Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

miamiamia skrev (13 timer siden):

Tror hun skrev at hun hadde gjort det privat?

Tok utredningen pånett:-) Hahaha, erre mulig. Virkelig seriøst opplegg. Lurer forresten på hvordan det går med øko-landbyen?:-) Hører lite om den nå. Er det noen som har betalt i depositum? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun at hun tok utredningen på nett?? Jeg fikk bare med meg at hun sa hun hadde tatt det privat? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (6 minutter siden):

Sa hun at hun tok utredningen på nett?? Jeg fikk bare med meg at hun sa hun hadde tatt det privat? 

Det var på fokuserthelse.no

Ser det er to psykologer som driver det. Kan de sette en diagnose da? Er ikke det psykiater som gjør det?

Så hun betaler 12k for en utredning på nett der hun svarer på spørsmål.... 

Det er vell slike firma som ofte har vært litt i vinden før for å være useriøse. 

Det kan vell ikke sammenlignes med en adhd utredning privat på f eks volvat for 30-40k? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parentes skrev (17 minutter siden):

Å herregud! Er det virkelig noen som har funnet larve egg i lavendelputen dems? 

Hjelpes! HVOR har du lest det??  😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersalat skrev (8 minutter siden):

Hjelpes! HVOR har du lest det??  😱

Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si.

IMG_6927.jpeg

Endret av Parentes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parentes skrev (12 minutter siden):

Nå fikk jeg mailen selv også. Litt seint å komme med dette nå eller? Puten har jo vært i salg hvor enn lenge!! Min går i søpla nå. Og jeg rettet på meg selv fra larve egg til innsekt egg~ som ikke har så mye å si.

IMG_6927.jpeg

Orker ikke….. Jeg har og denne puten, og helt ærlig den er knallgod. Elsker den! MEN jeg har ALDRI hørt noe om at den må fryses ned med gjevne mellomrom. Utrolig dårlig at dette ikke blir opplyst om ved kjøp! 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parentes skrev (14 minutter siden):

IMG_6927.jpeg

æææsj,sover sikkert godt av å tenke hva som kravler under hodet ditt

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde refundert pengene til de som ønsker da de ikke opplyste om dette ved kjøp

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersalat skrev (7 minutter siden):

Orker ikke….. Jeg har og denne puten, og helt ærlig den er knallgod. Elsker den! MEN jeg har ALDRI hørt noe om at den må fryses ned med gjevne mellomrom. Utrolig dårlig at dette ikke blir opplyst om ved kjøp! 

Fryser du den ligger du bare med døde insekter og egg under hodet. Tross alt verre med kravlende individer inni der. Forferdelig ekkelt uansett. Hadde aldri lagt meg på den puten igjen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parentes skrev (23 minutter siden):

IMG_6927.jpeg

Burde heller skiftet navn til Larveputen. Høstes dette fyllet i Norge eller utlandet? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (4 minutter siden):

Burde heller skiftet navn til Larveputen. Høstes dette fyllet i Norge eller utlandet? 

Romania

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (27 minutter siden):

Fryser du den ligger du bare med døde insekter og egg under hodet. Tross alt verre med kravlende individer inni der. Forferdelig ekkelt uansett. Hadde aldri lagt meg på den puten igjen. 

For så vidt sant… Æsj….. Går i søpla her og. Synd da den er skikkelig god å ligge på. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommersalat skrev (6 timer siden):

For så vidt sant… Æsj….. Går i søpla her og. Synd da den er skikkelig god å ligge på. 

Be om pengene tilbake. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble helt dårlig her nå🤢 Har snart hatt den puten i to år, og ikke vært klar over at den må fryses! Rett i søpla her og, fysj for noe dritt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt puten og er misfornøyd bør reklamere til selger og ikke bare kaste puta.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...