Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tøttaa skrev (8 timer siden):

Jeg håper det kommer kurs til høsten om hvordan man stuper kråke. Alltid hatt lyst til å betale for at noen kan lære meg det. 

Screenshot_2023-08-10-16-10-15-36_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-08-10-16-10-35-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Jeg trodde dette var tull!! 😂 Hva blir det neste? «Lær deg å drite riktig» Du betaler kun 399 for å tømme tarmen på rett måte så du slipper hemoroider! 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det er tull. Hvem ved sine fulle fem betaler 400 kr for et nettkurs i å stå på hodet???

Men det viser uansett hvor useriøs denne gjengen er uavhengig av om det er seriøst eller ikke.

Som jeg nevnte tidligere - hvorfor ikke legge ut bedre på livet kurset på en av de etablerte plattformene?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (17 timer siden):

Jeg trodde dette var tull!! 😂 Hva blir det neste? «Lær deg å drite riktig» Du betaler kun 399 for å tømme tarmen på rett måte så du slipper hemoroider! 

Det burde vært tull!🙈 Jeg skulle så innmari ønske at det var mulig å finne ut av hvor mange kurs som er solgt i denne bedriften, inkludert dette barnehagekurset her. Og jeg lurer oppriktig på hvem slags mennesker som kjøper et kurs som lærer deg å stå på hodet... Og måten det blir solgt inn på da, jeez.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det, trenger ikke lete lenge for å finne antageligvis samme innhold på youtube uten at det koster ei krone 👌🏻

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hun sier du få høyere imunforsvar av å drikke heksebrygget hun har laga,det er jo helt umulig,man har det imunforsvaret man har og blir det høyere kan man få en autoimun sykdom,likte Belinda før men nå er hun bare rar og litt enkel

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyere immunforsvar?

Ikke helt feil heller det hun sier, men heksebrygget hennes er nå en usikker løsning.

Men man kan styrke immunforsvaret sitt - det er jo ikke feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (1 time siden):

Spennende å se hva prosjekt Belinda og Kristin driver sammen nå . 😆👌

"Hvordan få folk til å bruke mest mulig penger på ting de ikke trenger-prosjekt..."

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

"Hvordan få folk til å bruke mest mulig penger på ting de ikke trenger-prosjekt..."

Du vet ikke hva det er engang . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (2 timer siden):

Spennende å se hva prosjekt Belinda og Kristin driver sammen nå . 😆👌

Sikkert en videreføring av «stå på hode»-kurset. Hva med «gå på hendene»?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin har jo gått i terapi hos hun mentor bestevenninnen til Belinda, Isabell heter hun vel, for en stund tilbake. Og jeg har bitt meg merke i at fremtoningen og snakkemåten til Kristin har endret seg, hun fremstår som mer... påtatt? Og ting er så fantastisk hele tiden 🙄 Så satser noen kroner på at Kristin og Belinda skal skape ett eller annet slags kurs i livsmestring for folk som går igjennom samlivsrudd eller noe sånt. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Sikkert en videreføring av «stå på hode»-kurset. Hva med «gå på hendene»?

så utrolig unødvendig. kan være en fin ting 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solietta skrev (22 minutter siden):

så utrolig unødvendig. kan være en fin ting 

Du legger opp til spekulasjoner med spørsmålet ditt.

Problemet med Belinda er at hun driver med mye rart kun for pengene sin skyld, og hun bryr seg åpenbart ikke om å ha kompetanse eller noe som er forankret i virkeligheten. Da er det for min del ingen grunn til å tro at dette er noe bedre.

Eller hva tenker du om de kursene hun har solgt nylig?

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingeldangel skrev (8 timer siden):

Ha ha ha skulle akkurat til å poste denne her selv 😂😅 to sjeler, en tanke.https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015?fbclid=IwAR0b-4bSkKCFBsaaW4vw6R1TYG8qy9CUhRGDHl-oA_Huu2mf8IT41q4Chv8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

e11327_7cc942f3b4fd48eb89a449fe3ca8af73~

HVA FÅR JEG?

21 dager med forskjellige challenges!
Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. 

Kristins matplan og oppskrifter
Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. 

Tren med Kristin
Du får tips og triks til enkle styrkeøvelser som styrker kropp og helse. 

Pep talks gjennom kurset
Du får et intimt blikk inn i Kristin sin personlige reise.

Live sendinger

Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks

Gjesteforedrag med Morten Takvam

Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv.

Bonusvideo: Spis med Kristin!
Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!

Bonusvideo: Gå på tur med Kristin!
Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur!

MORTEN TAKVAM

Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst.

8da999_41556d210b36428b8d48139dd4afafc7~

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Egenomsorg med Kristin Gjelsvik

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...