Frøkenfryden Skrevet 18. september 2023 #1081 Del Skrevet 18. september 2023 Mamak skrev (34 minutter siden): Å sånn plutselig er hun utbrent ?? 😅 Ooog skal fronte kurs i egenomsorg og oppgløding med Kristin.🤓 Håper kursdeltagerne får til dette litt bedre da😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 18. september 2023 #1082 Del Skrevet 18. september 2023 Mamak skrev (2 timer siden): Å sånn plutselig er hun utbrent ?? 😅 fader for en skurk😂 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 18. september 2023 #1083 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Millemosa skrev (3 timer siden): Å Belinda snapper videre og later som ingenting… bla bla om terapeuter og utbrentheten sin… som ingenting har skjedd!!!! Det er jo tross hun som sikkert har hjulpet Kristin med å manifestere seg dette kurset og lagt så fått det ut på sin plattform mikrosteg. Hvorfor kommenterer hun ingenting ? ??? Ganske fantastisk å være utbrent, våkne med null energi..for å så ha masse energi en time senere og derfor sette i gang med å trene og svømme med mannen sin. Ref. hennes egen story. Jeg har snakket med SÅ mange andre utbrente på nett da jeg var syk. Ingen av dem trente. Det tok dem månedsvis å klare å gå tur i rolig tempo. I call bullshit. Dette er et skalkeskjul for å slippe å stå ansikt til ansikt med folk som stiller spørsmål angående kurs og bedrift. For en narsissist. For en useriøs og umoden kvinne. For en skam. Endret 18. september 2023 av tøttaa 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 18. september 2023 #1084 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Altså jeg er ingen ekspert, men har selv hvert utbrent, og bare det å komme seg opp var utrolig tungt. Husker jeg lå i ukesvis i senga. Orket ikke spise, knapt drakk noe, så ikke på tv, ingen sosiale medier……. Etc Lå egentlig bare i senga store deler av dagen. Alt tok enormt med krefter. Eneste gangen jeg gikk ut døren de første ukene var fordi jeg måtte til psykolog/fastlege eller handle. Tok lang tid før jeg orket å gå en lett tur eller være litt sosial på telefon blant annet. Så syns man på lik linje som angst, depresjon og lignende skal være varsom med å kaste ut sånt uten videre. Dette er alvorlige ting og ikke noe man bare skal slenge ut fordi man er litt sliten. Men igjen folk takler ting forskjellig. Endret 18. september 2023 av Sool 10 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 18. september 2023 #1085 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 18. september 2023 av Mamak Postet på feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 18. september 2023 #1086 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Utbrent betyr vel her veldig sliten, i dette tilfelle.. utbrent er ganske alvorlig Har selv vært utbrent, fungerte ikke overhode Verdens helseorganisasjon definerer utbrenthet som et syndrom som er et resultat av kronisk stress på arbeidsplassen som ikke har blitt håndtert på en vellykket måte. Typiske symptomer er en følelse av å være emosjonelt utslitt, overbelastet, tappet for energi, trøtt og deprimert Selv om utbrenthet beskrives som “å gå på veggen”, er det ofte et resultat av langvarig stress og overbelastning der man ignorerer tegnene på at noe er galt. Vanlige tegn og symptomer på utbrenthet er utmattelse, hode- og muskelsmerter, konsentrasjonsvansker og at man mister troen på seg selv og sine ferdigheter. Endret 18. september 2023 av duskelapp 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. september 2023 #1087 Del Skrevet 18. september 2023 Juks og fanteri hele damen 🙄 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. september 2023 #1088 Del Skrevet 18. september 2023 Hva var det egentlig det «bedre på livet» kurset kostet? I følge Belinda har ca 450 kvinner deltatt på de 3 første kursene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. september 2023 #1089 Del Skrevet 18. september 2023 Zenhouse skrev (12 minutter siden): Hva var det egentlig det «bedre på livet» kurset kostet? I følge Belinda har ca 450 kvinner deltatt på de 3 første kursene. Rundt 7k mener jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. september 2023 #1090 Del Skrevet 18. september 2023 Zenhouse skrev (44 minutter siden): Hva var det egentlig det «bedre på livet» kurset kostet? I følge Belinda har ca 450 kvinner deltatt på de 3 første kursene. Hahaha ..tror ikke ett sekund på at 450 kvinner har deltatt på et kurs til 7000 kr hos ei som ikke er så kjent eller er utdannet i noe spesielt. Pur løgn. Hvis hun hadde hatt så mange kunder, så hadde hun aldri hatt så mye tid som hun har til yoga, svømming, pjuske med plantene dagen lang, snakke på story i timesvis, dates med mannen, shopping , hundekos og tid til å pønske ut nye dårlige forretningdsideer !! 25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 18. september 2023 #1091 Del Skrevet 18. september 2023 Det går opp og ned her i livet. Man skal ikke diskutere folks sykdom. Men det er jo litt spesielt at hun etter massiv kritikk, plutselig legger ut at hun sykmeldes grunnet utbrenthet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 18. september 2023 #1092 Del Skrevet 18. september 2023 I dag har Belinda filmet seg selv nysminket mens hun sitter hjemme og skriver ned ✨positive tanker✨ i en bok, fremfor å møte kritikken eller forsvare venninna si - og Belinda er tross alt hjernen bak dette togkrasjet. Hun lever i en helt absurd, virkelighetsfjern og tragisk boble 26 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. september 2023 #1093 Del Skrevet 18. september 2023 LinnHenrikke skrev (6 minutter siden): I dag har Belinda filmet seg selv nysminket mens hun sitter hjemme og skriver ned ✨positive tanker✨ i en bok, fremfor å møte kritikken eller forsvare venninna si - og Belinda er tross alt hjernen bak dette togkrasjet. Hun lever i en helt absurd, virkelighetsfjern og tragisk boble Hun minner meg om noen bekjente av meg som er med i en pyramide . Virkelighetsfjern de luxe . Skummelt å tenke på at kristin som jeg anså som oppegående , gikk all in i dette prosjektet . Reagerer også på at Camilla phil lar henne reklamere for produktene sine . 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 18. september 2023 #1094 Del Skrevet 18. september 2023 LinnHenrikke skrev (21 minutter siden): I dag har Belinda filmet seg selv nysminket mens hun sitter hjemme og skriver ned ✨positive tanker✨ i en bok, fremfor å møte kritikken eller forsvare venninna si - og Belinda er tross alt hjernen bak dette togkrasjet. Hun lever i en helt absurd, virkelighetsfjern og tragisk boble Utbrent in my ass 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 18. september 2023 #1095 Del Skrevet 18. september 2023 LinnHenrikke skrev (9 minutter siden): I dag har Belinda filmet seg selv nysminket mens hun sitter hjemme og skriver ned ✨positive tanker✨ i en bok, fremfor å møte kritikken eller forsvare venninna si - og Belinda er tross alt hjernen bak dette togkrasjet. Hun lever i en helt absurd, virkelighetsfjern og tragisk boble … Isabelle legger ut at hun er kjempeskuffa over at det ikke blir noe i Stavanger med henne og Belinda….og det er ikke vanskelig og skjønne … ..I dag ligger Belinda på sofaen på kontoret sitt og skryter av energien hun har på formiddagen og at hun denne uken skal lære seg alt om utbrenthet ..🚨🚨 Nytt kurs kommer sikkert: «Belindas før-du-blir-utbrentkurs» ( Hvis du er utbrent er vel læring ikke det første man tenker på) Så ligger hun der og gliser, forteller at en terapeut som er ekspert på utbrenthet har lært henne mange viktige ting og at punkt 5 på den lista var GRENSESETTING: LA ANDRE TÅLE SINE EGNE LIV!! Fy f…. Så derfor trenger ikke hun og unnskylde seg eller si noe som helst til eller om ,verken Isabelle eller Kristin Så da spørs det om hun greier den langhelgen hun og Olivia skal ha i oktober Sjuk dame detta 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 19. september 2023 #1096 Del Skrevet 19. september 2023 NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Hun minner meg om noen bekjente av meg som er med i en pyramide . Virkelighetsfjern de luxe . Skummelt å tenke på at kristin som jeg anså som oppegående , gikk all in i dette prosjektet . Reagerer også på at Camilla phil lar henne reklamere for produktene sine . Helt ufattelig,Camilla P er noe jeg forbinder med kvalitet men nå er jeg litt usikker 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 19. september 2023 #1097 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Yogaolga skrev (10 timer siden): … Isabelle legger ut at hun er kjempeskuffa over at det ikke blir noe i Stavanger med henne og Belinda….og det er ikke vanskelig og skjønne … ..I dag ligger Belinda på sofaen på kontoret sitt og skryter av energien hun har på formiddagen og at hun denne uken skal lære seg alt om utbrenthet ..🚨🚨 Nytt kurs kommer sikkert: «Belindas før-du-blir-utbrentkurs» ( Hvis du er utbrent er vel læring ikke det første man tenker på) Så ligger hun der og gliser, forteller at en terapeut som er ekspert på utbrenthet har lært henne mange viktige ting og at punkt 5 på den lista var GRENSESETTING: LA ANDRE TÅLE SINE EGNE LIV!! Fy f…. Så derfor trenger ikke hun og unnskylde seg eller si noe som helst til eller om ,verken Isabelle eller Kristin Så da spørs det om hun greier den langhelgen hun og Olivia skal ha i oktober Sjuk dame detta Må bare …⬇️ …og her er ei liste som passer oppførselen hennes ..⬇️ Ekstremt behov for oppmerksomhet. ... Dårlig selvfølelse. ... Stort behov for makt og status. ... Sjarmerende og karismatisk. ... Overdrevet konkurranseinnstinkt. ... Mangel på empati. ... Det er aldri deres feil. ... De utnytter seg av andre. Endret 19. september 2023 av Yogaolga 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 19. september 2023 #1098 Del Skrevet 19. september 2023 Yogaolga skrev (På 17.9.2023 den 14.51): Er ikke han musiker som spiller på diverse barer og sånn da - har felles bekjente og det er samme yrkesgruppe. Verken BJ eller ektefellen har vel noe reell kompetanse i det de selger. De suser rundt på en egen liten sky i Spania. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet 19. september 2023 #1099 Del Skrevet 19. september 2023 Ikke bare bare å holde styr på alt… *fnis* 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1anonymsjel Skrevet 20. september 2023 #1100 Del Skrevet 20. september 2023 Utbrent ? Feil framtoning på snap for en som er utbrent……. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå