Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Veldig fascinert av hvor ustabil hun er, men kan ikke følge mye med på henne fordi jeg opplever det som så ubehagelig og ikke-friskt. 

er det lenge siden hun sluttet å være veganer? Ser at hun spiser pepperonipizza

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrik29 skrev (2 timer siden):

Tipper ca fra når hun innsåg at ingen beit på eller betalte henne for å være veganer. Som alt annet hun finner på.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (14 timer siden):

Veldig fascinert av hvor ustabil hun er, men kan ikke følge mye med på henne fordi jeg opplever det som så ubehagelig og ikke-friskt. 

Måtte se Netflix serien «Ut av twin flames» Den ga meg skikkelig assosiasjoner til det Belinda holder på med. Enig med deg, det virker ikke friskt lenger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (På 8.10.2023 den 1.00):

Jeg har skrevet dette tidligere i tråden også: anbefaler dere å se dokumentaren om Teal Swan. Ikke helt i samme sjanger som Belinda, men også mye som er likt.

Denne kan også sees i sammenheng med alt Belinda står for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

Måtte se Netflix serien «Ut av twin flames» Den ga meg skikkelig assosiasjoner til det Belinda holder på med. Enig med deg, det virker ikke friskt lenger. 

Har sett èn episode av denne serien nå og vet ikke om jeg orker å se mer. Jeg blir oppriktig skremt av hvor lette folk er å manipulere. Herregud.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dronninga holder lav profil… utslitt etter ADHD - showet sitt ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (27 minutter siden):

Dronninga holder lav profil… utslitt etter ADHD - showet sitt ? 

Sikkert blitt utbrent. Igjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sein til festen, men jeg håper Benedicte flytter ned i landsbyen til Belinda, herregud for en FEST!!! Begge to er like klin koko og det at de sier fra seg sitt norske statsborgerskap ser ikke jeg på som noe negativt. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (På 10.1.2024 den 14.18):

Litt sein til festen, men jeg håper Benedicte flytter ned i landsbyen til Belinda, herregud for en FEST!!! Begge to er like klin koko og det at de sier fra seg sitt norske statsborgerskap ser ikke jeg på som noe negativt. 

Hvo ser du at de sier fra seg sitt Norske statsborgerskap? insta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (2 minutter siden):

Hvo ser du at de sier fra seg sitt Norske statsborgerskap? insta? 

Jeg har bare lest det i tråden her inne. Aner ikke hva Benedicte og gjengen gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skjer med dama for tida?

…ref gårsdagens historie om at hun må jo vise frem dårlige sider også, for det er jo det som er spesielt med henne at hun får til så utrolig mye selv om hun har dårlige dager. 🙄 Greit nok med selvskryt, men hun er så intens, på grensen til manisk?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens rant fra Belinda. Kurs hos henne vs utdannelse…..Jeg får seriøst makk nå. 
Lurer på hvilke papirer man får etter endt kurs, som vil gi en fordeler i arbeidsmarkedet😬

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Dagens rant fra Belinda. Kurs hos henne vs utdannelse…..Jeg får seriøst makk nå. 
Lurer på hvilke papirer man får etter endt kurs, som vil gi en fordeler i arbeidsmarkedet😬

Men jeg lurer på. Det er jo mange som har tatt kurset hennes tydeligvis, er noen av de her inne? Noen som kan fortelle litt om de kursa? Ikke for at jeg er så intr. Men hadde vært morsomt å høre fra noen som har tatt et kurs eller to, for å vite hva som snakkes om, syntes de det var verdt pengene, fikk de valuta for pengene, osv? 

Endre tankesett tror jeg de fleste forstår liksom, men hvordan kan hun revulusjonere mitt liv med sitt kurs? 🫣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så nå blir vi seende dronninga som « influenseren som gjør… kan … alt! Halleluja 🙏
S

Kjære dagbok,

Jeg har vært litt stresset i det siste.

Eller, ikke den type stress at det har slått ut på Garmin klokken min, men litt sånn hodebry stress. Tankekjør. Jeg har drevet mine egne bedrifter nå i fire år, og før jeg startet med mine egne bedrifter så jobbet jeg med mannens bedrifter, så jeg begynner å bli dreven med å ha mange baller i luften, men i år er liksom året jeg ønsker å virkelig ta i bruk alle verktøy jeg har lært, både på privaten og i business, og her kommer de siste ukene med hodebry inn i bildet, for når det gjelder business så har jeg lært at nisje er bra - og det å ha et bredt spekter er dårlig. Hvertfall utad, og mye av min bedrift er jo utad, jeg jobber jo som influencer for søren, og jeg har nettbutikker og produkter jeg produserer, men hovedjobben min er å holde kurs på en nettside for selvutvikling. Ja så er jeg jo også forfatter. Og eks-podcaster. Og foredragsholder. Og gjort litt TV. Rot.

Så de siste ukene har jeg prøvd å sette meg selv inn i en nisje. Jeg startet jo som nisje. Jeg ble en offentlig person da jeg bygget Norges første og (da) største plantekonto på Instagram. Det var superenkelt, alt jeg trengte å gjøre var å gi plantetips. Problemet er bare at når jeg hadde svart på spørsmålet "når skal jeg vanne blomsten min" i fire år, så ble jeg skikkelig lei. Og ja, jeg elsker planter, det ligger i blodet mitt, men jeg elsker jo så himla mye.

Som livsmestring! Altså jeg har gått fra 0-100 på å bare lære meg noen småting her og der om hvordan forbedre livet. Jeg trodde ikke engang jeg var designet til å ha det bra, og nå har jeg det bedre enn jeg visste gikk an! Og manifestering! Altså jeg startet med manifestering nesten som en spøk, for jeg trodde jo ikke helt på det. Nå manifesterer jeg alt jeg vil ha, det er faktisk lekende lett. Og faktisk er dette en setning jeg ofte tenker inni meg "hadde folk bare forstått hvor lett det er". Og mat! Herregud jeg elsker mat. Men jeg elsker også kunnskapen rundt mat, ikke bare smaken, og hvordan den påvirker oss. Hvor få grep som skal til for at kroppen bare føles ti ganger bedre?! Altså hvorfor lærer vi ikke det jeg har lært på barneskolen? Og hormoner! Wow så interessant! Nå lever jeg et helt liv for mine hormoner og hallo in the luke (som mamma sier) så gøy det er å forstå sin egen kropp.

Alt dette har jeg lyst å formidle, alt ovenfor her, jeg vil helst snakke om alt - hele tiden, så det er jo ikke rart jeg har følt mye hodebry i det siste når jeg skal prøve å plassere hele meg inn i en smal liten nisje som skal bli mitt bilde utad? Det går jo ikke? Jeg har laget mange forskjellige strategier, jeg har drøftet de med mange forskjellige personer, men jeg fikk ikke til å lande noe som helst, ikke før Tone Haave postet dette på sin Instagram:

e11327_3c2610a1109741b7bbd0cccd3bb0e36a~

Så fort jeg hadde lest det over her tok jeg screenshot i en feiende fart, livredd for å miste denne nye informasjonen jeg ikke visste om meg selv, før jeg sendte det til et par venninner som hadde vært med meg på denne frustrerende reisen over å ikke klare å gjøre meg selv til en nisje.

Fordi, i Human Design er jeg en Manifesting Generator, og jeg kan ikke helt fatte at jeg hadde glemt å sjekke og lære om hva som er riktig for meg i business - men her står det sort på krem at "det er naturlig for meg at min business reflekterer ulike nyanser i et stort fargespekter". Du vet den følelsen når hele kroppen din bare puster dypt ut og det som før var rot nå er ryddig og det som før var støy nå er stillhet og alt bare gir mening? Sånn føltes det å lese dette.

Noen dager senere hadde jeg en fin samtale med ei flott dame som sa at hun slet med å utrykke seg og ta plass i folkemengder. Jeg sa til henne "kan jeg få se ditt Human Design?" hun svarte ja, jeg tok en kjapp titt og sa til henne "kjære deg, du har åpen hals, det er derfor det er vanskelig for deg å utrykke deg". Og boom så fikk hun den samme forløsende effekten jeg fikk tidligere. Altså vi går jo dypere inn i alt, og får en dybdeforståelse for hvordan vi er skapt til å være og hvorfor, men fy søren så deilig den forløsende effekten er.

Jeg hadde glemt litt hvor mye Human Design har betydd for meg og hvor mye jeg lærer om meg og den jeg er skapt til å være, så det var så deilig med denne påminnelsen.

Nå går jeg videre inn i 2024 og i trygghet så skal jeg fargelegge bedriften min utad i et stort fargespekter, å tåle og tørre å vise mange sider av meg selv, ikke bare planter, eller bare mat eller bare selvutvikling, men alt som faller seg naturlig for meg, for det er sånn jeg er skapt. Ikke rart jeg følte mye hodebry og ikke klarte å lande en nisje, jeg skulle jo aldri være en nisje.

Oh! Tone Haave skal ha introkurs om Human Design i kurset mitt som starter 21. januar. Om ingenting av det andre trekker deg inn i kurset, så hadde jeg tatt det kun for å høre Tone snakke. Hun er EVERYTHING.

Klikk her for å få plass i kurset -- HER ❤️

Og du!! Husk at hvis du trenger rabattkode til kurset så FÅR DU SELVSAGT DET! Send en e-post til [email protected] så hjelper hun deg på flekken.

Ilu all ❤️

Stor klem,

Belinda

e11327_789f74e124e64961b1a5a1af78d3f709~

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg leste hele forrige innlegg med kraftig ironi fordi jeg var sikker på at dette var noe @Yogaolga hadde skrevet på spøk. Som en overdrevet sak. Helt til jeg kom til slutten og innså at det faktisk kanskje var ekte? :sjokkert:

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...