shab Skrevet 23. desember 2022 #301 Del Skrevet 23. desember 2022 Yogaolga skrev (36 minutter siden): Det blir sagt han er psykotisk … og det høres ut til at det er til hver jul… nå sier hun at alle hennes skal feire jul sammen uten henne og mannen… så da blir vel broren godt ivaretatt av familien .. Uff da. Stakkars han. Håper han får en fin jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 23. desember 2022 #302 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvitmargeritt skrev (9 timer siden): Noen som vet hvorfor de ikke har barn, snakker hun noen gang om det? Har fått inntrykk av at hun ikke vil ha egne barn, han har jo to halvvoksne da. (Som hun forøvrig snakker veldig varmt om) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. desember 2022 #303 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvitmargeritt skrev (9 timer siden): Noen som vet hvorfor de ikke har barn, snakker hun noen gang om det? Ja, hun har sagt at hun er barnefri såvidt jeg husker Skal ikke si 100% sikker, men mener det ble tatt opp på IG og i en artikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 23. desember 2022 #304 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvitmargeritt skrev (10 timer siden): Noen som vet hvorfor de ikke har barn, snakker hun noen gang om det? https://www.byas.no/livsstil/i/b5WBBl/de-har-valgt-bort-aa-faa-egne-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 23. desember 2022 #305 Del Skrevet 23. desember 2022 AprilLudgate skrev (3 timer siden): Ja, hun har sagt at hun er barnefri såvidt jeg husker Skal ikke si 100% sikker, men mener det ble tatt opp på IG og i en artikkel. https://www.byas.no/livsstil/i/b5WBBl/de-har-valgt-bort-aa-faa-egne-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 23. desember 2022 #306 Del Skrevet 23. desember 2022 Roadrunner skrev (11 timer siden): Jeg lurer på hvor mange dager det går av 2023 før Belinda sitter i sofaen på God Morgen Norge og snakker med Vår Staude om den nye boka... Om å gi seg selv et år i gave, om alle utfordringene (alkohol, gjeld, psykiske problemer, angst ++) som er borte og hvor bra boka er. Jeg har avfulgt! Startet å følge Belinda mens hun var en populær planteinfluenser, med god stemning og variert innhold. Imponert over både Monstera og Coleus, og inspirert til å prøve nye planter selv. Men nå blir jeg mest provosert og lei, det er et evig gnag om å skape lykke, realisere drømmer, kjøpe bok, kjøpe puter, annonselinker, juletraumer og alt man har blitt "frisk" fra. Har ikke en eneste influenser igjen i feeden min på sosiale kanaler og jeg kjenner at DET gir meg et bedre liv. Anbefales! Ja, det hender jeg snoker innom hos enkelte som har åpen kanal, men da på eget initiativ og ikke noe som jeg får dyttet på meg. ☝️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 25. desember 2022 #307 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) ljosglimt skrev (På 23.12.2022 den 0.49): Hun får så hatten passer i den nyeste instavideoen til Sweetbyjossis 🙊 …og det kom ut i går …. Da sa hun fy fy til alle som angriper henne, samtidige som hun angripe « andre influencere» som sa dette om friår osv… og blokkerer folk igjen… Endret 25. desember 2022 av Yogaolga Trykkleif 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 25. desember 2022 #308 Del Skrevet 25. desember 2022 Hvitmargeritt skrev (På 23.12.2022 den 7.19): Noen som vet hvorfor de ikke har barn, snakker hun noen gang om det? Hvorfor er dette viktig for deg å vite? La folk velge selv hvordan de vil leve livene sine. Barn er ikke for alle. Nå har mannen der to barn fra før. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. desember 2022 #309 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) shab skrev (På 23.12.2022 den 0.11): Prøver hun å gi folk dårlig samvittighet for å bruke en rabattkode de selv har gitt ut !?!? Ja..helt sprøtt!!🤬 Endret 25. desember 2022 av Moongirl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 26. desember 2022 #310 Del Skrevet 26. desember 2022 Yogaolga skrev (20 timer siden): …og det kom ut i går …. Da sa hun fy fy til alle som angriper henne, samtidige som hun angripe « andre influencere» som sa dette om friår osv… og blokkerer folk igjen… Forstod ikke helt - hva kom ut i går? Fra hvem? Og hvem sa hva?😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 26. desember 2022 #311 Del Skrevet 26. desember 2022 ljosglimt skrev (7 minutter siden): Forstod ikke helt - hva kom ut i går? Fra hvem? Og hvem sa hva?😅 En video hvor en dame snakker om at man kan faktisk ikke bare ta et friår i Spania for å ta vare på helsen sin osv. Og det er jo sant. Alt det praktiske som følger med. Skal jeg liksom ta ungene ut av skolen og bare flytte til Spania et år for å få bedre "mind" ? Hva om jobben min ikke godtar at jeg tar en år fri? Og mannen som jobber skift. Ja, noen ting må man bare hive seg over men altså... full familie, bikkje og det hele. Et år i Spania er ikke så enkelt som det høres ut. Men så ikke Belinda sitt motsvar, noen som vil fortelle hva hun skrev? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 26. desember 2022 #312 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) Er dette og være føre var??? Ere mulig??? 😳 Endret 26. desember 2022 av Yogaolga Trykkkeif 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 26. desember 2022 #313 Del Skrevet 26. desember 2022 Er jo mange som kritiserer folk for haugevis av dumme ting og da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.LaRubia Skrevet 26. desember 2022 #314 Del Skrevet 26. desember 2022 On 12/23/2022 at 1:33 AM, tøttaa said: Jeg bor i Spania og kan melde om at jeg har en pute med samme type innhold som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjøpte den dog av en spansk nettside til 18 euro. Så den puta til Belinda og co er heftig overpriset.. Kan jeg spørre hvilken nettside du kjøpte den på? Er du fornøyd med puten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 27. desember 2022 #315 Del Skrevet 27. desember 2022 .LaRubia skrev (3 timer siden): Kan jeg spørre hvilken nettside du kjøpte den på? Er du fornøyd med puten? Kjøpte den her 😊 https://www.cebanatural.com/en/spelt-pillow-p-1344-90.html Jeg tok ut litt av fyllet fordi den ble for høy for meg, og så puttet jeg inn litt tørket lavendel fordi det roer meg og jeg liker lukten. Jeg er fornøyd med puta, jeg har hatt mindre vondt i nakken og mindre hodepine og migrene etter jeg startet med den. Det er ingen mirakelpute etter min mening, og det tar litt tid å bli vant til den for den er veldig annerledes å bruke enn vanlige puter. Men jeg ville absolutt anbefale alle med nakkeproblemer og hodepine/migrene om å teste den hvertfall 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. januar 2023 #316 Del Skrevet 2. januar 2023 Roadrunner skrev (På 23.12.2022 den 8.20): Jeg lurer på hvor mange dager det går av 2023 før Belinda sitter i sofaen på God Morgen Norge og snakker med Vår Staude om den nye boka... Om å gi seg selv et år i gave, om alle utfordringene (alkohol, gjeld, psykiske problemer, angst ++) som er borte og hvor bra boka er. Jeg har avfulgt! Startet å følge Belinda mens hun var en populær planteinfluenser, med god stemning og variert innhold. Imponert over både Monstera og Coleus, og inspirert til å prøve nye planter selv. Men nå blir jeg mest provosert og lei, det er et evig gnag om å skape lykke, realisere drømmer, kjøpe bok, kjøpe puter, annonselinker, juletraumer og alt man har blitt "frisk" fra. Har ikke en eneste influenser igjen i feeden min på sosiale kanaler og jeg kjenner at DET gir meg et bedre liv. Anbefales! Ja, det hender jeg snoker innom hos enkelte som har åpen kanal, men da på eget initiativ og ikke noe som jeg får dyttet på meg. Svaret er TRE dager... 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 2. januar 2023 #317 Del Skrevet 2. januar 2023 Roadrunner skrev (På 23.12.2022 den 8.20): Jeg lurer på hvor mange dager det går av 2023 før Belinda sitter i sofaen på God Morgen Norge og snakker med Vår Staude om den nye boka... Om å gi seg selv et år i gave, om alle utfordringene (alkohol, gjeld, psykiske problemer, angst ++) som er borte og hvor bra boka er. Jeg har avfulgt! Startet å følge Belinda mens hun var en populær planteinfluenser, med god stemning og variert innhold. Imponert over både Monstera og Coleus, og inspirert til å prøve nye planter selv. Men nå blir jeg mest provosert og lei, det er et evig gnag om å skape lykke, realisere drømmer, kjøpe bok, kjøpe puter, annonselinker, juletraumer og alt man har blitt "frisk" fra. Har ikke en eneste influenser igjen i feeden min på sosiale kanaler og jeg kjenner at DET gir meg et bedre liv. Anbefales! Ja, det hender jeg snoker innom hos enkelte som har åpen kanal, men da på eget initiativ og ikke noe som jeg får dyttet på meg. 3 dager 🎊 … da er det bare og ta tak i eget liv, legge ut reisen og tjene penger 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2023 #318 Del Skrevet 2. januar 2023 Fatter ikke at noen fremdeles ser på God Morgen Norge. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. januar 2023 #319 Del Skrevet 3. januar 2023 Yogaolga skrev (14 timer siden): 3 dager 🎊 … da er det bare og ta tak i eget liv, legge ut reisen og tjene penger Kjenner hun noen i produksjonen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. januar 2023 #320 Del Skrevet 3. januar 2023 BJ er vel en av få som har innrømmet kjøp av følgere. Det gjør det ikke mer stuerent. Eier ikke skrupler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå