Yogaolga Skrevet 17. september 2023 #1061 Del Skrevet 17. september 2023 Klump skrev (9 minutter siden): Virker som om det har klikket for henne. Kanskje de er i økonomisk knipe. Hva jobber denne rumenske mannen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17. september 2023 #1062 Del Skrevet 17. september 2023 Yogaolga skrev (1 minutt siden): Aldri hørt om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17. september 2023 #1063 Del Skrevet 17. september 2023 Klump skrev (14 minutter siden): Aldri hørt om Tror han var gatemusikant,eide ikke nåla i veggen når de traff hverandre,å se på netflix kvalifiserer ikke til å skrive at du jobber med film 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 17. september 2023 #1064 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 17. september 2023 av Korsihalsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 17. september 2023 #1065 Del Skrevet 17. september 2023 Det jeg kan tro på er i hvertfall at Kristin ikke godkjente det øverste bildet, det tror jeg faktisk ikke på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plantemas Skrevet 17. september 2023 #1066 Del Skrevet 17. september 2023 Korsihalsen skrev (1 time siden): Sitter på hjørne med kaffe(koppen), og drar frem iphonen i pausen sånn som de i Oslo? Ikke godt å si. Wow. Utrolig drøyt og langt på siden av diskusjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17. september 2023 #1067 Del Skrevet 17. september 2023 Velinda skrev (6 timer siden): Tror han var gatemusikant,eide ikke nåla i veggen når de traff hverandre,å se på netflix kvalifiserer ikke til å skrive at du jobber med film Er dette seriøst? Hvordan kan de ha råd til dette huset i Spania? Sykt at man kan tjene såpass på some på så kort tid i så fall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrixieLeeMiller Skrevet 17. september 2023 #1068 Del Skrevet 17. september 2023 Korsihalsen skrev (2 timer siden): Sitter på hjørne med kaffe(koppen), og drar frem iphonen i pausen sånn som de i Oslo? Ikke godt å si. Greit med kritikk, men det går vel an å være sivilisert. Det skader bare diskusjonen og kritikken å komme slike nedrige uttaleser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 17. september 2023 #1069 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Jau. Sletta TrixieLeeMiller Endret 17. september 2023 av Korsihalsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 17. september 2023 #1070 Del Skrevet 17. september 2023 Plantemas Jau. Rapporter og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. september 2023 #1071 Del Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (På 15.9.2023 den 15.38): Mikrosteg har virkelig tenkt å satse på mat og utfordringer der i høst. Nei nei nei, livsfarlig🤬🤬 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. september 2023 #1072 Del Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (På 15.9.2023 den 15.46): Kanskje hun bare har tatt for mye smertestillende? Kurset koster bare kr 999,-. Traumeinformert yogalærer😂😂😂 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. september 2023 #1073 Del Skrevet 17. september 2023 tøttaa skrev (10 timer siden): Synes faktisk synd på Isabelle som ble dumpa av Belinda rett før målstreken. På tide å revurdere både vennskap og jobbrelaterte samarbeid med denne dama.. Hvordan / hvorfor ble hun dumpa av Belinda ? Ikke hørt noe om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. september 2023 #1074 Del Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (På 15.9.2023 den 16.47): Hun er utbrent. Men selger kurs i livsmestring. Og skal selge kopper og krus. Og skal ha folk på kursopphold om kort tid. + + + Jepp Jeg spyr. Mange av de med spisevansker og/eller spiseforstyrrelser har fått diagnosen pga traumer i oppveksten, herunder ofte seksuelle overgrep. Her har man altså ufaglærte som påberoper seg ferdigheter nok til å behandle, ikke bare de med spisevansker, men også de som har smerter eller andre plager etter traumer. Overgrepsutsatte tenåringer, av de mest sårbare i landet, kan komme over dette og tenke "mhm, dette forsøker jeg, for det er tydeligvis en som har klart å bli frisk av yoga". Har disse folka i det hele tatt tenkt over hvilke ringvirkninger dette kan få? Ufaglærte som lover gul og grønne skoger gjennom dyrt betalte kurs, og som attpåtil gir seg ut for å ha sertifiseringer innen psykologi og traumer? Hvor skal ungdommene henvende seg hvis de får en forverring? Dette bør meldes inn. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. september 2023 #1075 Del Skrevet 17. september 2023 Sovinello skrev (På 16.9.2023 den 8.54): OM hun faktisk har sykemeldt seg, og om hun er selvstendig næringsdrivende vil hun få 80% av sykepengegrunnlaget fra NAV etter dag 17. Men - NAV beregner ikke sykepengegrunnlag høyere enn 6G, som er 711 720kr. Jeg tror ikke ikke hun er sykemeldt. Jeg tror hun tar seg en pause. Jeg tipper at hun har "sykemeldt seg" for å stilne berettiget kritikk … Da blir hun stakkarslig og uangripelig 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. september 2023 #1076 Del Skrevet 17. september 2023 Fju skrev (10 timer siden): Ja, jeg tror det finnes sårbare folk der ute som sluker slike konsepter med snøre og agn. Kurset har en "venninne"-vinkling og vil kunne ha stor appell hos noen som er ensom og/eller lar seg blende av kjendiser. De vil se kjendiser på nært hold og har et stort behov for å bli sett selv. Akkurat. Da jeg var tenåring var jeg svært naiv. Ukritisk atferd er således ikke uvanlig blant traumatiserte barn. Jeg slet etter blant annet seksuelle overgrep og hadde det helt jævlig. Kunne nok helt sikkert betalt for et kurs hvis det var løfter "om at livet skulle bli fantastisk", dessverre. Som voksen vet jeg bedre, men som desperat tenåring kunne jeg fort blitt utnyttet. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 17. september 2023 #1077 Del Skrevet 17. september 2023 NiceOrNothing skrev (15 minutter siden): Hvordan / hvorfor ble hun dumpa av Belinda ? Ikke hørt noe om dette De skulle ha et ganske stort foredrag sammen neste uke men Belinda trakk seg nå, bare dager før, fordi hun er "utbrent". Jeg veit man ikke skal dømme andre sin mentale helse når man ikke kjenner til alle fakta, men for en som har vært kraftig utbrent selv i livet så blir jeg faktisk litt provosert at hun kaller seg utbrent og må avlyse all jobb, i mens hun filmer seg selv fly rundt mellom plantestell, shopping og date med mannen. Utbrent er alvorlig. Jeg synes ikke Belinda ser alvorlig syk ut. Og det er basert på hva hun legger ut og forteller selv, hun har ikke vist noen som forteller om at hun tar livet med ro. Som ferskt utbrent med første sykemelding i hånda, så er det vel sofaen eller senga som gjelder for de fleste, hvor symptomene river i kroppen både dag og natt. Og der blir man fort i både uker og måneder, for noen - ofte flere år. Jeg tror at Belinda forveksler slitenhet med utbrenthet. Og det er virkelig ikke det samme.. 17 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 18. september 2023 #1078 Del Skrevet 18. september 2023 tøttaa skrev (7 timer siden): De skulle ha et ganske stort foredrag sammen neste uke men Belinda trakk seg nå, bare dager før, fordi hun er "utbrent". Jeg veit man ikke skal dømme andre sin mentale helse når man ikke kjenner til alle fakta, men for en som har vært kraftig utbrent selv i livet så blir jeg faktisk litt provosert at hun kaller seg utbrent og må avlyse all jobb, i mens hun filmer seg selv fly rundt mellom plantestell, shopping og date med mannen. Utbrent er alvorlig. Jeg synes ikke Belinda ser alvorlig syk ut. Og det er basert på hva hun legger ut og forteller selv, hun har ikke vist noen som forteller om at hun tar livet med ro. Som ferskt utbrent med første sykemelding i hånda, så er det vel sofaen eller senga som gjelder for de fleste, hvor symptomene river i kroppen både dag og natt. Og der blir man fort i både uker og måneder, for noen - ofte flere år. Jeg tror at Belinda forveksler slitenhet med utbrenthet. Og det er virkelig ikke det samme.. Om noen måneder kommer det sikkert et revolusjonerende kurs og hvordan hun kom seg ut av utbrenthet i rekordfart… Men ja, man skal være forsiktig med å uttale seg om folks helse, men det er jammen ikke rart man blir mistenksom. Det er ikke lenge siden hun plutselig begynte å vise mer mat på kanalen sin og vipps så var det kurs innen ernæring. Hun har forøvrig sagt at hun har vært utbrent tidligere og at det nå har «blusset opp» igjen, noe som selvsagt kan være sant. Det kan jo være hun kjenner på samme symptomer som sist, men at hun nå bremser før det smeller helt. Hun om det, men det kommer helt sikkert et kurs, bare vent å se 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemosa Skrevet 18. september 2023 #1079 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Å Belinda snapper videre og later som ingenting… bla bla om terapeuter og utbrentheten sin… som ingenting har skjedd!!!! Det er jo tross hun som sikkert har hjulpet Kristin med å manifestere seg dette kurset og lagt så fått det ut på sin plattform mikrosteg. Hvorfor kommenterer hun ingenting ? ??? Endret 18. september 2023 av Millemosa 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 18. september 2023 #1080 Del Skrevet 18. september 2023 Å sånn plutselig er hun utbrent ?? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå