Snoker45 Skrevet 5. oktober 2023 #1141 Del Skrevet 5. oktober 2023 Det at noen velger å lyve for å si at de har kjøpt et hus som de egentlig bare leier. Det sier ganske mye egentlig. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. oktober 2023 #1142 Del Skrevet 5. oktober 2023 Ikke rart man blir utbrent når man lever på en løgn. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 5. oktober 2023 #1143 Del Skrevet 5. oktober 2023 Dette er vel en klassisk type å «øke» egen levestandard på for folk som ikke har penger? Det går en liten stund, men så vil kampen for å holde fasade og betale for alt innhente deg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 5. oktober 2023 #1144 Del Skrevet 5. oktober 2023 hippyskippy skrev (2 timer siden): Ikke rart man blir utbrent når man lever på en løgn. Selvskading vil jeg faktisk kalle det å bygge seg opp en fasade som man innerst inne vet er avslørt men bare tviholder seg til, og bare gjør det verre og verre 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 5. oktober 2023 #1145 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hva er greia med denne lampereklamen hun snakker om i post på insta idag? Scam? Mente å huske at hun selv har lagt ut reklame på den? Noen som har link til denne reklamen hun snakker om? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiene Skrevet 5. oktober 2023 #1146 Del Skrevet 5. oktober 2023 Har og sett reklamen fra henne med henvisning til egen nettside! De skulle få lov å selge de i egen nettbutikk! Og lampa er vel en kopi av Verner pantonlampene. Nå deles de fra en scamside med videoen hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 6. oktober 2023 #1147 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Det jeg ser når jeg ser snappene til Belinda ser jeg et menneske som febrilsk prøver å finne seg selv. Hun hopper fra det ene til det andre og «oppdager» ting hun mener er revolusjonerende hele tiden. Hun har fokus på det i en kort periode, så er det noe nytt igjen. Alt skal lages kurs av. Hun viser alt annet enn å stå trygt i seg selv, synes jeg. I tillegg virker det som det er penger som er drivkraften, noe som burde få de røde flaggene til å flagge vilt hos de som vurderer å kjøpe kurs av henne. Endret 6. oktober 2023 av Minombre 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 6. oktober 2023 #1148 Del Skrevet 6. oktober 2023 Lumiene skrev (13 timer siden): Har og sett reklamen fra henne med henvisning til egen nettside! De skulle få lov å selge de i egen nettbutikk! Og lampa er vel en kopi av Verner pantonlampene. Nå deles de fra en scamside med videoen hennes. Ja så denne historien om at videoen har blitt stjålet... er den sann? Hun sier jo at hun ikke har reklamert for denne lampa selv, men at hun laget en slags hjelpevideo for andre influensere, for å lære dem å selge inn en annen lampe? (Noe hun tydeligvis gjør fast som en slags mentor, enda en jobb hun har i dette sirkusfirmaet sitt - OG som hun ikke er for utbrent til å holde på med...) Altså, er det bare jeg som reagerer på at denne forklaringen og historien virker alt for vill til å være sann? 😵💫 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. oktober 2023 #1149 Del Skrevet 6. oktober 2023 Problemet til Belinda er at hun står konstant i livskriser. Og hun gjør seg ikke ferdig med en krise før hun skal begynne å selge "veien igjennom", og begynner på neste livskrise. Og det er konstant læringspunkt, mestringspunkt, erfaringer, overraskelser, utfordringer ++. Hvor virkelige enkelte av disse krisene er stiller jeg stort spørsmålstegn med. For eks alkoholismen hun til og med var på TV om. Var det reelt eller var det bare en tøff periode kombinert med litt mye alkohol? Hun drikker jo til stadighet alkohol nå, var alkoholismen reell eller har hun da nå et tilbakefall? Og hun møter stadig nye vegger. Og hver vegg møtes med noe nytt som skal selges og lanseres. Nei. Troverdigheten er langt på minussiden. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 6. oktober 2023 #1150 Del Skrevet 6. oktober 2023 Snublefot62 skrev (11 minutter siden): Problemet til Belinda er at hun står konstant i livskriser. Og hun gjør seg ikke ferdig med en krise før hun skal begynne å selge "veien igjennom", og begynner på neste livskrise. Og det er konstant læringspunkt, mestringspunkt, erfaringer, overraskelser, utfordringer ++. Hvor virkelige enkelte av disse krisene er stiller jeg stort spørsmålstegn med. For eks alkoholismen hun til og med var på TV om. Var det reelt eller var det bare en tøff periode kombinert med litt mye alkohol? Hun drikker jo til stadighet alkohol nå, var alkoholismen reell eller har hun da nå et tilbakefall? Og hun møter stadig nye vegger. Og hver vegg møtes med noe nytt som skal selges og lanseres. Nei. Troverdigheten er langt på minussiden. Enig i alt du skriver. Det ser virkelig ikke ut til at hun har det bra. Hun møter "veggen" gang på gang. Men det er det vi vanlige kaller å være sliten. Men det er tydelig at hun ikke har det bra. Og nå når pengene snart tar slutt så blir det spennende å se hvordan de skal løse dette. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 6. oktober 2023 #1151 Del Skrevet 6. oktober 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Problemet til Belinda er at hun står konstant i livskriser. Og hun gjør seg ikke ferdig med en krise før hun skal begynne å selge "veien igjennom", og begynner på neste livskrise. Og det er konstant læringspunkt, mestringspunkt, erfaringer, overraskelser, utfordringer ++. Hvor virkelige enkelte av disse krisene er stiller jeg stort spørsmålstegn med. For eks alkoholismen hun til og med var på TV om. Var det reelt eller var det bare en tøff periode kombinert med litt mye alkohol? Hun drikker jo til stadighet alkohol nå, var alkoholismen reell eller har hun da nå et tilbakefall? Og hun møter stadig nye vegger. Og hver vegg møtes med noe nytt som skal selges og lanseres. Nei. Troverdigheten er langt på minussiden. Men i dag på snap sier hun at hun har det SÅ bra og er SÅ lykkelig, krangler aldri med mannen …. Så alle har vi da en gaveside og en skyggeside… slik hun forteller om dette sitter jeg igjen med : hun skylder nedturer på alle andre rundt seg, for hun er feilfri og jobber jo med selvutvikling og deler ut sin kunnskap slik at alle skal gjøre som henne. For utenfor hennes luftslott er verden gal og mange onde mennesker…. I den betydning at de som kritiserer henne er onde, hun skal bare omgi seg med folk som er enig med henne… 🙈 Hvis vi alle skulle sette oss ned og plukke livene våres i småbiter for og analysere dem, ja da måtte hun vikariere i alle våres jobber. Hva kommer nå, nå som hun er blitt så spirituell? Lykkeamulett og magisk småstein til vanvittige priser? 🏵️🏅 Nei, skygg unna denna dama 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. oktober 2023 #1152 Del Skrevet 6. oktober 2023 Yogaolga skrev (1 time siden): Men i dag på snap sier hun at hun har det SÅ bra og er SÅ lykkelig, krangler aldri med mannen …. Så alle har vi da en gaveside og en skyggeside… slik hun forteller om dette sitter jeg igjen med : hun skylder nedturer på alle andre rundt seg, for hun er feilfri og jobber jo med selvutvikling og deler ut sin kunnskap slik at alle skal gjøre som henne. For utenfor hennes luftslott er verden gal og mange onde mennesker…. I den betydning at de som kritiserer henne er onde, hun skal bare omgi seg med folk som er enig med henne… 🙈 Hvis vi alle skulle sette oss ned og plukke livene våres i småbiter for og analysere dem, ja da måtte hun vikariere i alle våres jobber. Hva kommer nå, nå som hun er blitt så spirituell? Lykkeamulett og magisk småstein til vanvittige priser? 🏵️🏅 Nei, skygg unna denna dama Gudhjelpes,sikkert Norges neste sjaman,er jo helt tydeligt at ikke alt er på plass 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hanne357 Skrevet 6. oktober 2023 Populært innlegg #1153 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hvis man sier Belinda er Content Creator gjør hun jo en formidabel jobb. Hun finner jo opp ganske masse kreativt innhold. Bare synd det ikke henger på greip. Her er det jeg har fått meg meg de siste månedene: Jeg lever drømmelivet og har manifestert meg dit jeg er i dag. Jeg har funnet roen i Spania. Jeg er utbrent og skal ta en pause. Jeg selger masse puter, glass og lamper. Vær tro mot deg selv og raus med andre. Her er et glass jeg har designet selv. Fy faen for et nedrig liv de lever de som kritiserer meg. Min mann sier jeg ikke må hisse meg opp. Jeg er mye mer spirituell enn dere tåler. Jeg er helt i synk med meg selv og mer på plass enn noensinne. Her er nyhetsbrev for de spesielt interesserte og kurs for at dere skal lære skal lære av meg å få det bedre. Jeg har møtt veggen. Jeg var aldri lykkelig på det og det tidspunktet, NÅ vet jeg hvilken vei jeg skal gå. Det kan du lære deg også. Jeg trente meg ut av depresjon i går. Se på meg når jeg sminker meg. Jeg synes det er mange som henger seg opp i ting jeg sier. Jeg synes det er vanskelig å spise jevnt. Jeg spiser så jevnt etter at jeg har flyttet til Spania. Denne salaten spiser jeg hele tiden. Dette kurset er bare for noen av dere. Jeg pusher det på flest muliggjør. Denne drikken gjør deg supersunn. Jeg er ikke flink til å