Klump Skrevet 30. oktober #2081 Del Skrevet 30. oktober Hun er full i ADHD visstnok. Tatt test via en nettside mens hun hadde snappause 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 31. oktober #2082 Del Skrevet 31. oktober Tror hun skrev at hun hadde gjort det privat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 1. november #2083 Del Skrevet 1. november miamiamia skrev (13 timer siden): Tror hun skrev at hun hadde gjort det privat? Tok utredningen pånett:-) Hahaha, erre mulig. Virkelig seriøst opplegg. Lurer forresten på hvordan det går med øko-landbyen?:-) Hører lite om den nå. Er det noen som har betalt i depositum? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 1. november #2084 Del Skrevet 1. november Sa hun at hun tok utredningen på nett?? Jeg fikk bare med meg at hun sa hun hadde tatt det privat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 1. november #2085 Del Skrevet 1. november Vintermåne skrev (6 minutter siden): Sa hun at hun tok utredningen på nett?? Jeg fikk bare med meg at hun sa hun hadde tatt det privat? Det var på fokuserthelse.no Ser det er to psykologer som driver det. Kan de sette en diagnose da? Er ikke det psykiater som gjør det? Så hun betaler 12k for en utredning på nett der hun svarer på spørsmål.... Det er vell slike firma som ofte har vært litt i vinden før for å være useriøse. Det kan vell ikke sammenlignes med en adhd utredning privat på f eks volvat for 30-40k? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 1. november #2086 Del Skrevet 1. november Å herregud! Er det virkelig noen som har funnet larve egg i lavendelputen dems? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 1. november #2087 Del Skrevet 1. november Parentes skrev (17 minutter siden): Å herregud! Er det virkelig noen som har funnet larve egg i lavendelputen dems? Hjelpes! HVOR har du lest det?? 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 1. november #2088 Del Skrevet 1. november (endret) Sommersalat skrev (8 minutter siden): Hjelpes! HVOR har du lest det?? 😱 Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si. Endret 1. november av Parentes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 1. november #2089 Del Skrevet 1. november Parentes skrev (12 minutter siden): Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si. Orker ikke….. Jeg har og denne puten, og helt ærlig den er knallgod. Elsker den! MEN jeg har ALDRI hørt noe om at den må fryses ned med gjevne mellomrom. Utrolig dårlig at dette ikke blir opplyst om ved kjøp! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. november #2090 Del Skrevet 1. november Parentes skrev (14 minutter siden): Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si. æææsj,sover sikkert godt av å tenke hva som kravler under hodet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. november #2091 Del Skrevet 1. november De burde refundert pengene til de som ønsker da de ikke opplyste om dette ved kjøp 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. november #2092 Del Skrevet 1. november Æsj, fy fader så ekkelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. november #2093 Del Skrevet 1. november Sommersalat skrev (7 minutter siden): Orker ikke….. Jeg har og denne puten, og helt ærlig den er knallgod. Elsker den! MEN jeg har ALDRI hørt noe om at den må fryses ned med gjevne mellomrom. Utrolig dårlig at dette ikke blir opplyst om ved kjøp! Fryser du den ligger du bare med døde insekter og egg under hodet. Tross alt verre med kravlende individer inni der. Forferdelig ekkelt uansett. Hadde aldri lagt meg på den puten igjen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. november #2094 Del Skrevet 1. november Parentes skrev (23 minutter siden): Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si. Burde heller skiftet navn til Larveputen. Høstes dette fyllet i Norge eller utlandet? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. november #2095 Del Skrevet 1. november Klump skrev (4 minutter siden): Burde heller skiftet navn til Larveputen. Høstes dette fyllet i Norge eller utlandet? Romania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 1. november #2096 Del Skrevet 1. november Klump skrev (27 minutter siden): Fryser du den ligger du bare med døde insekter og egg under hodet. Tross alt verre med kravlende individer inni der. Forferdelig ekkelt uansett. Hadde aldri lagt meg på den puten igjen. For så vidt sant… Æsj….. Går i søpla her og. Synd da den er skikkelig god å ligge på. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 1. november #2097 Del Skrevet 1. november Sommersalat skrev (6 timer siden): For så vidt sant… Æsj….. Går i søpla her og. Synd da den er skikkelig god å ligge på. Be om pengene tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnøUglen Skrevet 2. november #2098 Del Skrevet 2. november Kjente jeg ble helt dårlig her nå🤢 Har snart hatt den puten i to år, og ikke vært klar over at den må fryses! Rett i søpla her og, fysj for noe dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. november #2099 Del Skrevet 2. november Dere som har kjøpt puten og er misfornøyd bør reklamere til selger og ikke bare kaste puta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november #2100 Del Skrevet 2. november Ser dette nå står under omtale av puten på siden til DreamDesign: Har det stått der hele tiden? Eller kommet til nå i ettertid? Kilde: https://dreamdesign.no/products/pakke-lavendel-puta-2-stk-putetrekk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå