Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

solsikke90 skrev (På 15.11.2024 den 8.55):

Er det bare jeg som reagerer på Belindas innlegg om bonusdatteren? Altså, utrolig koselig at de har et så godt forhold. Men hele innlegget lyser av noe veldig grandiost. Snakker om hvor fantastisk bonusdatteren er, etterfulgt av "hun er min lille twin", og hvordan hun tror og håper hun har vært med og forme den personen hun er.. altså. Meg, meg, meg

Ja, og at de er så like av utseende!? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belinda var på God morgen Norge her i går eller forgårs..  mamma hadde da sett på dette, og bare "det huset de eier i Spania er jo så fint!" Men de leier jo bare? Mamma fikk veldig inntrykk av at de eide og ikke leide? Noen som så på det? Noen som vet om de eier eller leier?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfis skrev (9 timer siden):

Belinda var på God morgen Norge her i går eller forgårs..  mamma hadde da sett på dette, og bare "det huset de eier i Spania er jo så fint!" Men de leier jo bare? Mamma fikk veldig inntrykk av at de eide og ikke leide? Noen som så på det? Noen som vet om de eier eller leier?

Jeg så det. Og de ga uttrykk for at de eide det, ja. Men det gjør de ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp reklame om at dreamdesign skulle legges ned, og etter å ha lest her at det er funnet larvegg i puta skjønner jeg hvorfor... Det er ikke bra reklame. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Klump skrev (På 25.11.2024 den 23.48):

Er hun en utbrent periode igjen? Det er så lite som skrives om henne om dagen. 

Tror hun er på vei opp igjen nå, hun har iallefall holdt kurs sammen med Benedicte Haugaard. "Hvordan tjene penger" ved å fjerne pengeblokkeringer og "fattige tanker". 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullfallto skrev (28 minutter siden):

Jeg blir helt satt ut av den dama! Og BH forøvrig.  Har de sagt det?😬

Sjekk Henrik Troy...🙄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsikke90 skrev (1 time siden):

Tror hun er på vei opp igjen nå, hun har iallefall holdt kurs sammen med Benedicte Haugaard. "Hvordan tjene penger" ved å fjerne pengeblokkeringer og "fattige tanker". 

😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsikke90 skrev (1 time siden):

Å herregud 😵‍💫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hysterisk morsomt å følge med på😂 Nå er Belina «oppe» og tydeligvis ute av den selvdiagnostiserte utbrentheten😅 Helt vilt å se hvor mye hun svinger opp og ned🙈 Og den økolandsbyen… Jeg har ikke ord🙈 Det kommer jo aldri til å bli noe av, spent å se hvordan hun skal bortforklare det😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (16 timer siden):

Sjekk Henrik Troy...🙄

Herregud så flaut!! Det går liksom ikke grenser på hva man kan selge lenger 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...