Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Herlighet… senebetennelse ja… får vel det av å gå og filme seg selv hele dagen 😂

.. og det er liksom greit og ikke skrive at hun reklamerer både for Camilla Pihl og Decleor???

Hva gjør hun på Snap og den åpne IG om dagen?IMG_7049.thumb.jpeg.b23409d2a42e25af3b4aa78d71504ee1.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man ikke tekster reels er det vel mindre sannsynlighet for å bli «tatt» på uttalelser også, ettersom folk da ikke kan ta screenshot 🤷🏻‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (1 time siden):

Hva skjer med Belinda om dagen, er det noe liv på snap? Synes det er merkelig stille på instagram? 

Hun har laget en ny Instagram konto. Der hun kan fokusere på  å lage mer innhold for dem som er på samme frekvens.  Det betyr vel : kjøp, kjøp, kjøp kurs hos meg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Zenhouse said:

Hun har laget en ny Instagram konto. Der hun kan fokusere på  å lage mer innhold for dem som er på samme frekvens.  Det betyr vel : kjøp, kjøp, kjøp kurs hos meg. 

Ja, kjøp, kjøp, kjøp, pluss det nyeste: det er der hun tydeligvis har startet opp et multilevel marketing scheme. Det nye er å få inn folk som kan selge hennes kurs og få lønn for det.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Zenhouse skrev (3 timer siden):

Åja selvfølgelig. Hadde nesten glemt den nye kontoen 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøttaa skrev (28 minutter siden):

Heftig rabatt på et kurs som er såpass nytt, i en bedrift som tilsynelatende går så det suser...eller? 

Screenshot_2023-10-24-09-29-13-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

I dette kurset får du nok vite at du trenger de andre kursene. 🤪

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Mikrosteg virkelig slettet alle tilbakemld de fikk ang håndteringen rundt Kristin???? Finner ikke noe nå…. 

Enda en gang : USERIØST!

Skal du levere ut i det offentlige , og selv i» samfunn/ grupper» må man ta i mot konstruktiv tilbakemld… Neida, B og mannen skal bare flyte i sin egen « lykkeboble» der hele verden heier på dem … 🤮

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (5 timer siden):

Heftig rabatt på et kurs som er såpass nytt, i en bedrift som tilsynelatende går så det suser...eller? 

Screenshot_2023-10-24-09-29-13-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Rart det der, at ingen vil kjøpe et kurs for stresshåndtering av en dame som åpenbart ikke har klart å følge sine egne råd. (Med tanke på at hun sier hun er utbrent)  

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir i det minste travelt for mi mtp å selge kurs ingen har bedt om å kjøpe, når drømmen er å pensjonere seg i en alder av 40! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min verden så sparer man penger for å kjøpe seg det man ønsker, det være seg et hus eller en reise. Man sier eller hinter om hva man ønsker seg til bursdag og jul. Jeg  håper å vinne i pantelotteriet en dag, og har troa ( les: håpet) hver gang jeg putter på ei flaske. 
Jeg ønsker av hele mitt hjerte barna mine et godt og lykkelig liv. Jeg vil at kriger skal stoppe. Jeg skulle også ønske jeg veide noen kilo mindre. 
Noen av ønskene mine oppfylles, andre ikke. Sånn er det vel for alle. 
Hvorfor skal noen få /oppnå mer enn andre fordi de manifesterer og ikke ønsker/planlegger/håper/har en dose flaks?? 
Det er en av de største scammene jeg har sett. 
Ta betalt for å lære noen å ønske seg ting. Skammelig. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skal sies at det ligger no i manifistering. Det er ikke ren bullshit. Men skjønner alt blir fremstilt feil rundt denne influenseren. Det er forskjell på å håpe, drømme, tro, ønske seg og faktisk manifestere seg til noe. Men da må man ta action for å komme seg dit, ikke sitte på ræva og håpe at man kan flytte til Spania en dag heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (1 time siden):

Det skal sies at det ligger no i manifistering. Det er ikke ren bullshit. Men skjønner alt blir fremstilt feil rundt denne influenseren. Det er forskjell på å håpe, drømme, tro, ønske seg og faktisk manifestere seg til noe. Men da må man ta action for å komme seg dit, ikke sitte på ræva og håpe at man kan flytte til Spania en dag heller.

Det blir ikke fremstilt feil rundt denne influenseren. Det blir fremstilt feil AV denne influenseren bevisst for å tjene penger på det.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Lipglossen som ble utsolgt på 9 minutter eller noe da jeg posta om den lol» Jaaaa sikkert 😂😂 herregud så høy på seg selv den dama er om alt, stort og smått 🤦🏻‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Tikket nettopp inn en Black Friday reklame fra mikrosteg. 70% avslag på kurs i plantestell.

Problemet er at dette kurset er ikke lansert enda. Altså det har ikke vært solgt til høyere pris før. Dette er brudd på markedsføringsloven.

Det andre problemet er at de ikke har opplyst om førpris i markedsføringen. Det er og brudd på markedsføringsloven.

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...