ARima Skrevet 27. juni 2023 #841 Del Skrevet 27. juni 2023 Hyacinth skrev (11 timer siden): Kan hun ikke spansk? Hun skrøt jo av at hun kunne spansk da hun forstod at «macarena» sangen ikke var på et tullespråk 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 27. juni 2023 #842 Del Skrevet 27. juni 2023 ARima skrev (2 timer siden): Hun skrøt jo av at hun kunne spansk da hun forstod at «macarena» sangen ikke var på et tullespråk 😂 ARima skrev (2 timer siden): Hun skrøt jo av at hun kunne spansk da hun forstod at «macarena» sangen ikke var på et tullespråk 😂 Hun hadde jo også en slags samtale med han som jobbet på gartneriet, om den planten som var så vanskelig å oppdrive eller holde. Husker ikke helt. Da ble jeg imponert, men har ikke fått inntrykk av de snakker noe særlig spansk der nede..? Spørs om det gikk litt i Google translate og redigering. Men, men, samma det. De fleste forstår vel engelsk der nede, så strengt tatt må en jo ikke kunne spansk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. juni 2023 #843 Del Skrevet 28. juni 2023 Marsipan123 skrev (7 timer siden): Hun hadde jo også en slags samtale med han som jobbet på gartneriet, om den planten som var så vanskelig å oppdrive eller holde. Husker ikke helt. Da ble jeg imponert, men har ikke fått inntrykk av de snakker noe særlig spansk der nede..? Spørs om det gikk litt i Google translate og redigering. Men, men, samma det. De fleste forstår vel engelsk der nede, så strengt tatt må en jo ikke kunne spansk. Forstår og forstår engelsk. Det spørs hvor de bor. Typisk turiststeder forstår de greit engelsk (men misforståelser skjer) men bor de utenfor sånne steder så skjer det ofte nok det at voksne/eldre ikke forstår engelsk. På restauranter og lignende pleier det ikke å være et problem. Gartneri? Stor sannsynlighet for at engelsk er et problem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 28. juni 2023 #844 Del Skrevet 28. juni 2023 Hva tenker dere om den magiske drikken hun reklamerer for i dag? Ifølge henne hadde hennes søster fått hele liver endret av å drikke sitronvann med ingefær og litt krydder. Alt blir veldig overdrevet hele tusen, slitsomt! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. juni 2023 #845 Del Skrevet 28. juni 2023 Danseskjørt skrev (8 minutter siden): Hva tenker dere om den magiske drikken hun reklamerer for i dag? Ifølge henne hadde hennes søster fått hele liver endret av å drikke sitronvann med ingefær og litt krydder. Alt blir veldig overdrevet hele tusen, slitsomt! Sikkert noe hun kan tjene penger på. Tviler på at kursene selger så godt så hun må finne på andre svindler å dra inn penger på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. juni 2023 #846 Del Skrevet 28. juni 2023 Snublefot62 skrev (31 minutter siden): Sikkert noe hun kan tjene penger på. Tviler på at kursene selger så godt så hun må finne på andre svindler å dra inn penger på. Før hun rekker å ta betalt for å dele oppskriften, anbefaler jeg alle å google gullmelk helt gratis. ( kan sikkert lages uten melken også) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri007 Skrevet 28. juni 2023 #847 Del Skrevet 28. juni 2023 Har ikke vært inne å fulgt med på B på laaang tid, men når jeg var inne i dag på snap laget hun kylling til middag. Er ikke de veganere? Har de gått over til kjøttetere igjen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 28. juni 2023 #848 Del Skrevet 28. juni 2023 Snublefot62 skrev (11 timer siden): Forstår og forstår engelsk. Det spørs hvor de bor. Typisk turiststeder forstår de greit engelsk (men misforståelser skjer) men bor de utenfor sånne steder så skjer det ofte nok det at voksne/eldre ikke forstår engelsk. På restauranter og lignende pleier det ikke å være et problem. Gartneri? Stor sannsynlighet for at engelsk er et problem. Hun filmet at hun snakket spansk (ikke engelsk) med han som jobbet der. Da tenkte jeg at de hadde lagt seg i selen for å lære spansk, men tror som sagt det var Google translate og redigering som ga meg inntrykket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. juni 2023 #849 