Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tulleruska

Noen her som har tatt kurset til Belinda? Og hvis du har gjort det - føler du deg lurt og utnyttet til hennes personlige vinning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulleruska skrev (17 timer siden):

Noen her som har tatt kurset til Belinda? Og hvis du har gjort det - føler du deg lurt og utnyttet til hennes personlige vinning?

… sikkert ingen som « tør» og si at feriepengene gikk kun til og bygge Belindas økonomi…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 21.7.2023 den 20.19):

KLAR FOR Å GÅ DYPT?

6750ee_5d80906d79f94d59bb78edc87c93d16a~

Hei!

Det er Belinda her. Akkurat nå sitter jeg i 34 varmegrader på balkongen min i Spania, med frysninger over hele meg mens jeg skriver denne mailen til dere. Jeg har en vifte foran meg som skal kjøle meg ned, men det er nytteløst. Hvorfor? Fordi innholdet i denne mailen vil treffe noen av dere, og jeg tror det er forutbestemt hvem av dere dette gjelder, hvor dette, disse ordene og denne mailen er starten på et helt nytt liv, og den tanken... den tanken gir meg seriøst frysninger overalt og tårer i øyene.

La meg gi litt bakgrunnsinfo før jeg durer løs.

I 2018 startet jeg med det jeg har kalt "reality creation". Jeg ønsket å gå fra der jeg var (overvektig, lat, sliten, sur, mangel på ambisjoner, håp og drømmer, blakk, ingen sparepenger, ingen jobb, ingen inntekt, ingen fremtidsutsikter, ingen utdanning, nedstemt, bølger med depresjon, angst, og med et begynnende usunt forhold til alkohol), til å bli et nytt menneske i et nytt liv. Jeg valgte å tro på at det kunne gå an, selvom jeg virkelig ikke hadde noe som helst som talte for meg. Likevel startet jeg jobben, og det er jeg enormt glad for.

Jeg brukte noen år på å lære noen verktøy til å få det bedre, og jeg kom et stykke på vei, men da jeg i 2021 ble gjenforent med min college-venninne Isabelle, som i tiden vi hadde vært fra hverandre hadde blitt en coach, da skulle alt starte for meg for alvor. I rekordfart lærte hun meg mer enn jeg hadde klart å lære selv. Hun satte hele meg, mine følelser, mine handlingsmønstre og alt jeg er i system, og hun fikk meg til å se at jeg gir fullstendig mening. Etter et helt liv hvor jeg ikke har forstått hvorfor jeg er som jeg er, og helt ærlig vært ufattelig irritert og frustrert over at jeg er som jeg er, så var det tidenes største lettelse å se hele meg satt i system. Å virkelig forstå at JEG. GIR. MENING.

Når du lærer at du gir mening, at du handler som du gjør for en grunn, at du føler som du gjør for en grunn, da er det lettere å endre det du ikke ønsker å være, eller skape endringer i livet ditt.

Og her har Isabelle gjort underverker for meg.  

e11327_8af516cb97e14788a0c6e9b705a235de~

Det eneste som stod mellom meg og mine drømmer var nemlig mine blokkeringer. En blokkering kan være så mangt, men kort fortalt så er det tanker og følelser som holder deg tilbake. På en ryddig og systematisk måte hjalp Isabelle meg å overkomme mine blokkeringer, og på null komma niks gikk jeg fra 10 - 100. Jeg velger å ikke si 0-100, for de første 10% hadde jeg skapt selv, problemet var bare at jeg hadde skapt helt feil for meg selv...

Jeg hadde nemlig kjøpt drømmehuset i Norge, skapt drømmejobben, leid store kontorlokaler jeg skulle dele med andre inspirerende mennesker, fått meg tidenes fineste assistent, hadde gode tradisjoner og familie på besøk, skrevet en bestselgende plantebok, blitt signet av et av Norges beste managements, listen er lang. Problemet var bare at dette fine livet jeg hadde skapt for meg selv gav meg NULL, NADA, NIKS. Faktisk har jeg aldri følt meg mer nummen og hatt mer mangel på tilstedeværelse enn i dette perfekte livet.

Da Isabelle kom susende inn i livet mitt igjen som det spirituelle og energiske fyrverkeriet hun er, tok det ikke lang tid før hun med sine unike metoder og fantastiske verktøy, klarte å få meg til å innse at jeg er på feil plass. Hun gav meg motet og kunnskapen og visdommen jeg trengte for å røske opp alt jeg hadde skapt, og begynne helt på ny.

For ja, jeg begynte helt på nytt.

Og her sitter jeg nå, i 34 varmegrader i Spania i min nye mansion og venter på at hushjelpen skal servere lunsj. Jeg er depresjonsfri, angstfri, økonomisk fri, jeg har kontroll på mat, kontroll på alkohol, jeg er i en sterk sunn kropp, i et FANTASTISK ekteskap (holdt på å flytte fra mannen for to år siden, men det er en annen historie), og har aldri hatt det bedre.

Så hvordan gjorde vi det? Jo vi gikk dypt. Isabelle guidet meg til å forstå at det kun er i dypet av den jeg er at jeg ville finne de riktige spørsmålene og de riktige svarene. Det var kun inni meg at jeg kunne iverksette metoder og verktøyene som var skapt for meg.

I dette dypet av den jeg er har vi rensket opp fra fortiden, og vi har skapt fremtiden.

Og nå dere, nå er hun klar for å dele denne metoden med dere, og jeg skal være med på dette kurset og ta nye runder i dybden, for å skape enda mer for meg selv og de rundt meg.

Og her kommer grunnen til at jeg sitter med frysninger midt i en hetebølge i Spania. Fordi på lik linje som mitt liv har radikalt blitt endret av metodene hun lærer bort, så vet jeg at dette er starten på en radikal endring for noen av dere, og jeg gleder meg SÅ UFATTELIG MYE til å høre historiene dere vil fortelle etter dette kurset!

Så hvis du kjenner i magen at dette er din tid? Så stol på egen intuisjon, den guider deg! 
Oppstart på kurs er 23. august 2023, og siden dette er et dypt kurs, er det begrenset med plasser. Jeg har allerede tatt min plass. Vil du ta din?

VELKOMMEN TIL: DYPERE!

Dypere er det 8-ukers onlinekurset som tar deg fra der du er nå, til der du har drømt om å være. Med Isabelle Engelhart, forfatter, foredragsholder og livsmestringscoach, som din guide, vil du oppdage nye metoder for å takle livet og motta verdifulle verktøy for personlig vekst. Lær å roe ned, reflektere, gjenopprette energi og skape en klar vei mot din fremtid. Bli med oss og opplev en dypere forvandling som vil forandre livet ditt.

Dette kan du forvente av kurset:

Når kurset starter, begynner din reise. Du vil oppleve en blanding av lettelse, håp og glede, samt noen frustrasjoner og ubehag. Vær snill mot deg selv i denne fasen, da du skal utforske og transformere ditt tidligere jeg. Jo lenger du kommer i kurset, desto klarere blir bildet, og du vil forstå hvorfor du er som du er. Bruk denne kunnskapen til å skape den personen du ønsker å være.

Dette kreves av deg:

Det kreves at du forplikter deg til å sette av 10-30 minutter hver dag gjennom de 8 ukene. Du har full frihet til å velge når på dagen det passer best for deg å logge på kurset. I tillegg holdes det ukentlige livesendinger hvor du kan komme tettere på Isabelle, få personlige spørsmål besvart og bli bedre kjent med andre deltakere. Hvis du ikke har anledning til å delta på livesendingene, er det mulig å sende inn spørsmål på forhånd. Isabelle vil besvare disse under livesendingen, og opptaket vil bli tilgjengelig på kursplattformen, slik at du kan se det når det passer deg.

Hva kan du forvente etter kurset?

Opplev hvordan vårt 8-ukers onlinekurs i livsmestring kan gi deg den nødvendige dytten i riktig retning. Ta kontroll over ditt eget liv og oppdag ditt fulle potensial gjennom en grundig og strukturert tilnærming.

Dette kurset er designet for å hjelpe deg med å håndtere utfordringer med selvtillit og indre ro. Isabelle Engelhart, en erfaren guide innen livsmestring, vil veilede deg gjennom hele reisen. Du vil lære praktiske verktøy og metoder som vil forvandle måten du lever på.

Bli med i fellesskapet av likesinnede individer som ønsker å vokse sammen med deg. Meld deg på kurset i dag, og opplev hvordan det kan flytte deg i en positiv retning.

Ta det første skrittet mot en mer meningsfull og balansert tilværelse nå. 

Og du? Rabattkoden DYPERE20 gir deg over 2000kr i rabatt!

Jeg gleder meg til å treffe deg i kurset!

Stor klem Belinda.

Her får jeg litt sånn frysninger.. sånn på samme måte når jeg tar i mot et flygeblad på gata fra en tilsynelatende høflig person.. før jeg innser at det er en papiret fra en såkalt sekt som prøver å frelse/ verve meg.. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppetåssa skrev (17 timer siden):

Her får jeg litt sånn frysninger.. sånn på samme måte når jeg tar i mot et flygeblad på gata fra en tilsynelatende høflig person.. før jeg innser at det er en papiret fra en såkalt sekt som prøver å frelse/ verve meg.. 

Ja, eller noe oversatt dritt man bare ender opp med å infisere dataen med 😄

Virus alarm tenker jeg.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv shop på steroider er hva dette her er. Er ikke vidden begeistret over denne super-coachen heller. 

Shady, shady bussniiss. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsihalsen skrev (7 timer siden):

Ja, eller noe oversatt dritt man bare ender opp med å infisere dataen med 😄

Virus alarm tenker jeg.

😆👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett det greiene her er skikkelig skadelig jeg. Å granske seg selv noe så inni granskauen og helt ned på mikronivå. Sånt er ikke sunt altså. Å skulle konstant tenke ut hvordan man skal bedre seg selv, forstå seg selv bedre osv osv. Det er jo ikke normalt. Man kan jo rett forstå seg ihjel som man sier.. Og hun Isabelle Engelhart, som Belinda samarbeider med.. synes virkelig folk at hun er nytenkende? Eller at hun faktisk sitter på kunnskapen til å hjelpe folk i den grad hun påstår? Jeg føler jeg ser på en barnehageansatt som prøver å motivere barn for å være ærlig. Ting hun snakker om i disse videoene sine er ofte ting som er sånn.. "ja, det sier seg jo selv". Voksne mennesker lærer vel ikke noe av dette her eller??

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud 😳😳 «her sitter jeg i min mansion i Spania og venter på at hushjelpen skal servere lunsj» 🤮🤮 

er det virkelig mulig?? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sta

DETTE ER DEN QUICK FIX'EN JEG HAR SAGT AT IKKE FINNES

... og jeg er enda i sjokk over hvor enkelt er å UMIDDELBART føle seg bedre.

Dette er meg og Isabelle. Isabelle er coach, foredragsholder, forfatter og podcaster. Men mest av alt er hun min bestevenn, min ride or die. Og ja, å ha en helt ekte COACH som bestevenn har noen enorme fordeler, og rett som det er gir hun meg innsikt som endrer hele meg til det bedre, over en enkel kopp kaffe en rolig morgen, sånn som hun gjorde forrige uke, som jeg i etterkant filmet til en minikurs for å kunne dele med dere!

LINK TIL MINIKURS TIL 299,-

På under en halvtime lærte hun meg noe av det viktigste jeg har lært på hele min reise

Isabelle kom på besøk til meg her i Spania i forrige uke, og den hun møtte var en sliten Belinda. Jeg har nylig koblet helt av alt jeg har av jobb og forpliktelser, fordi jeg hadde så lite å gi av meg selv at det hadde begynt å verke i kroppen. Så da Isabelle satte seg ned meg meg ved spisebordet den første kvelden vår sammen her, og så meg dypt inn i øyene med de isblå øyene sine og sa "Belinda, hvordan har du det?" så fikk hun et ærlig svar. Jeg tømte hele hjertet mitt og fortalte bekymringen jeg bar på over å ha "mistet meg selv", redselen for å aldri få tilbake giv og glede, at jeg bare skal gå og ønske at morgen skal bli til kveld og hvordan det føles som om alle andre får til alt - utenom meg.

Isabelle så på meg og sa "men det er jo ikke rart at du føler det sånn, la meg tegne noe for deg". Så tegnet hun, mens hun forklarte meg de fire elementære måtene du skal lytte til deg selv, og hvordan du deretter skal ta avgjørelser basert på riktig lyttemetode.

Jeg FIKK SJOKK. Det første som slo meg var total åpenbaring og forståelse, og tanken som tok plass i meg var "dette gir så mening, JEG gir så mening!!". Jeg lyttet som hun bad meg gjøre, og handlet deretter, og pow - morgenen etter var jeg allerede i live. Jeg kjente det i hver celle i min kropp at jeg var TILBAKE og tøffere enn noen gang, og dette utelukkende fordi hun hadde gitt meg kart og kompass.

Mer enn det ønsket jeg ikke å gi dere, metoden er enkel men må læres av mesteren selv. Men av hele mitt hjerte så kan jeg anbefale dere på lære denne metoden. Lær den så bort til barna deres, til naboen, til venninna, til partner, mor og far. For denne metoden redder liv.

For kun 299,- og på under en halvtime kan du få den quick fixen jeg virkelig ikke trodde fantes.

Nyt denne innsikten ❤️

Kgkjh

e11327_ab54cc56716b48b4bd385f34d614dbdd~

Dette er meg og Isabelle. Isabelle er coach, foredragsholder, forfatter og podcaster. Men mest av alt er hun min bestevenn, min ride or die. Og ja, å ha en helt ekte COACH som bestevenn har noen enorme fordeler, og rett som det er gir hun meg innsikt som endrer hele meg til det bedre, over en enkel kopp kaffe en rolig morgen, sånn som hun gjorde forrige uke, som jeg i etterkant filmet til en minikurs for å kunne dele med dere!

På under en halvtime lærte hun meg noe av det viktigste jeg har lært på hele min reise

Isabelle kom på besøk til meg her i Spania i forrige uke, og den hun møtte var en sliten Belinda. Jeg har nylig koblet helt av alt jeg har av jobb og forpliktelser, fordi jeg hadde så lite å gi av meg selv at det hadde begynt å verke i kroppen. Så da Isabelle satte seg ned meg meg ved spisebordet den første kvelden vår sammen her, og så meg dypt inn i øyene med de isblå øyene sine og sa "Belinda, hvordan har du det?" så fikk hun et ærlig svar. Jeg tømte hele hjertet mitt og fortalte bekymringen jeg bar på over å ha "mistet meg selv", redselen for å aldri få tilbake giv og glede, at jeg bare skal gå og ønske at morgen skal bli til kveld og hvordan det føles som om alle andre får til alt - utenom meg.

Isabelle så på meg og sa "men det er jo ikke rart at du føler det sånn, la meg tegne noe for deg". Så tegnet hun, mens hun forklarte meg de fire elementære måtene du skal lytte til deg selv, og hvordan du deretter skal ta avgjørelser basert på riktig lyttemetode.

Jeg FIKK SJOKK. Det første som slo meg var total åpenbaring og forståelse, og tanken som tok plass i meg var "dette gir så mening, JEG gir så mening!!". Jeg lyttet som hun bad meg gjøre, og handlet deretter, og pow - morgenen etter var jeg allerede i live. Jeg kjente det i hver celle i min kropp at jeg var TILBAKE og tøffere enn noen gang, og dette utelukkende fordi hun hadde gitt meg kart og kompass.

Mer enn det ønsket jeg ikke å gi dere, metoden er enkel men må læres av mesteren selv. Men av hele mitt hjerte så kan jeg anbefale dere på lære denne metoden. Lær den så bort til barna deres, til naboen, til venninna, til partner, mor og far. For denne metoden redder liv.

For kun 299,- og på under en halvtime kan du få den quick fixen jeg virkelig ikke trodde fantes.

Nyt denne innsikten ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. hvordan i hel... går det ann å sitte å si i egen story at du har vært deprimert (basically, utifra hennes egne beskrivelser) de siste to ukene, vært så langt nede osv osv, når du selv SELGER ET KURS SOM LOVER AT DU FÅR ALLE VERKTØYENE DU TRENGER FOR Å ALDRI HA DET SÅNN????? Og at hun i tillegg trengte en peptalk og dypere forklaring fra sin egen bestevenncoach (som faktisk er den beste i hele Europa i følge Belinda) for å komme seg ut av denne funken? Skal ikke du selv sitte på alle mentale verktøy og kunnskap FRA DITT EGET KURS, for å fikse din egne mentale helse Belinda??! Sorry, men det her lukter andre psykiske diagnoser jeg skal holde meg for god til å nevne her, men å gå fra å være deprimert og tom og tiltaksløs, til BAM - full av energi, hyperaktivitet (etter mine observeringer) og pepp - etter en samtale med ei venninne? Høres ut som en veldig usunn berg og dal bane... Tror forøvrig også at det er helt naturlig å kjenne på livets opp og nedturer, som faktisk kommer og går av seg selv. Du trenger ikke et jævla svindyrt kurs for å ha det fantastisk med deg selv hele tiden. For det er faktisk ikke naturlig. Jeg tror det er mer nærliggende å kalle dette kurset for et adrenalinkurs som pepper og girer opp damer til å ta valg basert på høy energi, noe som ikke er mulig å leve på etter lang tid. Da vil man få en naturlig nedtur, og kanskje tror man da at, nei nå er jeg deppa igjen, jeg trenger et nytt kurs! Nei kjære kvinnfolk, prøv å len den inn i ubehag og kjipe følelser.. kjenn på at de er der og kjenn på at de naturlig avtar. Det er helt vanlige følelser dette her! Øv heller på å føle det du føler istedenfor å skulle betale i dyre dommer for å forandre sånn du føler deg. Og hvis du fortsatt sliter, ring en psykolog - ikke Belinda Jakobsen. 

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda stakkars har gått i SJOKK så mange ganger nå , « lagt seg syk av ett eller annet,.. OG VÅKNER FRI FOR DET MESTE AV FYSISK OG PSYKISK PLAGE/ SYKDOM 🙈🙈 bare ved og følge en annen « guru»

For og sette dette på spissen: Tenk hva uendelig skade hun og tesmet hadde gjort, både i sjelen og lommeboka til  seere på Visjon Norge…

En annen ting; hvorfor har hun adresse Kristiansand når hun 1000000 av ganger sier hun bor i Spania, .. for alle disse» timelange» filmingene som hun sender, hvor hun aldri får nok av seg selv, er jo i Spania hvor hun har statsborgerskap 

.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også ha dårlige dager, men føle meg bedre etter en prat med en god venninne ...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (59 minutter siden):

Jeg kan også ha dårlige dager, men føle meg bedre etter en prat med en god venninne ...

Dette gjelder vel de fleste. Men får du et så stort halleluja-øyeblikk, at du forter deg å fortelle alle dine nære og kjære at du har funnet nøkkelen til å komme seg ut av depresjon på egenhånd (som kommer til å funke for ALLE) og så selger dem den løsningen? 

Det er jo basically det at Belinda fikk et løft av en god venninne som er den naturlige hendelsen, det unaturlige er når vi så videre blir presentert en varig løsning som funker for absolutt alle til en viss sum med penger. Helt til neste kurs kommer da såklart. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (2 timer siden):

Dette gjelder vel de fleste. Men får du et så stort halleluja-øyeblikk, at du forter deg å fortelle alle dine nære og kjære at du har funnet nøkkelen til å komme seg ut av depresjon på egenhånd (som kommer til å funke for ALLE) og så selger dem den løsningen? 

Det er jo basically det at Belinda fikk et løft av en god venninne som er den naturlige hendelsen, det unaturlige er når vi så videre blir presentert en varig løsning som funker for absolutt alle til en viss sum med penger. Helt til neste kurs kommer da såklart. 

Kanskje kom ikke ironien fram i kommentaren min.

Jeg er negativ til Belinda!

Poenget med kommentaren min var at alle kan ha dårlige dager, men føle seg bedre etter å ha snakket med venner/familie. De aller færreste ser det som en åpenbaring som må deles på SoMe og lages kurs (les: inntekt) av.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yogaolga skrev (7 timer siden):
Sta

Nyt denne innsikten ❤️

Kgkjh

e11327_ab54cc56716b48b4bd385f34d614dbdd~

Nyt denne innsikten ❤️

Kvakksalvere i Ville Vesten solgte også mirakeleliksirer som kurerte alt mulig. 
De kalte det sikkert også for Quick Fixen man ikke ante fantes! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Kanskje kom ikke ironien fram i kommentaren min.

Jeg er negativ til Belinda!

Poenget med kommentaren min var at alle kan ha dårlige dager, men føle seg bedre etter å ha snakket med venner/familie. De aller færreste ser det som en åpenbaring som må deles på SoMe og lages kurs (les: inntekt) av.

Åja det plukka jeg ikke opp, beklager det. Da er vi helt enige 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (22 minutter siden):

Åja det plukka jeg ikke opp, beklager det. Da er vi helt enige 😊

Ser selv at kommentaren min lett kunne misforstås, så no hard feelings!

Vi er helt enige, ja!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt vanlig å føle seg bedre etter å ha fått pratet med noen. Dette er ikke spesielt for  Belinda, så direkte latterlig av henne å legge det fram som en så stor greie!

"Fin" måte å tjene mer penger på, da.  ...om folk er så dumme at de biter på...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...