ToneVie Skrevet 2. februar #1401 Del Skrevet 2. februar Litt spent på hvor mange plasser de selger til kveldens kurs! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 2. februar #1402 Del Skrevet 2. februar For et rør av de to der🥴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 2. februar #1403 Del Skrevet 2. februar ToneVie skrev (3 timer siden): Litt spent på hvor mange plasser de selger til kveldens kurs! My mistake. Det er på mandag. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 2. februar #1404 Del Skrevet 2. februar (endret) Finnes det noen her som faktisk kjøper kursene til denne dama? Jeg merker at hun bruker alle knep i salgsboken, men ofte er hun selvmotsigende eller har fått noen nye ideer som er enda bedre. Hun fremhever seg smartere enn det hun egentlig er og skryter av hvor mange bøker hun har bestilt på Amazon. Hennes stories er ofte rotete der det mangler en rød tråd. Videre skal det smøres på med superlativer om hennes kurs og hobbyer. Nå ska B & B ha kurs sammen. Sekten blir større og større. Pilotfrue er snart på plass også. Alt handler om penger og status for disse her. Så skal de lærer andre hvordan de kan lure sine medmennesker, men kaller det manifistering. Jeg håper folk forstår at mye av det de kommer med er tull. Ikke gi disse folka penger! Bestill dere en reise i stedet for. Influencere er farlige mener jeg. Se på CBE, SE, Belinda, m.m. Hva positivt bidrar de til? Endret 3. februar av Marihone manglet en bokstav 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 3. februar #1405 Del Skrevet 3. februar Marihone skrev (10 timer siden): Finnes det noen her som faktisk kjøper kursene til denne dama? Jeg merker at hun bruker alle knep i salgsboken, men ofte er hun selvmotsigende eller har fått noen nye ideer som er enda bedre. Hun fremhever seg smartere enn det hun egentlig er og skryter av hvor mange bøker hun har bestilt på Amazon. Hennes stories er ofte rotete der det mangler en rød tråd. Videre skal det smøres på med superlativer om hennes kurs og hobbyer. Nå ska B & B ha kurs sammen. Sekten blir større og større. Pilotfrue er snart på plass også. Alt handler om penger og status for disse her. Så skal de lærer andre hvordan de kan lure sine medmennesker, men kaller det manifistering. Jeg håper folk forstår at mye av de de kommer med er tull. Ikke gi disse folka penger! Bestill dere en reise i stedet for. Influencere er farlige mener jeg. Se på CBE, SE, Belinda, m.m. Hva positivt bidrar de til? Helt enig! Det er skremmende at de får holde på slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. februar #1406 Del Skrevet 3. februar Unodostrez skrev (29 minutter siden): Helt enig! Det er skremmende at de får holde på slik. Veldig enig….. akkurat som Benedicte Haugård, eller hva hun heter - har Belinda noen faktiske suksess historier å vise til?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. februar #1407 Del Skrevet 3. februar Vintermåne skrev (4 timer siden): Veldig enig….. akkurat som Benedicte Haugård, eller hva hun heter - har Belinda noen faktiske suksess historier å vise til?? Jeg så engang på Mikrosteg sin nettside folk som fortalte hvor flott dette «bedre på livet» kurset var. Ble ganske paff over å se ei tidligere klassevenninne som var full av lovord over kurset. Ei jeg har hatt ganske sansen for, men har sett dreiningen mot «fred og hjerter og rettferdighet». Så ble kanskje ikke så overrasket likevel. Men ja, da har jo Belinda hatt fornøyde kunder da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 4. februar #1408 Del Skrevet 4. februar Henriktroy tar Dronninga på kornet i dag 🤣🤣🤣🤣👌👌👌👏👏👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snodrine Skrevet 4. februar #1409 Del Skrevet 4. februar Det er så krampaktig…se så mye adhd jeg har! Se da! Skikkelig adhd! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 4. februar #1410 Del Skrevet 4. februar Snodrine skrev (1 time siden): Det er så krampaktig…se så mye adhd jeg har! Se da! Skikkelig adhd! og så… plutselig lanseres et kurs, for alle med ADHD.. Hun der altså. Forstår ikke at det har blitt sånn. Fulgte henne når hun bodde i Kristiansand, da likte jeg henne veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 5. februar #1411 Del Skrevet 5. februar Den dama der er ikke sann.... Så nå har hun øvd på adhd diagnose en liten stund, så kommer hun med det dårlige skuespillet der? Hun er jo "stein hakke toillat". Hun har hushjelp, og hun rydder alltid klærne sine i kleskurve. Frem til akkurat nå. For alle oss som HAR adhd, så er ikke rot slengt så ryddig rundt som hun prøver på i videoen. Og skulle selge kurs i noe du ikke har peiling på, burde være kriminelt. Adhd er en ekte ting, som du ikke kan kurses frisk fra. Du selger noe som gjør at de som virkelig har adhd, tapet både penger og mestringsføllse. Forbainna juks og fanteri og svindel. Hvorfor kan ikke slike mennesker stoppes? Er det derfor de har rømt til Spania? For å unndra seg ansvar? 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 5. februar #1412 Del Skrevet 5. februar Belinda og mannen leier huset. De vil aldri ha råd til å engang kjøpe det. De lever i en drøm og det er fascinerende å følge med på:-) Samtidig som det er uendelig trist. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 5. februar #1413 Del Skrevet 5. februar AnnaLovise skrev (24 minutter siden): Den dama der er ikke sann.... Så nå har hun øvd på adhd diagnose en liten stund, så kommer hun med det dårlige skuespillet der? Hun er jo "stein hakke toillat". Hun har hushjelp, og hun rydder alltid klærne sine i kleskurve. Frem til akkurat nå. For alle oss som HAR adhd, så er ikke rot slengt så ryddig rundt som hun prøver på i videoen. Og skulle selge kurs i noe du ikke har peiling på, burde være kriminelt. Adhd er en ekte ting, som du ikke kan kurses frisk fra. Du selger noe som gjør at de som virkelig har adhd, tapet både penger og mestringsføllse. Forbainna juks og fanteri og svindel. Hvorfor kan ikke slike mennesker stoppes? Er det derfor de har rømt til Spania? For å unndra seg ansvar? Av en eller annen grunn er det blitt "trendy" å ha ADHD. Noen synes nok det høres som en bedre forklaring på hvorfor livet ikke er som man ønsker enn andre årsaker. Må være veldig frustrerende for behandlingsapparatet og aller mest for de med en reell ADHD- diagnose. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. februar #1414 Del Skrevet 5. februar Hyacinth skrev (4 minutter siden): Av en eller annen grunn er det blitt "trendy" å ha ADHD. Noen synes nok det høres som en bedre forklaring på hvorfor livet ikke er som man ønsker enn andre årsaker. Må være veldig frustrerende for behandlingsapparatet og aller mest for de med en reell ADHD- diagnose. Samme med depresjon. Folk som særlig trenger støtte, hjelp og behandling blir i stedet møtt med skepsis og mistenksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 5. februar #1415 Del Skrevet 5. februar Belinda har aldri slått meg som å ha ADHD, det har jeg selv (diagnotisert) og nei, det er ikke nok å være vimsete. En annen diagnose er nok mer passende.. for noe er det helt klart! ⚠️ Det at ADHD er blitt en mote diagnose er utrolig tungt og demotiverende når man virkelig sliter med det i hverdagen, og ser folk slenge det rundt seg som om det var en morsom personlighet man kledde på seg når man ville. Æsj, er til å spy av hele opplegget hennes, man slenger ikke bare sammen et kurs etter å ha googla en diagnose en helg. 10 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. februar #1416 Del Skrevet 6. februar Om de hadde rundt 100 på kurs, har de allerede tjent en månedslønn hver. På å snakke 2 t om hvordan andre skal få suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocca1 Skrevet 6. februar #1417 Del Skrevet 6. februar Hverken Belinda eller 85% andre som påstår at de har adhd har det. Trenddiagnose. Man kan være distre, glemsk, tåkete, aktiv UTEN å ha adhd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 6. februar #1418 Del Skrevet 6. februar mocca1 skrev (2 timer siden): Hverken Belinda eller 85% andre som påstår at de har adhd har det. Trenddiagnose. Man kan være distre, glemsk, tåkete, aktiv UTEN å ha adhd. Tviler på det er en trenddiagnose for de som faktisk har det, så skjønner virkelig ikke hvor den trenden kommer fra 🫣 jeg er kjempe distre, jeg prokastinerer det som frister lite å gjøre, når jeg gjør husarbeid starter jeg på et sted å ender opp med en helt annen ting på null komma niks, men jeg har fortsatt ikke ADHD 🤣 Men spennende å følge med på hvor mye Belinda driter seg ut da, underholdning for meg det der 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 6. februar #1419 Del Skrevet 6. februar Unodostrez skrev (4 timer siden): Om de hadde rundt 100 på kurs, har de allerede tjent en månedslønn hver. På å snakke 2 t om hvordan andre skal få suksess Så en screenshot - var 125 stk på live’n deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 6. februar #1420 Del Skrevet 6. februar mocca1 skrev (4 timer siden): Hverken Belinda eller 85% andre som påstår at de har adhd har det. Trenddiagnose. Man kan være distre, glemsk, tåkete, aktiv UTEN å ha adhd. Jeg kan være enig i at jeg mistenker at flere som sier de har adhd, ikke har det. Men det vet jeg ikke med sikkerhet. Og at 85% som påstår de har det ikke har det? Hvor tar du den statistikken fra? Ræva? Jada, er kanskje blitt litt populært å ha adhd, og andre diagnoser som angst og depresjon. Men jeg kan love deg en ting, at vi som virkelig sliter med det, vi synes pokker ikke at det er særlig populært eller kult. Jeg hadde lett "gitt det bort". Kanskje jeg ikke hadde satt med følelsen om å ikke mestre livet, ikke få til kjæreste forhold osv. Statistikken for oss med adhd, med vennskap, forhold, helse, og jobb er ganske trist. 4 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå