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lineaaa skrev (7 timer siden):

Hun skal være så autentisk og sårbar i ett og alt når hun skal selge kurs om utbrenthet, manifestering og diverse annet, men når det kommer til henne selv, f.eks økonomi og brutte forventninger, blir det helt taust. Håper hun kan slippe å skamme seg, og heller dele hvordan drømmer knuses også for henne innimellom. 

Selges de enda? Omg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraola skrev (6 timer siden):

Selges de enda? Omg!!!!

Hun burde nok heller ha kjøpt noe kurs om å bli bedre på livet ! Men Neida hun skal selge , hvem vil ha et liv som hun ? 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...