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg pleier ikke å reagere/kommentere skrivefeil, men så at mora til Dennis Poppe hadde kjøpt den berømte puta som "gjør deg frisk". Hun la ut bilde av informasjonskortet. Der bør de få noen til å rette opp alle skrivefeilene. Når det er noe som blir trykt opp i flertall til kunder slik, så bør man sjekke både en og to ganger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 29. juni 2023 #850 Del Skrevet 29. juni 2023 KJØPE hund når det er tusenvis av hunder på shelter rundt om i nabolaget hennes... hva med å redde en valp som trenger omplassering enn å støtte opp den industrien hvor valper produseres for salg? 13 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 6. juli 2023 #851 Del Skrevet 6. juli 2023 Ser at årsregnskapet deres for 2022 er godkjent, men det ligger ingen tall på proff.no alle er blanke. Noen som vet om det skyldes feil hos proff? tviler litt på at de ikke har tall på firmaet siden det enda er i drift, selv om de kaller seg dreamdesign på nettsiden. Orgnr er det samme som pikant media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. juli 2023 #852 Del Skrevet 6. juli 2023 Herregud, jeg føler jeg leser om Celine Kopperud og Feng i "Side om Side" Trodde dette var ei som skilte seg positivt ut, men det blir ikke noe "følg" herfra foreløpig. Dette hundekjøpet er sjokkerende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. juli 2023 #853 Del Skrevet 6. juli 2023 Dingeldangel skrev (11 minutter siden): Ser at årsregnskapet deres for 2022 er godkjent, men det ligger ingen tall på proff.no alle er blanke. Noen som vet om det skyldes feil hos proff? tviler litt på at de ikke har tall på firmaet siden det enda er i drift, selv om de kaller seg dreamdesign på nettsiden. Orgnr er det samme som pikant media. Ser for min del ut til at det ikke har vært drift der i 2022. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 16. juli 2023 #854 Del Skrevet 16. juli 2023 Tja… hva kommer nå etter 2 ukers ferie?? valpekurs, hudlegetips og hvor befriende det er og bade naken i poolen… 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___yyy___ Skrevet 21. juli 2023 #855 Del Skrevet 21. juli 2023 🎯🙈 https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/2023/07/21/verden-trenger-ikke-flere-kurs-i-a-leve-riktig/?fbclid=IwAR3KQd7GueBeyOcaDHVWEnt-6aW-Yov9vgFvECsBa1mnzEPv3haP3s0xUoM 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. juli 2023 #856 Del Skrevet 21. juli 2023 Endelig!!! Enig!! Man blir jo dynka ned av tips om kurs i alle kanaler … og alle lover « drømmelivet». Jeg har sammenlignet flere « kursguruer» og det er jo klipp og lim meg her og der. Tror de virkelig at vi kvinner er sååå forbanna mislykka og hjelpesløst? Ja, da hadde verden jaggu meg sett stusselig ut. Belinda har jo gjennom flere år nå kommet til « drømmelivet» , men så kommer det noe oppgulp om at hun fikser ikke ditt eller datt, men så lærer hun nye ting, så er hun i « drømmelivet» igjen…. Og det går på repeat .. repeat… om kropp, ekteskap , alkohol , hunder, Og Masse penger,… Nå selges det kurs for den nette pris av 12000,- .. og det er hennes « makker» som er guid denne gangen… Vi kan vel bare vente oss ihjel på boka hun hun ruger på under sin kropp som nå er perfekt,- altså : Trenet, slank og sunn!!! Der setter hun malen på hva som er vellykket . Former er ikke Ok,- det er det hun sier! Denne dama, og ikke minst hennes « team», går nå over lik for og selge til de» litt mer velstående, nedtrykte og pengesterke kvinner « et kurs som vil forvandle dem fra den stygge andungen til ett skapt visnet blad . Hvem greier og høre på alt dette pjatte?? … 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. juli 2023 #857 Del Skrevet 21. juli 2023 ___yyy___ skrev (2 timer siden): 🎯🙈 https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/2023/07/21/verden-trenger-ikke-flere-kurs-i-a-leve-riktig/?fbclid=IwAR3KQd7GueBeyOcaDHVWEnt-6aW-Yov9vgFvECsBa1mnzEPv3haP3s0xUoM Endelig!!! Enig!! Man blir jo dynka ned av tips om kurs i alle kanaler … og alle lover « drømmelivet». Jeg har sammenlignet flere « kursguruer» og det er jo klipp og lim meg her og der. Tror de virkelig at vi kvinner er sååå forbanna mislykka og hjelpesløst? Ja, da hadde verden jaggu meg sett stusselig ut. Belinda har jo gjennom flere år nå kommet til « drømmelivet» , men så kommer det noe oppgulp om at hun fikser ikke ditt eller datt, men så lærer hun nye ting, så er hun i « drømmelivet» igjen…. Og det går på repeat .. repeat… om kropp, ekteskap , alkohol , hunder, Og Masse penger,… Nå selges det kurs for den nette pris av 12000,- .. og det er hennes « makker» som er guid denne gangen… Vi kan vel bare vente oss ihjel på boka hun hun ruger på under sin kropp som nå er perfekt,- altså : Trenet, slank og sunn!!! Der setter hun malen på hva som er vellykket . Former er ikke Ok,- det er det hun sier! Denne dama, og ikke minst hennes « team», går nå over lik for og selge til de» litt mer velstående, nedtrykte og pengesterke kvinner « et kurs som vil forvandle dem fra den stygge andungen til ett skapt visnet blad . Hvem greier og høre på alt dette pjatte?? … Siter Endre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. juli 2023 #858 Del Skrevet 21. juli 2023 Yogaolga skrev (27 minutter siden): Endelig!!! Enig!! Man blir jo dynka ned av tips om kurs i alle kanaler … og alle lover « drømmelivet». Jeg har sammenlignet flere « kursguruer» og det er jo klipp og lim meg her og der. Tror de virkelig at vi kvinner er sååå forbanna mislykka og hjelpesløst? Ja, da hadde verden jaggu meg sett stusselig ut. Belinda har jo gjennom flere år nå kommet til « drømmelivet» , men så kommer det noe oppgulp om at hun fikser ikke ditt eller datt, men så lærer hun nye ting, så er hun i « drømmelivet» igjen…. Og det går på repeat .. repeat… om kropp, ekteskap , alkohol , hunder, Og Masse penger,… Nå selges det kurs for den nette pris av 12000,- .. og det er hennes « makker» som er guid denne gangen… Vi kan vel bare vente oss ihjel på boka hun hun ruger på under sin kropp som nå er perfekt,- altså : Trenet, slank og sunn!!! Der setter hun malen på hva som er vellykket . Former er ikke Ok,- det er det hun sier! Denne dama, og ikke minst hennes « team», går nå over lik for og selge til de» litt mer velstående, nedtrykte og pengesterke kvinner « et kurs som vil forvandle dem fra den stygge andungen til ett skapt visnet blad . Hvem greier og høre på alt dette pjatte?? … Så Belinda selger kurs til flere tusen kr som går ut på lære andre å mestre livet, manifestere og få det bedre med seg selv, regner med at de kursene er ferdige nå. Det er Belinda også. Nå er hun blitt helt zombie i følge egen IG, ( bl.a pga en valp som holder henne våken), men nå har altså venninnen et kurs som Belinda selv skal ta og anbefaler det sterkt til «alle oss andre» som vil vokse litt og få det bedre med oss selv. Hva med å bruke sitt eget kurs for å få det bedre heller? Det heter LIVET, vi har alle perioder der vi er litt slitne, har småbarn eller litt hektisk på jobben. Det er så latterlig å få det til å høres helt normalt å skulle bruke tusenvis av kroner på å «komme seg gjennom» helt vanlige hverdagsutfordringer. Vi prater som oftest med venner, familie, kollegaer og så går ting seg til. Har man større utfordringer så kan man søke hjelp hos fastlege og psykisk helsetjeneste. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. juli 2023 #859 Del Skrevet 21. juli 2023 Zenhouse skrev (11 minutter siden): Så Belinda selger kurs til flere tusen kr som går ut på lære andre å mestre livet, manifestere og få det bedre med seg selv, regner med at de kursene er ferdige nå. Det er Belinda også. Nå er hun blitt helt zombie i følge egen IG, ( bl.a pga en valp som holder henne våken), men nå har altså venninnen et kurs som Belinda selv skal ta og anbefaler det sterkt til «alle oss andre» som vil vokse litt og få det bedre med oss selv. Hva med å bruke sitt eget kurs for å få det bedre heller? Det heter LIVET, vi har alle perioder der vi er litt slitne, har småbarn eller litt hektisk på jobben. Det er så latterlig å få det til å høres helt normalt å skulle bruke tusenvis av kroner på å «komme seg gjennom» helt vanlige hverdagsutfordringer. Vi prater som oftest med venner, familie, kollegaer og så går ting seg til. Har man større utfordringer så kan man søke hjelp hos fastlege og psykisk helsetjeneste. KLAR FOR Å GÅ DYPT? LES MER OM KURSET "DYPERE" Hei! Det er Belinda her. Akkurat nå sitter jeg i 34 varmegrader på balkongen min i Spania, med frysninger over hele meg mens jeg skriver denne mailen til dere. Jeg har en vifte foran meg som skal kjøle meg ned, men det er nytteløst. Hvorfor? Fordi innholdet i denne mailen vil treffe noen av dere, og jeg tror det er forutbestemt hvem av dere dette gjelder, hvor dette, disse ordene og denne mailen er starten på et helt nytt liv, og den tanken... den tanken gir meg seriøst frysninger overalt og tårer i øyene. La meg gi litt bakgrunnsinfo før jeg durer løs. I 2018 startet jeg med det jeg har kalt "reality creation". Jeg ønsket å gå fra der jeg var (overvektig, lat, sliten, sur, mangel på ambisjoner, håp og drømmer, blakk, ingen sparepenger, ingen jobb, ingen inntekt, ingen fremtidsutsikter, ingen utdanning, nedstemt, bølger med depresjon, angst, og med et begynnende usunt forhold til alkohol), til å bli et nytt menneske i et nytt liv. Jeg valgte å tro på at det kunne gå an, selvom jeg virkelig ikke hadde noe som helst som talte for meg. Likevel startet jeg jobben, og det er jeg enormt glad for. Jeg brukte noen år på å lære noen verktøy til å få det bedre, og jeg kom et stykke på vei, men da jeg i 2021 ble gjenforent med min college-venninne Isabelle, som i tiden vi hadde vært fra hverandre hadde blitt en coach, da skulle alt starte for meg for alvor. I rekordfart lærte hun meg mer enn jeg hadde klart å lære selv. Hun satte hele meg, mine følelser, mine handlingsmønstre og alt jeg er i system, og hun fikk meg til å se at jeg gir fullstendig mening. Etter et helt liv hvor jeg ikke har forstått hvorfor jeg er som jeg er, og helt ærlig vært ufattelig irritert og frustrert over at jeg er som jeg er, så var det tidenes største lettelse å se hele meg satt i system. Å virkelig forstå at JEG. GIR. MENING. Når du lærer at du gir mening, at du handler som du gjør for en grunn, at du føler som du gjør for en grunn, da er det lettere å endre det du ikke ønsker å være, eller skape endringer i livet ditt. Og her har Isabelle gjort underverker for meg. Det eneste som stod mellom meg og mine drømmer var nemlig mine blokkeringer. En blokkering kan være så mangt, men kort fortalt så er det tanker og følelser som holder deg tilbake. På en ryddig og systematisk måte hjalp Isabelle meg å overkomme mine blokkeringer, og på null komma niks gikk jeg fra 10 - 100. Jeg velger å ikke si 0-100, for de første 10% hadde jeg skapt selv, problemet var bare at jeg hadde skapt helt feil for meg selv... Jeg hadde nemlig kjøpt drømmehuset i Norge, skapt drømmejobben, leid store kontorlokaler jeg skulle dele med andre inspirerende mennesker, fått meg tidenes fineste assistent, hadde gode tradisjoner og familie på besøk, skrevet en bestselgende plantebok, blitt signet av et av Norges beste managements, listen er lang. Problemet var bare at dette fine livet jeg hadde skapt for meg selv gav meg NULL, NADA, NIKS. Faktisk har jeg aldri følt meg mer nummen og hatt mer mangel på tilstedeværelse enn i dette perfekte livet. Da Isabelle kom susende inn i livet mitt igjen som det spirituelle og energiske fyrverkeriet hun er, tok det ikke lang tid før hun med sine unike metoder og fantastiske verktøy, klarte å få meg til å innse at jeg er på feil plass. Hun gav meg motet og kunnskapen og visdommen jeg trengte for å røske opp alt jeg hadde skapt, og begynne helt på ny. For ja, jeg begynte helt på nytt. Og her sitter jeg nå, i 34 varmegrader i Spania i min nye mansion og venter på at hushjelpen skal servere lunsj. Jeg er depresjonsfri, angstfri, økonomisk fri, jeg har kontroll på mat, kontroll på alkohol, jeg er i en sterk sunn kropp, i et FANTASTISK ekteskap (holdt på å flytte fra mannen for to år siden, men det er en annen historie), og har aldri hatt det bedre. Så hvordan gjorde vi det? Jo vi gikk dypt. Isabelle guidet meg til å forstå at det kun er i dypet av den jeg er at jeg ville finne de riktige spørsmålene og de riktige svarene. Det var kun inni meg at jeg kunne iverksette metoder og verktøyene som var skapt for meg. I dette dypet av den jeg er har vi rensket opp fra fortiden, og vi har skapt fremtiden. Og nå dere, nå er hun klar for å dele denne metoden med dere, og jeg skal være med på dette kurset og ta nye runder i dybden, for å skape enda mer for meg selv og de rundt meg. Og her kommer grunnen til at jeg sitter med frysninger midt i en hetebølge i Spania. Fordi på lik linje som mitt liv har radikalt blitt endret av metodene hun lærer bort, så vet jeg at dette er starten på en radikal endring for noen av dere, og jeg gleder meg SÅ UFATTELIG MYE til å høre historiene dere vil fortelle etter dette kurset! Så hvis du kjenner i magen at dette er din tid? Så stol på egen intuisjon, den guider deg! Oppstart på kurs er 23. august 2023, og siden dette er et dypt kurs, er det begrenset med plasser. Jeg har allerede tatt min plass. Vil du ta din? JEG VIL GÅ DYPERE VELKOMMEN TIL: DYPERE! Dypere er det 8-ukers onlinekurset som tar deg fra der du er nå, til der du har drømt om å være. Med Isabelle Engelhart, forfatter, foredragsholder og livsmestringscoach, som din guide, vil du oppdage nye metoder for å takle livet og motta verdifulle verktøy for personlig vekst. Lær å roe ned, reflektere, gjenopprette energi og skape en klar vei mot din fremtid. Bli med oss og opplev en dypere forvandling som vil forandre livet ditt. Dette kan du forvente av kurset: Når kurset starter, begynner din reise. Du vil oppleve en blanding av lettelse, håp og glede, samt noen frustrasjoner og ubehag. Vær snill mot deg selv i denne fasen, da du skal utforske og transformere ditt tidligere jeg. Jo lenger du kommer i kurset, desto klarere blir bildet, og du vil forstå hvorfor du er som du er. Bruk denne kunnskapen til å skape den personen du ønsker å være. Dette kreves av deg: Det kreves at du forplikter deg til å sette av 10-30 minutter hver dag gjennom de 8 ukene. Du har full frihet til å velge når på dagen det passer best for deg å logge på kurset. I tillegg holdes det ukentlige livesendinger hvor du kan komme tettere på Isabelle, få personlige spørsmål besvart og bli bedre kjent med andre deltakere. Hvis du ikke har anledning til å delta på livesendingene, er det mulig å sende inn spørsmål på forhånd. Isabelle vil besvare disse under livesendingen, og opptaket vil bli tilgjengelig på kursplattformen, slik at du kan se det når det passer deg. Hva kan du forvente etter kurset? Opplev hvordan vårt 8-ukers onlinekurs i livsmestring kan gi deg den nødvendige dytten i riktig retning. Ta kontroll over ditt eget liv og oppdag ditt fulle potensial gjennom en grundig og strukturert tilnærming. Dette kurset er designet for å hjelpe deg med å håndtere utfordringer med selvtillit og indre ro. Isabelle Engelhart, en erfaren guide innen livsmestring, vil veilede deg gjennom hele reisen. Du vil lære praktiske verktøy og metoder som vil forvandle måten du lever på. Bli med i fellesskapet av likesinnede individer som ønsker å vokse sammen med deg. Meld deg på kurset i dag, og opplev hvordan det kan flytte deg i en positiv retning. Ta det første skrittet mot en mer meningsfull og balansert tilværelse nå. SIKRE DIN PLASS I KURSET Og du? Rabattkoden DYPERE20 gir deg over 2000kr i rabatt! Jeg gleder meg til å treffe deg i kurset! Stor klem Belinda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 21. juli 2023 #860 Del Skrevet 21. juli 2023 Omg. Det er så mye svada, og absolutt null troverdighet igjen. «holdt på å gå fra mannen for to år siden» samtidig som hun har solgt inne hvor perfekt forhold hun har, og hvor forferdelig andre har det … nok et bevis på at tomme tønne rumler høyest. absolutt hele tiden har hun det nå perfekt, men kommer med en annen historie 6-12mndr etterpå, hvor det drypper ut at hun har slitt. Jeg håper hun tar ferie noen uker/mndr til så jeg blir avvent denne dumme trangen mot å hatewatche henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå