loffen Skrevet 2. juli #2281 Skrevet 2. juli Jeg ble også litt redd pga det dårlige språket. Virker som Google translate har skrevet det. 4
MiominMio Skrevet 3. juli #2282 Skrevet 3. juli Altså Costa Blanca for Skandinavere? Whut? Mon tro om nordmenn hadde reagert om man skrev typ Geilo for Tyrkere . Sorry en liten digresjon. At folk faller for BJ sitt vrøvel er ufattelig. Hun poppa opp på snappen min og jeg innrømmer jeg tok en titt her for noen mnd. siden...... 3 5
Velinda Skrevet 3. juli #2283 Skrevet 3. juli MiominMio skrev (3 timer siden): Altså Costa Blanca for Skandinavere? Whut? Mon tro om nordmenn hadde reagert om man skrev typ Geilo for Tyrkere . Sorry en liten digresjon. At folk faller for BJ sitt vrøvel er ufattelig. Hun poppa opp på snappen min og jeg innrømmer jeg tok en titt her for noen mnd. siden...... Geilo for Tyrkere😂 7 1
MiominMio Skrevet 3. juli #2284 Skrevet 3. juli Velinda skrev (2 timer siden): Geilo for Tyrkere😂 😅😅 2
Tiara07 Skrevet 3. juli #2285 Skrevet 3. juli (endret) MiominMio skrev (21 timer siden): Altså Costa Blanca for Skandinavere? Whut? Mon tro om nordmenn hadde reagert om man skrev typ Geilo for Tyrkere . Sorry en liten digresjon. At folk faller for BJ sitt vrøvel er ufattelig. Hun poppa opp på snappen min og jeg innrømmer jeg tok en titt her for noen mnd. siden...... Nei, uff, ja…. Digger denne sammenlikningen 😂 Endret 4. juli av Tiara07 1
Klump Skrevet 3. juli #2286 Skrevet 3. juli Hmmm, når går BJ og mannen går personlig konkurs. Kan ikke være lenge til 1 10
Livsnyter67 Skrevet 8. juli #2287 Skrevet 8. juli oss-to skrev (På 3.6.2025 den 21.49): Håpar ikkje ho har lokka Viktoria Goller og mannen med på dette😅 Så Victoria og mannen var å kikket på en tomt forrige uke…. De sa ikke noe om hvor dette lå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå