Armarillo Skrevet 1. juni #1941 Del Skrevet 1. juni Vårtegnet skrev (20 timer siden): Leste du hva jeg skrev? Hun er absolutt ikke den verste! Ja, jeg leste hva du skrev, men forstår fremdeles ikke hvorfor ikke jeg kunne stusse over det samarbeidet og det hun sa rundt det 😅 Ingen som har skrevet noe om at hun er den verste, for det er hun heller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 2. juni #1942 Del Skrevet 2. juni Armarillo skrev (18 timer siden): Ja, jeg leste hva du skrev, men forstår fremdeles ikke hvorfor ikke jeg kunne stusse over det samarbeidet og det hun sa rundt det 😅 Ingen som har skrevet noe om at hun er den verste, for det er hun heller ikke. Du får stusse så mye du ønsker😊 Alle vet at influensere gjør hva som helst for å fremheve sine samarbeid, gjerne med en liten løgn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 2. juni #1943 Del Skrevet 2. juni Vårtegnet skrev (7 timer siden): Du får stusse så mye du ønsker😊 Alle vet at influensere gjør hva som helst for å fremheve sine samarbeid, gjerne med en liten løgn . Unnskyld meg, men hvor har jeg skrevet at jeg ikke vet det? Veldig spesielle svar på den lille setningen jeg skrev 😅 Jaja, skal ikke være så lett si 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 2. juni #1944 Del Skrevet 2. juni Armarillo skrev (43 minutter siden): Unnskyld meg, men hvor har jeg skrevet at jeg ikke vet det? Veldig spesielle svar på den lille setningen jeg skrev 😅 Jaja, skal ikke være så lett si 😁 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. juni #1945 Del Skrevet 3. juni I dag: 'I de første årene med utbrenthet, så måtte jeg på en måte jobbe meg gjennom så mye som jeg bare kunne.. hver gang jeg på en måte hadde bittelitt overskudd så måtte jeg jobbe.' Men hun hadde altså egentlig bare lyst til å sove. Osv. Så nå har hun vært utbrent i flere ÅR? Og ikke hatt lyst til NOE. Skjønner meg mindre og mindre på henne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 3. juni #1946 Del Skrevet 3. juni loffen skrev (3 timer siden): I dag: 'I de første årene med utbrenthet, så måtte jeg på en måte jobbe meg gjennom så mye som jeg bare kunne.. hver gang jeg på en måte hadde bittelitt overskudd så måtte jeg jobbe.' Men hun hadde altså egentlig bare lyst til å sove. Osv. Så nå har hun vært utbrent i flere ÅR? Og ikke hatt lyst til NOE. Skjønner meg mindre og mindre på henne. Jeg føler jeg har forstått såpass at hun helst ikke vil jobbe i det hele tatt ! Men elsker penger ……Og skryte av luksus osv .. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 3. juni #1947 Del Skrevet 3. juni Lagt ned alle bedrifter for å satse på landsby? Eller, har det ikke gått så bra? selger hun glass og kopper nå? Og hører lite om kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juni #1948 Del Skrevet 3. juni (endret) Unodostrez skrev (1 time siden): Lagt ned alle bedrifter for å satse på landsby? Eller, har det ikke gått så bra? selger hun glass og kopper nå? Og hører lite om kurs Hun tigger klikk nå for 1 kr...må j*vla mange klikk til for å finansiere en landsby!😅 Endret 3. juni av Moongirl 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 6. juni #1949 Del Skrevet 6. juni Synse om at Utbrenttheten til BJ minner mer om depresjon? Akkurat pratet med venner, både spanske, norske og engelske om landsbyprosjektet. Å som de sier: Det er ett community de skal bygge som popper opp overalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 6. juni #1950 Del Skrevet 6. juni Notthatbad skrev (13 minutter siden): Synse om at Utbrenttheten til BJ minner mer om depresjon? Akkurat pratet med venner, både spanske, norske og engelske om landsbyprosjektet. Å som de sier: Det er ett community de skal bygge som popper opp overalt.... Jeg synser fortsatt på bipolar . Enten høyt oppe eller langt nede . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. juni #1951 Del Skrevet 6. juni Notthatbad skrev (9 minutter siden): Synse om at Utbrenttheten til BJ minner mer om depresjon? Akkurat pratet med venner, både spanske, norske og engelske om landsbyprosjektet. Å som de sier: Det er ett community de skal bygge som popper opp overalt.... Utbrenthet har mange likhetstrekk med depresjon. Og motsatt. For ikke så mange årene tilbake var det ikke uvanlig at legen skrev «depresjonslignende følelser». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 8. juni #1952 Del Skrevet 8. juni Utrolig kjedelig å følge henne for tiden. Poster kun for å reklamere og absolutt ikke noe annet, kanskje en tallerken nå å da. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9. juni #1953 Del Skrevet 9. juni V i skrev (10 timer siden): Utrolig kjedelig å følge henne for tiden. Poster kun for å reklamere og absolutt ikke noe annet, kanskje en tallerken nå å da. Hun er jo så utbrent igjen ! Orker bare å tigge klikk på annonselinker eller vise frem seg selv . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 9. juni #1954 Del Skrevet 9. juni Jeg tenker at «utbrent» antagelig kan være helt riktig - men hun er helt avhengig av reklame og annonseinntekter, og hun får aldri hvilt og slappet av så lenge hun må «hustle» og selge skit på Snap hele tiden. i tillegg er hun «avhengig» av å fremstille ekteskapet sitt som helt perfekt, og å vise frem hus, materielle goder og livet i Spania. Hun burde bare logge helt av og tatt seg en skikkelig lang pause - men det klarer hun nok ikke pga. økonomien. Hun er derfor helt fastlåst. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9. juni #1955 Del Skrevet 9. juni Jeg skjønner at hun prøver å være morsom ! Men seriøst « æ har fingra ei plante « og nå får jeg frukt . Mulig det bare er meg men gremmes når hun sier og gjør sånne idiotiske ting . 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 13. juni #1956 Del Skrevet 13. juni JojoMoyes skrev (På 9.6.2024 den 13.49): Jeg skjønner at hun prøver å være morsom ! Men seriøst « æ har fingra ei plante « og nå får jeg frukt . Mulig det bare er meg men gremmes når hun sier og gjør sånne idiotiske ting . Ikke bare du🫣 blir å prøve alt for hardt synes jeg. Nå har hun jo begynt med hudpleien som BH også bruker selvfølgelig. Sånn rent objektivt - noen som har testet denne hudpleien og kan si noe om det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 13. juni #1957 Del Skrevet 13. juni Ninnia skrev (28 minutter siden): Ikke bare du🫣 blir å prøve alt for hardt synes jeg. Nå har hun jo begynt med hudpleien som BH også bruker selvfølgelig. Sånn rent objektivt - noen som har testet denne hudpleien og kan si noe om det? Lurer på det samme...😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 18. juni #1958 Del Skrevet 18. juni (endret) I Spanias hager burde alle få bo. Der er det ikke noe forurensing. Så om man dyrker grønnsaker kan man bare spise de uten å vaske de, for det er bare «mitt vann og min jord». Fantastisk! Og ja-jeg vasker all frukt og grønt før jeg spiser det selv eller serverer det. Endret 18. juni av Parentes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. juni #1959 Del Skrevet 22. juni Ikke så lenge siden hun var sukkerfri , nå sjokolade hver dag ! Til frokost 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Et evinnelig mas om den mensen hver jæ…. Mnd ! Ikke bare fra henne men alle influnesere, det er så utrolig kjedelig og uinteressant å høre om mensen til andre damer 😳 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. juni #1960 Del Skrevet 22. juni JojoMoyes skrev (1 time siden): Ikke så lenge siden hun var sukkerfri , nå sjokolade hver dag ! Til frokost 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Et evinnelig mas om den mensen hver jæ…. Mnd ! Ikke bare fra henne men alle influnesere, det er så utrolig kjedelig og uinteressant å høre om mensen til andre damer 😳 Husk at influensere har på eget initiativ påtatt seg ansvaret for å normalisere alt. Ingen spurte de. Og mange tjener masse penger på det og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå