Sharp75! Skrevet 10. februar 2023 #441 Del Skrevet 10. februar 2023 Om man søker pikantshop på Instagram så kommer man til det som ser ut som Beldindas tidligere puteutsalg. Er det noe hun har nevnt og jeg bare er treig eøelr har de byttet navn? Ser også at de har solgt via hagesenter tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 10. februar 2023 #442 Del Skrevet 10. februar 2023 Sharp75! skrev (4 timer siden): Om man søker pikantshop på Instagram så kommer man til det som ser ut som Beldindas tidligere puteutsalg. Er det noe hun har nevnt og jeg bare er treig eøelr har de byttet navn? Ser også at de har solgt via hagesenter tidligere. De har bare byttet navn på nettsiden. Det er enda pikant media som eier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. februar 2023 #443 Del Skrevet 10. februar 2023 Dingeldangel skrev (31 minutter siden): De har bare byttet navn på nettsiden. Det er enda pikant media som eier det. Takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 11. februar 2023 #444 Del Skrevet 11. februar 2023 17. januar kan de ikke gi rabatt .. 3 uker senere er det huskjøp osv osv osv ???? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. februar 2023 #445 Del Skrevet 11. februar 2023 Et spørsmål litt på siden, hvorfor skribler dere bort ansiktet i denne tråden? 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 13. februar 2023 #446 Del Skrevet 13. februar 2023 FruJohansen skrev (På 11.2.2023 den 17.13): Et spørsmål litt på siden, hvorfor skribler dere bort ansiktet i denne tråden? Mente man må « anonymisere»… mulig jeg har misforstått ang offentlig og privat person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. februar 2023 #447 Del Skrevet 13. februar 2023 Tråden er ryddet for bilder uten kilde. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 13. februar 2023 #448 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) For hva er det hun tjener så mye penger på? instareklame puter og bok? hva er det sønnen tjener penger på? Vanligvis ville jo folk reklamert litt heller enn å si han ble millionær. jeg vet ikke om oppegående bedrifter som bare snakker om hvor bisnissie de er, men null om hva de vil oppnå med bedriften, ikke hva de vil oppnå privat. Bortsett fra et par luftslott som har kræsjet durabelig da… jeg blir så ekstra provosert, når hun skal heie frem kvinner, også gjør hun ALLE feil selv, ved å la mannen ta deg av det forretningsmessige🙈 Sammenlign gjerne Ida Jackson som vil ha kvinnelige grundere opp og frem, der er sjargongen en helt annen. Og hun selger og kurs til andre som vil ta bedriften sin et hakk videre. Endret 13. februar 2023 av Dingeldangel Glemte et avsnitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 13. februar 2023 #449 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Dette er jo egentlig bare trist. Fokuset er heller på hvor mye de tjener, og behov for å fortelle at de tjener mer enn andre navngitte (!) Viktig å poengtere! Hva de kan kjøpe, hvor fort barna har blitt millionærer osv! Belinda!? - Hva med fokuset om at du ønsker å nå frem til flest mulig for å hjelpe dem til et bedre liv?? Hvor har plutselig dette pengefokuset kommet fra? Huskjøpet/-ene? Eller, behovet det har sikkert vært der hele tiden for dere , men hva gjør at du fokuserer så mye i SoMe på det nå? Alt handler bare om penger! Fy søren for et overfladisk liv dere jakter! 🤮 Dette endrer hele mitt inntrykk av deg, Belinda! Og nei - jeg er ikke misunnelig! Har penger selv! Men for de av følgerne som følger deg for de tror du er guru innenfor selvhjelp fra A til Å, så håper jeg de ser at alt er gjort for penger! Mange kvalme sjøldiggere og egoister som gjør alt for egen vinning! 😡»Synke lavt»…. Endret 13. februar 2023 av Tiara07 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 13. februar 2023 #450 Del Skrevet 13. februar 2023 I alle dager - er dette reelt eller har hun fullstendig mistet bakkekontakten? Har ikke sett slike grandiose tanker om seg selv siden ABD sin storhetstid... 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna6 Skrevet 13. februar 2023 #451 Del Skrevet 13. februar 2023 Tiara07 skrev (12 minutter siden): Dette er jo egentlig bare trist. Fokuset er heller på hvor mye de tjener, og behov for å fortelle at de tjener mer enn andre navngitte (!) Viktig å poengtere! Hva de kan kjøpe, hvor fort barna har blitt millionærer osv! Belinda!? - Hva med fokuset om at du ønsker å nå frem til flest mulig for å hjelpe dem til et bedre liv?? Hvor har plutselig dette pengefokuset kommet fra? Huskjøpet/-ene? Eller, behovet det har sikkert vært der hele tiden for dere , men hva gjør at du fokuserer så mye i SoMe på det nå? Alt handler bare om penger! Fy søren for et overfladisk liv dere jakter! 🤮 Dette endrer hele mitt inntrykk av deg, Belinda! Og nei - jeg er ikke misunnelig! Har penger selv! Men for de av følgerne som følger deg for de tror du er guru innenfor selvhjelp fra A til Å, så håper jeg de ser at alt er gjort for penger! Mange kvalme sjøldiggere og egoister som gjør alt for egen vinning! 😡»Synke lavt»…. Jeg har likt Belinda så godt. Kjøpte boken og var kommet halveis i den når hun begynte sånn her og kjenner at den boken mistet sin glans etter at dette pengejaget startet. Trist. Jeg selv har et oppriktig ønske om et godt liv, utenfor det materialistiske. Har nok til å betale huslån og leve godt, og misunner oppriktig ingen på grunn av penger eller velstand. Hun mistet din sjarm for meg, dessverre. 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 13. februar 2023 #452 Del Skrevet 13. februar 2023 Bingo Bongo skrev (1 time siden): I alle dager - er dette reelt eller har hun fullstendig mistet bakkekontakten? Har ikke sett slike grandiose tanker om seg selv siden ABD sin storhetstid... Hvorfor har jeg hele tiden syns at hun har vært « opp som ei løve og ned som en fell» og nå litt som « å selge skinnet før bjørner er skutt»? Minner litt om dette 👇 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. februar 2023 #453 Del Skrevet 14. februar 2023 Tråden er ryddet for bilder uten kilde. Les utfyllende om billedbruk i regelpresiseringen på Ris og Ros Rampelyset. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 18. februar 2023 #454 Del Skrevet 18. februar 2023 Sa ikke Belinda at huset de skal kjøpe/leie for å kjøpe, var tatt av markedet fordi de har inngått avtale? Det ligger jo fremdeles ute til salgs.. https://www.idealista.com/inmueble/94872169/ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 18. februar 2023 #455 Del Skrevet 18. februar 2023 Ble veldig stille om dette huset... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 19. februar 2023 #456 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) tøttaa skrev (17 timer siden): Sa ikke Belinda at huset de skal kjøpe/leie for å kjøpe, var tatt av markedet fordi de har inngått avtale? Det ligger jo fremdeles ute til salgs.. https://www.idealista.com/inmueble/94872169/ Mulig det går litt fort i svinga.. Får inntrykk av at det nå produseres online kurs på harde livet , om ekteskap og karrierebygging, som sikkert snart spys ut på nett til en « nett « sum, videre skal de vel arrangere bryllup, workshop etc… millionær bonussønnen skal vel holde foredrag sammen med andre store … Mulig de kanskje faktisk må ha litt penger i banken og ikke bare « monopol» penger 💸💸 Endret 19. februar 2023 av Yogaolga Trykkleif 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. februar 2023 #457 Del Skrevet 19. februar 2023 tøttaa skrev (14 timer siden): Sa ikke Belinda at huset de skal kjøpe/leie for å kjøpe, var tatt av markedet fordi de har inngått avtale? Det ligger jo fremdeles ute til salgs.. https://www.idealista.com/inmueble/94872169/ Det ligger ute et annet sted også, og der står det «reservert» https://nikolasrealestate.com/city/la-nucia/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 19. februar 2023 #458 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) iNoen er influensa-syke og noen er bekreftelse-syke… Hvilke voksent menneske må smøre det så tykt utover med og få seg vaskehjelp???? Får det nesten til og høre ut som barmhjertighets/ humanitærarbeid når de nå skal anskaffer seg hushjelp … og nå blir det skille på hvem som « snoker» og hvem som vil lære noe 🤩 Endret 19. februar 2023 av Yogaolga 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. februar 2023 #459 Del Skrevet 19. februar 2023 Yogaolga skrev (11 timer siden): Mulig det går litt fort i svinga.. Får inntrykk av at det nå produseres online kurs på harde livet , om ekteskap og karrierebygging, som sikkert snart spys ut på nett til en « nett « sum, videre skal de vel arrangere bryllup, workshop etc… millionær bonussønnen skal vel holde foredrag sammen med andre store … Mulig de kanskje faktisk må ha litt penger i banken og ikke bare « monopol» penger 💸💸 Har ikke fulgt så godt med henne , men minner meg om en jeg kjenner som er bipolar . Kommer aldri til å kjøpe en eneste ting av henne . Å særlig ikke Happy flops , får fnatt av den reklamen 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. februar 2023 #460 Del Skrevet 19. februar 2023 Yogaolga skrev (23 minutter siden): Noen er influensa-syke og noen er bekreftelse-syke… Hvilke voksent menneske må smøre det så tykt utover med og få seg vaskehjelp???? Får det nesten til og høre ut som barmhjertighets/ humanitærarbeid når de nå skal anskaffer seg hushjelp … og nå blir det skille på hvem som « snoker» og hvem som vil lære noe 🤩 Er så enig! Forstår ikke behovet for å lage så nye styr rundt dette! Det er vel bare å ansette noen da vel? Å måtte poengtere det sånn hun gjør, er jo bare å be om reaksjoner…. Dette er kun skryting og for å vise hvor «rik» de plutselig har blitt. De fleste i samme situasjon hadde latt være å skryte og fortelle detaljer for å vise hvor vellykket de er. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå