Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (På 23.2.2025 den 21.52):

Det jeg ikke forstår er at andre influensere vanker med henne , ser de ikke de samme løgnene som vi ser ? Og alt hun ikke har fått til ? Og hvor falsk og dårlig venn hun er ? Hun kaster jo alle under bussen i enhver setting 🤷🏼‍♀️

Ser Victoria Goller også har nevn B i flere snapper….VG har laget sin egen nettside med treningsvideoer mm og det er ikke bra at hun nevner BJ og BH i sine snapper, og drar inn disse to damene i sin business 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livsnyter67 skrev (23 minutter siden):

Ser Victoria Goller også har nevn B i flere snapper….VG har laget sin egen nettside med treningsvideoer mm og det er ikke bra at hun nevner BJ og BH i sine snapper, og drar inn disse to damene i sin business 😅

Jeg slettet V med engang hun nevnte BJ . Har fulgt henne lenge men det gidder jeg ikke altså .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Jeg slettet V med engang hun nevnte BJ . Har fulgt henne lenge men det gidder jeg ikke altså .

Samme gjorde jeg også etter hun dro inn BH inn i sin snapp…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte V og fulgte lenge men da hun for 2 gang drar BJ inn i livet sitt og ikke lærte av 1 gang da fikk jeg nok . Så aner ikke hva som skjer der nede i spanien for jeg følger ingen av de . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer... hvorfor er dere så imot Belinda? Hva konkret har hun gjort, liksom? Må man avfølge Victoria fordi hun er sammen med Belinda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (2 minutter siden):

Bare lurer... hvorfor er dere så imot Belinda? Hva konkret har hun gjort, liksom? Må man avfølge Victoria fordi hun er sammen med Belinda?

Belinda?

Svindler og lyver.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (21 timer siden):

Belinda har sviket Victoria allerede 1 gang . Jeg gidder ikke sitte å se på at det skal skje flere ganger . Belinda er ikke lojal mot noen ! Kun seg selv .. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...