trene. Min venninne har gjort at jeg er flink til å trene. Jeg tar en pause. Forresten her er hundene mine. 26 2 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 6. oktober 2023 #1154 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hanne357 skrev (2 timer siden): Hvis man sier Belinda er Content Creator gjør hun jo en formidabel jobb. Hun finner jo opp ganske masse kreativt innhold. Bare synd det ikke henger på greip. Her er det jeg har fått meg meg de siste månedene: Jeg lever drømmelivet og har manifestert meg dit jeg er i dag. Jeg har funnet roen i Spania. Jeg er utbrent og skal ta en pause. Jeg selger masse puter, glass og lamper. Vær tro mot deg selv og raus med andre. Her er et glass jeg har designet selv. Fy faen for et nedrig liv de lever de som kritiserer meg. Min mann sier jeg ikke må hisse meg opp. Jeg er mye mer spirituell enn dere tåler. Jeg er helt i synk med meg selv og mer på plass enn noensinne. Her er nyhetsbrev for de spesielt interesserte og kurs for at dere skal lære skal lære av meg å få det bedre. Jeg har møtt veggen. Jeg var aldri lykkelig på det og det tidspunktet, NÅ vet jeg hvilken vei jeg skal gå. Det kan du lære deg også. Jeg trente meg ut av depresjon i går. Se på meg når jeg sminker meg. Jeg synes det er mange som henger seg opp i ting jeg sier. Jeg synes det er vanskelig å spise jevnt. Jeg spiser så jevnt etter at jeg har flyttet til Spania. Denne salaten spiser jeg hele tiden. Dette kurset er bare for noen av dere. Jeg pusher det på flest muliggjør. Denne drikken gjør deg supersunn. Jeg er ikke flink til å trene. Min venninne har gjort at jeg er flink til å trene. Jeg tar en pause. Forresten her er hundene mine. Godt oppsummert! Samme føler jeg. Utbrent og ulykkelig en uke, har funnet oppskriften og er lykkeligere enn noensinne den neste. Alt er så mye bedre etter at hun flyttet til Spania, samtidig som det ikke er det. Og denne kvinnen skal selge kurs som gjør kvinner bedre på livet? Nei takk! 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 6. oktober 2023 #1155 Del Skrevet 6. oktober 2023 Snoker45 skrev (På 5.10.2023 den 8.03): Det at noen velger å lyve for å si at de har kjøpt et hus som de egentlig bare leier. Det sier ganske mye egentlig. Vet man at de ikke har kjøpt boligen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. oktober 2023 #1156 Del Skrevet 6. oktober 2023 happygilmore skrev (49 minutter siden): Vet man at de ikke har kjøpt boligen? Hun sa vel at de laga en kontrakt på at de kunne bo der et år for å se om det var noen mangler med huset før de betalte hele summen eller noe,mulig jeg husker feil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 6. oktober 2023 #1157 Del Skrevet 6. oktober 2023 Velinda skrev (3 minutter siden): Hun sa vel at de laga en kontrakt på at de kunne bo der et år for å se om det var noen mangler med huset før de betalte hele summen eller noe,mulig jeg husker feil Rent to buy. Vanlig prosedyre i Spania. Man betaler leie x antall år og så trekker man det man har betalt i leie av kjøpesummen. Så de eier ikke huset enda. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 7. oktober 2023 #1158 Del Skrevet 7. oktober 2023 Dette må være eksempel på at hun vil være lederen og få hjelpere under seg… Høres veldig ut som en sekt … 😳 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 7. oktober 2023 #1159 Del Skrevet 7. oktober 2023 Yogaolga skrev (10 minutter siden): Dette må være eksempel på at hun vil være lederen og få hjelpere under seg… Høres veldig ut som en sekt … 😳 Jeg har skrevet dette tidligere i tråden også: anbefaler dere å se dokumentaren om Teal Swan. Ikke helt i samme sjanger som Belinda, men også mye som er likt. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 8. oktober 2023 #1160 Del Skrevet 8. oktober 2023 Minombre skrev (På 6.10.2023 den 9.36): Det jeg ser når jeg ser snappene til Belinda ser jeg et menneske som febrilsk prøver å finne seg selv. Hun hopper fra det ene til det andre og «oppdager» ting hun mener er revolusjonerende hele tiden. Hun har fokus på det i en kort periode, så er det noe nytt igjen. Alt skal lages kurs av. Hun viser alt annet enn å stå trygt i seg selv, synes jeg. I tillegg virker det som det er penger som er drivkraften, noe som burde få de røde flaggene til å flagge vilt hos de som vurderer å kjøpe kurs av henne. Hun, og mange andre influensere burde vende nesen utover. Å bruke så mye tid på selvrealisering og dyrking av eget ego er ikke bra! De må jo bli helt sprø hele gjengen. Tenk å glo inn i kamera på sitt eget speilbilde hele dagen og messe i vei? 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå