Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

sjekk insta,de glassene hun ska selge må være noe av det mest ubrukelige jeg har sett,drikke av de,ha blomster i de,hun har mista det helt

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sovinello
Velinda skrev (18 minutter siden):

sjekk insta,de glassene hun ska selge må være noe av det mest ubrukelige jeg har sett,drikke av de,ha blomster i de,hun har mista det helt

For ikke å snakke om ukesvis/dagesvis med skjult reklame. Hun sniker inn et produkt i masse stories over en periode, passer på å vise det godt frem - og Vipps! Så var det visst hennes egne produkter gitt. 🤦🏼‍♀️

Dette gjorde hun med smykkene, og nå med glassene. Samt en haug av umerket reklame for mikrosteg. 

IMG-5827.pngIMG-5828.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (14 minutter siden):

For ikke å snakke om ukesvis/dagesvis med skjult reklame. Hun sniker inn et produkt i masse stories over en periode, passer på å vise det godt frem - og Vipps! Så var det visst hennes egne produkter gitt. 🤦🏼‍♀️

Dette gjorde hun med smykkene, og nå med glassene. Samt en haug av umerket reklame for mikrosteg. 

IMG-5827.pngIMG-5828.png

Slu og sleip

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
Sovinello skrev (22 minutter siden):

IMG-5827.pngIMG-5828.png

Forøvrig lite imponert over designet hun har laget… ligger hundrevis av like glass til småpenger på AliExpress…

IMG-5831.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (1 minutt siden):

Forøvrig lite imponert over designet hun har laget… ligger hundrevis av like glass til småpenger på AliExpress…

IMG-5831.png

Jeg dauer.. skulle tro at David Reme var investor. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Jeg dauer.. skulle tro at David Reme var investor. 

Sovinello skrev (4 minutter siden):

IMG-5831.png

er jo helt til å bli flau av eller ho eier jo ikke skam i livet

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez
Sovinello skrev (40 minutter siden):

IMG-5827.pngIMG-5828.png

Nå er det full storm rundt henne, noe hun antagelig visste ville komme. Passer perfekt å droppe desse glassene nå, når flere går inn og sjekker ut kontoen hennes. All pr er god pr virker det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Nå er det full storm rundt henne, noe hun antagelig visste ville komme. Passer perfekt å droppe desse glassene nå, når flere går inn og sjekker ut kontoen hennes. All pr er god pr virker det som. 

Ikke noe nytt når det kommer til henne og hennes virksomhet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (22 minutter siden):

er jo helt til å bli flau av eller ho eier jo ikke skam i livet

Det er tydeligvis et tiår for sent ute. CBE prøvde selge billig Kina stuff via nettbutikk for kjempelenge siden men heller ikke da gikk det å selge noe som kostet en brøkdel i Kina i forhold og hvor alle private kunne kjøpe selv direkte for nesten ingen ting.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 12.9.2023 den 18.44):

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

e11327_7cc942f3b4fd48eb89a449fe3ca8af73~

HVA FÅR JEG?

21 dager med forskjellige challenges!
Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. 

Kristins matplan og oppskrifter
Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. 

Tren med Kristin
Du får tips og triks til enkle styrkeøvelser som styrker kropp og helse. 

Pep talks gjennom kurset
Du får et intimt blikk inn i Kristin sin personlige reise.

Live sendinger

Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks

Gjesteforedrag med Morten Takvam

Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv.

Bonusvideo: Spis med Kristin!
Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!

Bonusvideo: Gå på tur med Kristin!
Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur!

MORTEN TAKVAM

Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst.

8da999_41556d210b36428b8d48139dd4afafc7~

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Egenomsorg med Kristin Gjelsvik

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

Det her er vel kødd?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er spennende hun skrev i manifesteringsboken sin for mange år siden at hun ønsket å designe kopper, OG NÅ GJØR HUN DET! Og det frontes som det mest fantastiske!  (Snap i dag)
Hvem som helst kan gå på etsy og begynne å selge egendesignede kopper i løpet av 30 minutter - og det ligger tusenvis av videoer på YouTube om hvordan tjene penger på det. 

Og det er dette som er så farlig med Belinda - hun SELGER alt. Bare betal henne 299 eller 6000 så skal hun lære deg hvordan DU OGSÅ kan få til noe sp fantastisk. Når hun bare gjør noe alle andre kan gjøre uten hennes kurs uansett. Det eneste hun selger er falske narrativ, og jeg synes så sinnsykt synd på de som går rett på og kaster bort sine egne penger på det tullet.

Det er så mange "sånne" der ute nå. De skal selge suksess historien sin, også googler dem så ser man at de er jo milevis fra den suksessen de selv mener de har oppnådd. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (39 minutter siden):

Det her er vel kødd?? 

Nei dessverre. Etter kraftig kritikk fra bl.a PT’er, har hun trukket tilbake kurset med forklaringen at det fremsto ikke «helt ferdig», at det var meningen å ha mer faglig tyngde bak dette. 
Men det lå ute for bestilling helt til kritikken kom…

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Nei dessverre. Etter kraftig kritikk fra bl.a PT’er, har hun trukket tilbake kurset med forklaringen at det fremsto ikke «helt ferdig», at det var meningen å ha mer faglig tyngde bak dette. 
Men det lå ute for bestilling helt til kritikken kom…

Oi, oi! Det her trodde jeg seriøst var tull. Bra det er trukket tilbake! 

"Gå tur med Krisitn, og spis med Kristin! Særlig siste er jo helt sykt. Slik det var skrevet fikk jeg assosiasjoner til folk med spisevegring, og at de skulle få en trygghet i å "spise med Kristin". 

Helt sjukt hva folk prøver å tjene penger på i dag. 

Stusser også litt på presisering av seksårig psykolgi utdannelse. Psykologutdannelsen er på 6 år, og psykolog er en beskytta titte i Norge. Det bør derfor være tilstrekkelig å si at han er psykolog, uten å nevne antall år? 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dingeldangel skrev (På 12.9.2023 den 19.48):

Samme sa jeg høyt da jeg leste det!

tren med Kristin… som nettopp selv har begynt med pt, og ikke trente før… hva faen er kvalifikasjonene hennes?

spis med Kristin!!! Altså, jeg er ikke for å kommentere kroppen til folk, men hva i alle dager skal være bra med å «spise med kristin?»

jeg er rett å slett litt sjokkert! Håper virkelig folk bruker de 3000kr på kompetanse heller, enten det er trening, mat eller samtaleterapi de trenger.

få faen så lavmål

Men jeg kom over denne frokosten til Kristin som Belinda promoterte. Ærlig talt, hvem er det som har tid til å koke noe frokostgreier i 40 minutter? 

Det er vel ingen som må være på jobb til et visst tidspunkt som tar seg tid til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (7 timer siden):

Oi, oi! Det her trodde jeg seriøst var tull. Bra det er trukket tilbake! 

"Gå tur med Krisitn, og spis med Kristin! Særlig siste er jo helt sykt. Slik det var skrevet fikk jeg assosiasjoner til folk med spisevegring, og at de skulle få en trygghet i å "spise med Kristin". 

Helt sjukt hva folk prøver å tjene penger på i dag. 

Stusser også litt på presisering av seksårig psykolgi utdannelse. Psykologutdannelsen er på 6 år, og psykolog er en beskytta titte i Norge. Det bør derfor være tilstrekkelig å si at han er psykolog, uten å nevne antall år? 

Han står oppført hos Falck Helsetjeneste som «klinisk samtaleterapeut», ikke psykolog. ( de har forøvrig 6-7 psykologer ellers der) 

Det var også noen i tråden til Kristin Gjeldsvik som hadde sjekket, de fant ham ikke oppført som autorisert psykolog. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (51 minutter siden):

Han står oppført hos Falck Helsetjeneste som «klinisk samtaleterapeut», ikke psykolog. ( de har forøvrig 6-7 psykologer ellers der) 

Det var også noen i tråden til Kristin Gjeldsvik som hadde sjekket, de fant ham ikke oppført som autorisert psykolog. 

Tror du kan bruke tittelen samtaleterapeut om du har utenlandsk utdanning uten norsk godkjenning. Men tittelen psykolog kan du ikke bruke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Belinda snakket vel i går om å ha lært av Morten at det handler ikke bare om verktøy for å takle stress så en kan fortsette som før, men at en faktisk må endre seg og gjøre ting annerledes.

Og det er jo fint. Det lærte jeg av terapeuten min. Gratis.

Men hva gjør hun nå da med alle de som har tatt kursene hennes før og lært det motsatte? Og hvordan endres kursene hennes som ligger til salgs nå?

Svaret er åpenbart ingenting.

Og det er poenget mitt og. Hun er en jækla svindler. Hun eier ikke kompetanse på området og har overhode ingen kvalifikasjoner på det hun selger.

Hun er et ekstremt godt eksempel på hvordan selvhjelps-miljøet kan bli giftig og farlig.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello

Nytt eksempel på den massive skjulte markedsføringen Belinda driver med. 
Det er så åpenbart at det nesten er idiotisk - men fortsatt like ulovlig. 

Markert tydelig med reklame? Njet! Venter man på kommentarer med spørsmål om hvor det søte glasset er fra, så man kan si «ååååh tilfeldigvis selger jeg det i min nettbutikk!»? Jepp!

Nesten ikke til å tro hvor vanskelig loven er å lese, for noen av disse influenserene.

IMG-5834.pngIMG-5835.pngIMG-5833.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Belinda snakket vel i går om å ha lært av Morten at det handler ikke bare om verktøy for å takle stress så en kan fortsette som før, men at en faktisk må endre seg og gjøre ting annerledes.

Og det er jo fint. Det lærte jeg av terapeuten min. Gratis.

Men hva gjør hun nå da med alle de som har tatt kursene hennes før og lært det motsatte? Og hvordan endres kursene hennes som ligger til salgs nå?

Svaret er åpenbart ingenting.

Og det er poenget mitt og. Hun er en jækla svindler. Hun eier ikke kompetanse på området og har overhode ingen kvalifikasjoner på det hun selger.

Hun er et ekstremt godt eksempel på hvordan selvhjelps-miljøet kan bli giftig og farlig.

Microsteg er fjernet fra IG-kontoen hennes. Begynner det å brenne på dass nå? Har fulgt BJ en stund og hun er veldig mye. Hun er bedre på livet den ene dagen og møter veggen den neste. Hvis ikke folk snart ser beveggrunnene til div influensere er jeg virkelig bekymret. Disse konstruerer behov til sårbare mennesker som egentlig ikke trenger deres råd eller kurs. Jeg tror disse menneskene trenger en ekte venn. En venn som ikke er ute etter å tjene penger på deg. Når alt kommer til alt er det kun inntjening til å leve luksuslivet som betyr noe. Hun viser gang på gang at livet i Spania ikke er så lukurativt som hun forsøker å selge det som. Hun gråter fordi hun savner familien den ene dagen. Neste dag er familien flydd inn og livet er helt fantastisk. Det er en heseblesende kanal av berg  og dalbane som absolutt ikke burde selges inn for å bli ‘bedre på liver’. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at vi ikke har hørt noe om at hun er utbrent tidligere. Dessuten trodde jeg hun var mester på livet! Men det var jo flaks at denne utbrentheten kom akkurat nå som hun tilfeldigvis har besøk av en dyktig person som kan lage kurs i å mestre utbrenthet! Snakk om bra timing.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...