Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Skal Belinda og mannen bosette seg i øko-landsbyen de også? Flytte fra drømmehus og hushjelp eller hva? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

Skal Belinda og mannen bosette seg i øko-landsbyen de også? Flytte fra drømmehus og hushjelp eller hva? 

Drømmehuset er jo kaldt på denne tiden av året. Tror bare det holder 16 grader i alle rom, bortsett fra stua. Referert til det hun sa på snap. Så vil tro de også tenker ny bolig 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (18 timer siden):

Slik jeg forsto det hadde hun fått tilbakemelding av Snapchat at hun ikke kvalifiserte til å bli med i reward programmet. (Altså få penger for å være på plattformen)  Noe hun hadde prøvd på en stund. Så da slettet hun kontoen sin! 

Det står jo veldig tydelig på Snapchat sine sider hva som må til. Rart at hun ikke har lest seg opp på det og blir overrasket over at hun ikke får bli med.

Hun må bl.a. ha over 50k følgere, legge ut jevnt minst 20 snaps til dagen og ha så å så mange views.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har Fædrelandsvennen  og lest denne artikkelen?

Hun vil ha det slik som « Mandelmanns gården» i Sverige… hmmm: hva kommer hun til  å bidra med , hun som nesten bare er opptatt med å filma seg selv i endeløse taler til folket ? 
…. igjen kommer bildet opp av en  ustabil « sektleder og en luring til av en mann 

IMG_7909.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar hu kaka altså … fader , eier hun ingen skrupler??? 😳😤👇IMG_7926.thumb.png.9c2a929af23212fe6716fe8fc3f3c9d3.png

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 19.1.2024 den 21.06):

…. og dette er fra en ansatt hos Dronninga 👇

Noen ganger må man bare kaste seg ut i det!

Er det ikke vakkert? Dette bildet er fra Altea la Vella i Spania. Her har jeg tilbragt mange timer bare på å se ut over denne nydelige utsikten!

Hei vakre sjel! 😍

Her kommer et lite (okei, litt langt) nyhetsbrev fra en av Belindas side-kicks. Marina heter jeg, jeg er ny her i Mikrosteg og er en av de som jobber i kulissene her inne. Jeg vil bare introdusere meg selv for alle de flotte menneskene som abonnerer på vårt nyhetsbrev og snakke litt om Belindas nye kurs "Valg, visjoner og selvforståelse - fra innsikt til handling på 10 dager". Det er flere tusen mennesker som mottar dette nyhetsbrevet, så jeg må innrømme at det føltes litt (okei, ganske) skummelt, og for å være helt ærlig, en god del utenfor min komfortsone. Men, jeg har aldri vært redd for å kaste meg ut i nye ting, så når jeg vurderte å skrive et litt mer personlig nyhetsbrev, bestemte jeg meg for å bare gjøre det! Det samme gjorde jeg da jeg bestemte meg for å bli med på kurset Bedre på livet for snart ett år siden. Det hadde nylig skjedd noen store omveltninger i livet mitt, som gjorde at jeg følte at det måtte en endring til. Dette førte til at jeg ble litt usikker på veien videre, både i hverdag og med tanke på jobb. Det var bare en følelse av at jeg "måtte" være med på dette. Og WOW de endringene det førte til i mitt liv! Det førte også til at jeg nå sitter med denne jobben blant annet. Jeg bare kastet meg ut i det - og se hvor det tok meg!

Noen av dere har allerede fått hørt dette, men i forrige uke gjorde jeg min første feil i ny jobb. Jeg hadde fått i oppdrag å sende ut noen nyhetsbrev. Det første gikk ut til dere alle, og det gikk helt fint. Det andre skulle bare ut til tidligere deltakere av Bedre på livet kurset. Jeg er ny i denne jobben, og var egentlig ganske nervøs for å gjøre feil. Kom innholdet til å se bra ut? Kom eposten til å engasjere? Ville eposten se ut akkurat slik jeg ønsket at den skulle? Ville det skje noen feil?
Hva gjorde jeg?
JEG GLEMTE TITTEL PÅ MAILEN!!
Jeg er på mail-lista selv, og da jeg fikk mailen sto det "Legg til en fengende tittel" i emnelinja🤦‍♀️
"Herregud for en idiot-feil", tenkte jeg, mens jeg prøvde å kjenne på hva kroppen prøvde å fortelle meg. Ville den gi utslag i litt større, vanskelige følelser, eller ville jeg klare å akseptere at slik ble det? For å gi dere litt bakgrunnsinformasjon: Jeg er en person som alltid har vært veldig opptatt av å ikke gjøre feil. "Snill-pike-gjøre-alt-rett-og-aller-helst-perfekt"-tendensene har vært til stede i aller høyeste grad, og følelsene i kroppen når jeg har gjort ganske små og ubetydelige feil, har til tider kunne føltes ganske store.

Vet dere hva jeg følte på etter et par minutter med litt småpanisk tankegang? At det gikk HEEELT FINT! Ingen ble skadd (for utenom en liten bulk i stoltheten min, kanskje, i det jeg så hva jeg hadde gjort). Jeg fikk ingen kommentarer på det, først etter jeg sendte en mail for å fortelle om feilen jeg hadde gjort, fikk jeg flere kommentarer på at det hadde de ikke lagt merke til en gang. Tenk det?! Ofte henger vi oss opp i små detaljer, og er redde for hva andre tenker, syns og mener - mens de man er "redde for" ofte er mer opptatt av seg selv, og hvordan de selv oppfattes. Det går helt fint å gjøre feil. Det er menneskelig, og vi alle gjør det. Det har tatt meg en god del tid og arbeid å komme hit jeg er i dag, og det er takket være alle de grepene jeg har tatt. Selvutvikling, er en av dem. Jeg nevnte i begynnelsen at jeg var med i det første kullet på Bedre på livet kurset, og det endret livet mitt, jeg tuller ikke! Jeg har også tatt flere andre kurs på Mikrosteg i ettertid, og det har hjulpet meg ut av blant annet skyldfølelse og skam. Følelser som spesielt kvinner ofte har, men kanskje ikke er så bevisste.

Nå som jeg har begynt her i Mikrosteg, har jeg vært så heldig å få være med å jobbe litt med kurset som starter nå på søndag: "Valg, visjoner og selvfølelse - fra innsikt til handling på 10 dager!". Belinda testet deler av det ut på meg mens jeg var nede i Spania for litt siden, og LET ME TELL YOU!! Det er helt fantastisk! Man får en helt ny måte å se seg selv på. Jeg har egentlig alltid trodd at jeg visste og var veldig klar på hva jeg ville, eller hvor jeg ville. Men det visste jeg altså ikke.. "Jeg vet faktisk ikke", var svaret som gikk igjen på de fleste spørsmålene Belinda stilte meg. Det var nesten litt ubehagelig, men det er ofte der vi vokser. Dette satte i gang noen ganske heftige tankeprosesser for min del, som jeg ikke ville vært foruten! Det har hjulpet meg mot en helt ny retning. Blant annet det at jeg sitter her, og tørr å gjøre meg så sårbar for dere, er en del av reisen jeg nå har begitt meg ut på. Nå gleder jeg meg til å se alle de nye kursdeltakerne få den samme unike innsikten, og ikke minst, få høre på de inspirerende gjesteforeleserne som kommer inn! Vi går live sammen, hver kveld - vil du kaste deg ut i det sammen med oss? 🤩
Du kan så klart se opptak om du ikke får med deg live-sendingene.
Hvis du ikke allerede er påmeldt, kan du gjøre det her:

SIKRE DIN PLASS I KURSET

Husk også at om du trenger en rabattkode, kan du sende meg en mail på [email protected] - så hjelper jeg deg gjerne! 💛

Om du har lest helt hit: TAKK! Tusen takk for at du brukte av din tid, til å lese litt om meg om mine opplevelser og erfaringer. Jeg setter stor pris på det. Mikrosteg vokser, vi venter inn flere nye og inspirerende kurs, som vil hjelpe oss alle og ta små steg mot varig endring. Jeg gleder meg til å dele små og store nyheter med dere fremover!

En varm klem sendes fra meg,
Marina i Mikrosteg-teamet

For meg ser det ut som om det er Belinda selv som har skrevet dette. Eksisterer denne "Marina" i virkeligheten?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

borealizaurora skrev (4 timer siden):

For meg ser det ut som om det er Belinda selv som har skrevet dette. Eksisterer denne "Marina" i virkeligheten?

Utrolig uprofesjonelt å sende ut noe fra en bedrift uten full signatur.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (20 timer siden):

Drømmehuset er jo kaldt på denne tiden av året. Tror bare det holder 16 grader i alle rom, bortsett fra stua. Referert til det hun sa på snap. Så vil tro de også tenker ny bolig 

Det er lov til å kjøpe ovner i Spania også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 19.1.2024 den 10.34):

Jeg har drevet mine egne bedrifter nå i fire år, og før jeg startet med mine egne bedrifter så jobbet jeg med mannens bedrifter, så jeg begynner å bli dreven med å ha mange baller i luften, men i år er liksom året jeg ønsker å virkelig ta i bruk alle verktøy jeg har lært, både på privaten og i business, og her kommer de siste ukene med hodebry inn i bildet, for når det gjelder business så har jeg lært at nisje er bra - og det å ha et bredt spekter er dårlig

Hjelpes det var en laaaaang setning. Føler dette leses fort uten pustepause.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (Akkurat nå):

Hjelpes det var en laaaaang setning. Føler dette leses fort uten pustepause.

Da har du sikkert for smalt spekter🥹 Eller var det nisje😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipset skrev (17 timer siden):

Det står jo veldig tydelig på Snapchat sine sider hva som må til. Rart at hun ikke har lest seg opp på det og blir overrasket over at hun ikke får bli med.

Hun må bl.a. ha over 50k følgere, legge ut jevnt minst 20 snaps til dagen og ha så å så mange views.

Jeg så hvor mange følgere hun hadde og ble overrasket egentlig for hun hadde bare 32k følgere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det laaaange innlegget på Instagram og den eco Villagen. Blir så flau på deres vegne. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 19.1.2024 den 21.06):

…. og dette er fra en ansatt hos Dronninga 👇

Noen ganger må man bare kaste seg ut i det!

Er det ikke vakkert? Dette bildet er fra Altea la Vella i Spania. Her har jeg tilbragt mange timer bare på å se ut over denne nydelige utsikten!

Hei vakre sjel! 😍

Her kommer et lite (okei, litt langt) nyhetsbrev fra en av Belindas side-kicks. Marina heter jeg, jeg er ny her i Mikrosteg og er en av de som jobber i kulissene her inne. Jeg vil bare introdusere meg selv for alle de flotte menneskene som abonnerer på vårt nyhetsbrev og snakke litt om Belindas nye kurs "Valg, visjoner og selvforståelse - fra innsikt til handling på 10 dager". Det er flere tusen mennesker som mottar dette nyhetsbrevet, så jeg må innrømme at det føltes litt (okei, ganske) skummelt, og for å være helt ærlig, en god del utenfor min komfortsone. Men, jeg har aldri vært redd for å kaste meg ut i nye ting, så når jeg vurderte å skrive et litt mer personlig nyhetsbrev, bestemte jeg meg for å bare gjøre det! Det samme gjorde jeg da jeg bestemte meg for å bli med på kurset Bedre på livet for snart ett år siden. Det hadde nylig skjedd noen store omveltninger i livet mitt, som gjorde at jeg følte at det måtte en endring til. Dette førte til at jeg ble litt usikker på veien videre, både i hverdag og med tanke på jobb. Det var bare en følelse av at jeg "måtte" være med på dette. Og WOW de endringene det førte til i mitt liv! Det førte også til at jeg nå sitter med denne jobben blant annet. Jeg bare kastet meg ut i det - og se hvor det tok meg!

Noen av dere har allerede fått hørt dette, men i forrige uke gjorde jeg min første feil i ny jobb. Jeg hadde fått i oppdrag å sende ut noen nyhetsbrev. Det første gikk ut til dere alle, og det gikk helt fint. Det andre skulle bare ut til tidligere deltakere av Bedre på livet kurset. Jeg er ny i denne jobben, og var egentlig ganske nervøs for å gjøre feil. Kom innholdet til å se bra ut? Kom eposten til å engasjere? Ville eposten se ut akkurat slik jeg ønsket at den skulle? Ville det skje noen feil?
Hva gjorde jeg?
JEG GLEMTE TITTEL PÅ MAILEN!!
Jeg er på mail-lista selv, og da jeg fikk mailen sto det "Legg til en fengende tittel" i emnelinja🤦‍♀️
"Herregud for en idiot-feil", tenkte jeg, mens jeg prøvde å kjenne på hva kroppen prøvde å fortelle meg. Ville den gi utslag i litt større, vanskelige følelser, eller ville jeg klare å akseptere at slik ble det? For å gi dere litt bakgrunnsinformasjon: Jeg er en person som alltid har vært veldig opptatt av å ikke gjøre feil. "Snill-pike-gjøre-alt-rett-og-aller-helst-perfekt"-tendensene har vært til stede i aller høyeste grad, og følelsene i kroppen når jeg har gjort ganske små og ubetydelige feil, har til tider kunne føltes ganske store.

Vet dere hva jeg følte på etter et par minutter med litt småpanisk tankegang? At det gikk HEEELT FINT! Ingen ble skadd (for utenom en liten bulk i stoltheten min, kanskje, i det jeg så hva jeg hadde gjort). Jeg fikk ingen kommentarer på det, først etter jeg sendte en mail for å fortelle om feilen jeg hadde gjort, fikk jeg flere kommentarer på at det hadde de ikke lagt merke til en gang. Tenk det?! Ofte henger vi oss opp i små detaljer, og er redde for hva andre tenker, syns og mener - mens de man er "redde for" ofte er mer opptatt av seg selv, og hvordan de selv oppfattes. Det går helt fint å gjøre feil. Det er menneskelig, og vi alle gjør det. Det har tatt meg en god del tid og arbeid å komme hit jeg er i dag, og det er takket være alle de grepene jeg har tatt. Selvutvikling, er en av dem. Jeg nevnte i begynnelsen at jeg var med i det første kullet på Bedre på livet kurset, og det endret livet mitt, jeg tuller ikke! Jeg har også tatt flere andre kurs på Mikrosteg i ettertid, og det har hjulpet meg ut av blant annet skyldfølelse og skam. Følelser som spesielt kvinner ofte har, men kanskje ikke er så bevisste.

Nå som jeg har begynt her i Mikrosteg, har jeg vært så heldig å få være med å jobbe litt med kurset som starter nå på søndag: "Valg, visjoner og selvfølelse - fra innsikt til handling på 10 dager!". Belinda testet deler av det ut på meg mens jeg var nede i Spania for litt siden, og LET ME TELL YOU!! Det er helt fantastisk! Man får en helt ny måte å se seg selv på. Jeg har egentlig alltid trodd at jeg visste og var veldig klar på hva jeg ville, eller hvor jeg ville. Men det visste jeg altså ikke.. "Jeg vet faktisk ikke", var svaret som gikk igjen på de fleste spørsmålene Belinda stilte meg. Det var nesten litt ubehagelig, men det er ofte der vi vokser. Dette satte i gang noen ganske heftige tankeprosesser for min del, som jeg ikke ville vært foruten! Det har hjulpet meg mot en helt ny retning. Blant annet det at jeg sitter her, og tørr å gjøre meg så sårbar for dere, er en del av reisen jeg nå har begitt meg ut på. Nå gleder jeg meg til å se alle de nye kursdeltakerne få den samme unike innsikten, og ikke minst, få høre på de inspirerende gjesteforeleserne som kommer inn! Vi går live sammen, hver kveld - vil du kaste deg ut i det sammen med oss? 🤩
Du kan så klart se opptak om du ikke får med deg live-sendingene.
Hvis du ikke allerede er påmeldt, kan du gjøre det her:

SIKRE DIN PLASS I KURSET

Husk også at om du trenger en rabattkode, kan du sende meg en mail på [email protected] - så hjelper jeg deg gjerne! 💛

Om du har lest helt hit: TAKK! Tusen takk for at du brukte av din tid, til å lese litt om meg om mine opplevelser og erfaringer. Jeg setter stor pris på det. Mikrosteg vokser, vi venter inn flere nye og inspirerende kurs, som vil hjelpe oss alle og ta små steg mot varig endring. Jeg gleder meg til å dele små og store nyheter med dere fremover!

En varm klem sendes fra meg,
Marina i Mikrosteg-teamet

Hilsen Belinda. Svada svada svada leser jeg, eller jeg orka ikke lese alt. 🤑🤑🤑🤑😴😴😴

Godt at det fortsatt finnes idioter som sløser penger på svindlere, for svindlere sin del 🫠

Endret av Korsihalsen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått med seg spleisen hun snakker om på story idag? (Postet i går) Biter meg merke i at dette er enda et familiemedlem som har havnet i litt av det samme uføre som hennes bror. Høres jo ikke veldig stabilt ut.. Jeg orket ikke høre henne snakke på alle disse snappene, så mulig noe kom frem som jeg ikke fikk med meg. Men jeg stusser aller mest på hvorfor hun selv ikke viser til noe bidrag? Hun står ikke oppført som bidragsyter på spleisen. Med den økonomien hun har, burde det jo være enkelt og gi denne fetteren en ganske så god start på denne oppussingen, eller?

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/19/2024 at 10:34 AM, Yogaolga said:
Så nå blir vi seende dronninga som « influenseren som gjør… kan … alt! Halleluja 🙏
S

Kjære dagbok,

Jeg har vært litt stresset i det siste.

Eller, ikke den type stress at det har slått ut på Garmin klokken min, men litt sånn hodebry stress. Tankekjør. Jeg har drevet mine egne bedrifter nå i fire år, og før jeg startet med mine egne bedrifter så jobbet jeg med mannens bedrifter, så jeg begynner å bli dreven med å ha mange baller i luften, men i år er liksom året jeg ønsker å virkelig ta i bruk alle verktøy jeg har lært, både på privaten og i business, og her kommer de siste ukene med hodebry inn i bildet, for når det gjelder business så har jeg lært at nisje er bra - og det å ha et bredt spekter er dårlig. Hvertfall utad, og mye av min bedrift er jo utad, jeg jobber jo som influencer for søren, og jeg har nettbutikker og produkter jeg produserer, men hovedjobben min er å holde kurs på en nettside for selvutvikling. Ja så er jeg jo også forfatter. Og eks-podcaster. Og foredragsholder. Og gjort litt TV. Rot.

Så de siste ukene har jeg prøvd å sette meg selv inn i en nisje. Jeg startet jo som nisje. Jeg ble en offentlig person da jeg bygget Norges første og (da) største plantekonto på Instagram. Det var superenkelt, alt jeg trengte å gjøre var å gi plantetips. Problemet er bare at når jeg hadde svart på spørsmålet "når skal jeg vanne blomsten min" i fire år, så ble jeg skikkelig lei. Og ja, jeg elsker planter, det ligger i blodet mitt, men jeg elsker jo så himla mye.

Som livsmestring! Altså jeg har gått fra 0-100 på å bare lære meg noen småting her og der om hvordan forbedre livet. Jeg trodde ikke engang jeg var designet til å ha det bra, og nå har jeg det bedre enn jeg visste gikk an! Og manifestering! Altså jeg startet med manifestering nesten som en spøk, for jeg trodde jo ikke helt på det. Nå manifesterer jeg alt jeg vil ha, det er faktisk lekende lett. Og faktisk er dette en setning jeg ofte tenker inni meg "hadde folk bare forstått hvor lett det er". Og mat! Herregud jeg elsker mat. Men jeg elsker også kunnskapen rundt mat, ikke bare smaken, og hvordan den påvirker oss. Hvor få grep som skal til for at kroppen bare føles ti ganger bedre?! Altså hvorfor lærer vi ikke det jeg har lært på barneskolen? Og hormoner! Wow så interessant! Nå lever jeg et helt liv for mine hormoner og hallo in the luke (som mamma sier) så gøy det er å forstå sin egen kropp.

Alt dette har jeg lyst å formidle, alt ovenfor her, jeg vil helst snakke om alt - hele tiden, så det er jo ikke rart jeg har følt mye hodebry i det siste når jeg skal prøve å plassere hele meg inn i en smal liten nisje som skal bli mitt bilde utad? Det går jo ikke? Jeg har laget mange forskjellige strategier, jeg har drøftet de med mange forskjellige personer, men jeg fikk ikke til å lande noe som helst, ikke før Tone Haave postet dette på sin Instagram:

e11327_3c2610a1109741b7bbd0cccd3bb0e36a~

Så fort jeg hadde lest det over her tok jeg screenshot i en feiende fart, livredd for å miste denne nye informasjonen jeg ikke visste om meg selv, før jeg sendte det til et par venninner som hadde vært med meg på denne frustrerende reisen over å ikke klare å gjøre meg selv til en nisje.

Fordi, i Human Design er jeg en Manifesting Generator, og jeg kan ikke helt fatte at jeg hadde glemt å sjekke og lære om hva som er riktig for meg i business - men her står det sort på krem at "det er naturlig for meg at min business reflekterer ulike nyanser i et stort fargespekter". Du vet den følelsen når hele kroppen din bare puster dypt ut og det som før var rot nå er ryddig og det som før var støy nå er stillhet og alt bare gir mening? Sånn føltes det å lese dette.

Noen dager senere hadde jeg en fin samtale med ei flott dame som sa at hun slet med å utrykke seg og ta plass i folkemengder. Jeg sa til henne "kan jeg få se ditt Human Design?" hun svarte ja, jeg tok en kjapp titt og sa til henne "kjære deg, du har åpen hals, det er derfor det er vanskelig for deg å utrykke deg". Og boom så fikk hun den samme forløsende effekten jeg fikk tidligere. Altså vi går jo dypere inn i alt, og får en dybdeforståelse for hvordan vi er skapt til å være og hvorfor, men fy søren så deilig den forløsende effekten er.

Jeg hadde glemt litt hvor mye Human Design har betydd for meg og hvor mye jeg lærer om meg og den jeg er skapt til å være, så det var så deilig med denne påminnelsen.

Nå går jeg videre inn i 2024 og i trygghet så skal jeg fargelegge bedriften min utad i et stort fargespekter, å tåle og tørre å vise mange sider av meg selv, ikke bare planter, eller bare mat eller bare selvutvikling, men alt som faller seg naturlig for meg, for det er sånn jeg er skapt. Ikke rart jeg følte mye hodebry og ikke klarte å lande en nisje, jeg skulle jo aldri være en nisje.

Oh! Tone Haave skal ha introkurs om Human Design i kurset mitt som starter 21. januar. Om ingenting av det andre trekker deg inn i kurset, så hadde jeg tatt det kun for å høre Tone snakke. Hun er EVERYTHING.

Klikk her for å få plass i kurset -- HER ❤️

Og du!! Husk at hvis du trenger rabattkode til kurset så FÅR DU SELVSAGT DET! Send en e-post til [email protected] så hjelper hun deg på flekken.

Ilu all ❤️

Stor klem,

Belinda

e11327_789f74e124e64961b1a5a1af78d3f709~

Mange influencere som er forfattere og har skrevet bok. Samtlige har flere grammatiske feil. Både her og i mye av det Sophie Elise skriver, så er det feil på feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig at hun sikter seg inn på det amerikanske publikum hvert fall. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Er det broren? Hun kan vel ta litt fra egen lomme? 

Tjener hun bra? Fint hus ser det ut til, selv om det er billigere å leve i Spania enn i Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (14 timer siden):

Er det broren? Hun kan vel ta litt fra egen lomme? 

Denne gangen er det fetter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…så nå blir det vel  en herlig fruktkom-plott- kompott med Dronninga, Benedicte H og kanskje Pilotfruen i eco villagen… 💸💸💸💸

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...