Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

enhjørningfis skrev (31 minutter siden):

Belinda sa her om dagen at hun har holdt på i 19 år? Jeg var en bloggleser som f. For 12-19 år siden, flere ganger om dagen, husker bare typ Emilie Nereng, Ida Wulff,  Anna Rasmussen, Caroline Berg Eriksen osv.. men ingen Belinda Jakobsen?

Har hun holdt på så lenge? 

Hvorfor tjener hun ikke da like mye som de andre? (skjønner selvsagt at hun har dritt seg ut både her og der, men hun burde jo hatt en veldig god lønn om hun har vært "influenser" så lenge?) 

Arkivet på bloggen hennes går helt tilbake til 2007, så det er ikke så langt fra 19 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker hun var en av de første som blogget samtidig med Ida Wulf, toroborgen, the giant osv. fulgte bloggen hennes på wordpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktusen skrev (På 8.7.2024 den 23.49):

Kjenner jeg ble mektig provosert over hennes oppkast av ozempic og feilinformasjon. 

Altså: jada, jeg er helt imot at normalvektige mennesker får det. Men Belinda bare snakket i ett sett om at man blir mett over tre mandler og to egg. Jeg forstår hun nok overdriver, men her tråkker hun ned andre mennesker for å få seg selv til å føle seg bedre. For å få andre til å si at hun har bra kropp osv.

I tillegg feilinformerer hun i stor grad. Slenger ut informasjon at privatklinikker skriver ut ozempic som det suser. Nei. De kan ikke få ozempic mer. 2. Wegovy ja, men da betaler dem tusenvis av kroner i mnd. 

Jeg er hverken for eller mot sprøyta, og tenker dette er et valg hver enkelt tar for seg selv. Likevel ble jeg kraftig irritert over Belinda som feilinformerer, lyver, sprer fordommer og tråkker på andre i sin ferd om å fremheve seg selv. 

Organer kan kanskje ta skade om du bare spiser to egg i løpet av en dag, altså det er så snevert som det kan bli.

At noen mennesker som sliter med alvorlig fedme får denne, det er sikkert helt fint. At mennesker med normal vekt får det er bare ubsurd. Men her tok hun alle under en kam, generaliserer og kommer med masse sprøyt. 

Dette sprer fordommer, feilinformasjon og holdningsverdier som ikke nødvendigvis er helt heldige. 

Da burde hun bare ha holdt helt kjeft, ikke sagt noe, og heller snappe mer av hunder, kimono, eller den fantastiske mannen hennes. 

(Avslutningsvis, det er så innmari flaut med alle grimaser og etterligning av IR, fy så kleint altså)

Enig med med deg , følger ikke IR men ja sette frem tenner på den måten så det ser ut som en gampekjeft med tørre lepper ser skikkelig teit ut . 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden.. titter innom disse reelsa henne en skjelden gang… og hun graver seg dypere og dypere ned.. hun som x ganger har gått  på repeat med seg selv : Nå er jeg lykkelig.. nei, Nå er jeg lykkelig… øhhh..hun er jo bare ett stort takras.. som ingen gidder og spa fram… Lykke dette å bo i Spania og ha verdens beste mann liksom 🙈 og har selvskrevne diagnoser.. faen hvorfor går hun ikke til  profesjonelt helsepersonell  og får hjelp som andre?  Men det gir vel noen klikk på å være stusselig og hjelpesløs…😉

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfis skrev (På 10.7.2024 den 23.29):

Belinda sa her om dagen at hun har holdt på i 19 år? Jeg var en bloggleser som f. For 12-19 år siden, flere ganger om dagen, husker bare typ Emilie Nereng, Ida Wulff,  Anna Rasmussen, Caroline Berg Eriksen osv.. men ingen Belinda Jakobsen?

Har hun holdt på så lenge? 

Hvorfor tjener hun ikke da like mye som de andre? (skjønner selvsagt at hun har dritt seg ut både her og der, men hun burde jo hatt en veldig god lønn om hun har vært "influenser" så lenge?) 

Jeg fulgte Belinda for lenge siden, samtidig som CBE sin gullalder, VOE og Ida Wulff. Men utenom plantetiden har hun blitt veldig coocoo😂

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymis1236 skrev (2 timer siden):

Jeg fulgte Belinda for lenge siden, samtidig som CBE sin gullalder, VOE og Ida Wulff. Men utenom plantetiden har hun blitt veldig coocoo😂

Var ikke Belinda og Kristina Andersen også et radar-par på den tiden? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (5 minutter siden):

Var ikke Belinda og Kristina Andersen også et radar-par på den tiden? 

Jo, og Kristina ble skikkelig skuffet når hun ikke ble invitert i bryllupet til Belinda. Det var vel da «forholdet» der røk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fulgte henne når hun bodde i USA med en kompis fra Norge ? Da var hu litt "normal" men det har endret seg vil jeg si😅

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymis1236 skrev (På 12.7.2024 den 20.30):

Jeg fulgte Belinda for lenge siden, samtidig som CBE sin gullalder, VOE og Ida Wulff. Men utenom plantetiden har hun blitt veldig coocoo😂

Bare meg som ikke fikk det med meg da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si? « Morn’a Belinda ! Du har stranda, og jeg skal videre! Gud så deilig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (1 time siden):

Hva skal man si? « Morn’a Belinda ! Du har stranda, og jeg skal videre! Gud så deilig! 

Hæ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malaga en øy utenfor fastlandet?? Å taget Santa Maria Marbella? En golfklubb i Marbella,  Malaga! 

Skal du snakke usant Belinda, gjør det med moe du ikke kan bli tatt med buksa nede på! 

Ps: Borettslag rett i nærheten å man lurer ikke en l7ring 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppspist av «mygg?» Kan jo være noe annet som biter. Hvilket hotell er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun i Marbella eller på Mallorca? Håper virkelig stedsansen er bedre enn det som utgis her 😂 Og leit for venneparet som sponser oppholdet da- nå finner jo folk flust av andre steder fordi den gode venninnnen ikke klarer bestemme seg for hvor hun er 😂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Parentes said:

Er hun i Marbella eller på Mallorca? Håper virkelig stedsansen er bedre enn det som utgis her 😂 Og leit for venneparet som sponser oppholdet da- nå finner jo folk flust av andre steder fordi den gode venninnnen ikke klarer bestemme seg for hvor hun er 😂 

Hvis det er rett som posisjon merking er det i Marbella.  So far fra Mallorca🙄 bor noen stenkast unna Santa Maria golfklubb, men aldri vært bortom for å sjekke ut. Men det frister jo nå 😉 De kan jo også være på i Santa Maria , Mallorca å merket feil. 

Hun fyrer meg lett opp med alle sine løgner, selvdiagnoser, feilinformasjon til følgere (ref ozempuc)  og luftslott. At hun har angst er ikke noe rart. Selv angstdiagnosert å har med hjelp av jevlig samtaler med lege og psykiatriske sykepleiere krabbet meg opp å tatt tilbake livet å I jobb. Tror hun liker sympati og stakkars deg som kommer fra følgere å er en narsesist. De gjør alt for å få sympati fra andre mennesker. Dagens utblåsning;-) 

Får se hvor lang tid det tar før Belinda kommenterer dette på snap 😉

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Notthatbad skrev (24 minutter siden):

Hvis det er rett som posisjon merking er det i Marbella.  So far fra Mallorca🙄 bor noen stenkast unna Santa Maria golfklubb, men aldri vært bortom for å sjekke ut. Men det frister jo nå 😉 De kan jo også være på i Santa Maria , Mallorca å merket feil. 

Hun fyrer meg lett opp med alle sine løgner, selvdiagnoser, feilinformasjon til følgere (ref ozempuc)  og luftslott. At hun har angst er ikke noe rart. Selv angstdiagnosert å har med hjelp av jevlig samtaler med lege og psykiatriske sykepleiere krabbet meg opp å tatt tilbake livet å I jobb. Tror hun liker sympati og stakkars deg som kommer fra følgere å er en narsesist. De gjør alt for å få sympati fra andre mennesker. Dagens utblåsning;-) 

Får se hvor lang tid det tar før Belinda kommenterer dette på snap 😉

Haha, ja jeg venter i spenning på kommentaren. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2024 at 3:28 PM, Parentes said:

Haha, ja jeg venter i spenning på kommentaren. 😂

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny venninne 🙄 Lurer på hvor lang tid det tar før Trine Grung stikker 😉

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (36 minutter siden):

Ny venninne 🙄 Lurer på hvor lang tid det tar før Trine Grung stikker 😉

Hva?! Er Trine sammen med Belinda?

💣 + 🔥 = 💥

🌋 + ☄️= ☠️

🚩+ 🚩 = ☢️

Endret av FruJohansen
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...