Sol Rampelyset Skrevet 19. desember 2022 #281 Del Skrevet 19. desember 2022 To tråder slått sammen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 20. desember 2022 #282 Del Skrevet 20. desember 2022 (endret) Kjerringrokk skrev (20 timer siden): Men er det ikkje forskjell på å (måtte) drikke for å døyve sosial angst og alkoholisme? Hun sier hun « bare» har hatt et «usunt» forhold til alkohol. Så dette « problemet» og alle andre problem har hun fikset selv! … iflg boka Hennes som nå er i salg. Halleluja! Endret 20. desember 2022 av Yogaolga 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 20. desember 2022 #283 Del Skrevet 20. desember 2022 Yogaolga skrev (1 time siden): Hun sier hun « bare» har hatt et «usunt» forhold til alkohol. Så dette « problemet» og alle andre problem har hun fikset selv! … iflg boka Hennes som nå er i salg. Halleluja! Jeg har prøvd å sette fingeren på hva det er med henne som trigger meg så utrolig. Og det eneste jeg kommer frem til er den manglende troverdigheten. Alt hun fronter er løsninger, og aldri de tingene hun står oppi. Æ var deprimert, men her er løsningen du må bruke. Æ hadde angst, men her er løsningen, æ hadde et alkoholproblem, men her er løsningen… osv. i mellomtiden har hun bare frontet glansbilder «in real time». også glipper det ut episoder der hun har slitt, i bisetninger, uten at hun går nærmere inn på det. Som å fortelle at hun blir så sint hun må stå å hyle i et rom jevnlig. (Gjør folk det jevnlig?) også stusser jeg litt på folkene hun har rundt seg, som ler av henne når hun sier hun har et alkoholproblem, og alle vennene som snakker «drit» om en ektefelle osv. men for min egen mentale helse så tror jeg jeg skal blokkere henne, for jeg får lite positivt utav det. Annet enn at hun er heldig som bor i Spania, hun er en nydelig dame med en flott mann som gir et godt inntrykk på some, og hun hadde en flott monstera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 20. desember 2022 #284 Del Skrevet 20. desember 2022 (endret) Tenker litt bedre om henne nå når jeg har hørt henne snakke om artikkelen på snap. Men så kom det reklame for egen bok rett etterpå da 😜 Hun er veldig klok! Men hun er også et menneske så jeg respekterer henne og det hun har opplevd. Endret 20. desember 2022 av shab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. desember 2022 #285 Del Skrevet 21. desember 2022 shab skrev (12 timer siden): Tenker litt bedre om henne nå når jeg har hørt henne snakke om artikkelen på snap. Men så kom det reklame for egen bok rett etterpå da 😜 Hun er veldig klok! Men hun er også et menneske så jeg respekterer henne og det hun har opplevd. Markedsføring og timing … dette kan hun og manageren hennes… Drama, traumer og problemer, for så nå og normalisere det. Så hun blir litt drama Queen , den nye Klara Klok og Dr. Phil , for min del. Ja, hun blottlegger seg… og skal skape seg rik og få alle til og se opp på seg… Fallhøyden kan bli stor , det er liksom bare og få seg en coach, PT, spise riktig mat, og børst av deg støvet når du faller og les videre i boka, hør og se på henne, ja, da blir det bra Jeg håper at folk ikke glemmer oppi alt dette, at vi har gode folk som jobber i det norske helsevesen. God Jul! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhi123 Skrevet 21. desember 2022 #286 Del Skrevet 21. desember 2022 Husker podkasten hun hadde med KA, hvor de brukte timesvis på å snakke om hvor mange venner de hadde hatt som ikke var bra for dem, som de nå hadde "slått opp" med og om hvor bra de selv var. B snakket også om hvor dårlig hun behandlet mannen, og at han fremdeles var snill mot henne mens KA sa "det fortjener du queen". Plutselig ble poden avsluttet, og de to var heller ikke venner mer. Dette mønsteret har vel gjentatt seg år etter år. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. desember 2022 #287 Del Skrevet 21. desember 2022 Hun hadde også podcast med Kristin Gjelsvik en periode. Slutt på den også... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 21. desember 2022 #288 Del Skrevet 21. desember 2022 FruRosa skrev (8 timer siden): Hun hadde også podcast med Kristin Gjelsvik en periode. Slutt på den også... Hun har hoppet fra bestis i rampelyset til bestis i rampelyset siden hun var sidekicket til Thomas Moen for sikkert 15 år siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 22. desember 2022 #289 Del Skrevet 22. desember 2022 Nå jeg sett nok sminking, dra seg i håret , kaffekopper og repeat , repeat, repeat… Brorer blir igjen « satt i offentlig gapastokk»… HAN er skyld i at hun har det såååå vondt, samme gnålet og offerrollen .. Vet han at han faktisk blir « brukt» til hennes stakkarslige måte og stege med store føtter oppover inntektstoppen? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. desember 2022 #290 Del Skrevet 22. desember 2022 On 12/21/2022 at 2:18 PM, FruRosa said: Hun hadde også podcast med Kristin Gjelsvik en periode. Slutt på den også... De har ikke avsluttet den nei De snakket om at livet skjer, og de rakk bare ikke lenger. Men de vil gjerne fortsette, var bare det å få tid da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja82 Skrevet 22. desember 2022 #291 Del Skrevet 22. desember 2022 Noen som har prøvd den puta hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 22. desember 2022 #292 Del Skrevet 22. desember 2022 (endret) Lilja82 skrev (10 minutter siden): Noen som har prøvd den puta hennes? Skulle akkurat til å spør om det samme. hva er så bra med den? At den er økologisk? Den er i alle fall dyr. selges den virkelig bare i to-pack? Sleipt. Endret 22. desember 2022 av shab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 22. desember 2022 #293 Del Skrevet 22. desember 2022 Prøver hun å gi folk dårlig samvittighet for å bruke en rabattkode de selv har gitt ut !?!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 22. desember 2022 #294 Del Skrevet 22. desember 2022 Hun får så hatten passer i den nyeste instavideoen til Sweetbyjossis 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 23. desember 2022 #295 Del Skrevet 23. desember 2022 shab skrev (1 time siden): Skulle akkurat til å spør om det samme. hva er så bra med den? At den er økologisk? Den er i alle fall dyr. selges den virkelig bare i to-pack? Sleipt. Jeg bor i Spania og kan melde om at jeg har en pute med samme type innhold som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjøpte den dog av en spansk nettside til 18 euro. Så den puta til Belinda og co er heftig overpriset.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitmargeritt Skrevet 23. desember 2022 #296 Del Skrevet 23. desember 2022 Noen som vet hvorfor de ikke har barn, snakker hun noen gang om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2022 #297 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg lurer på hvor mange dager det går av 2023 før Belinda sitter i sofaen på God Morgen Norge og snakker med Vår Staude om den nye boka... Om å gi seg selv et år i gave, om alle utfordringene (alkohol, gjeld, psykiske problemer, angst ++) som er borte og hvor bra boka er. Jeg har avfulgt! Startet å følge Belinda mens hun var en populær planteinfluenser, med god stemning og variert innhold. Imponert over både Monstera og Coleus, og inspirert til å prøve nye planter selv. Men nå blir jeg mest provosert og lei, det er et evig gnag om å skape lykke, realisere drømmer, kjøpe bok, kjøpe puter, annonselinker, juletraumer og alt man har blitt "frisk" fra. Har ikke en eneste influenser igjen i feeden min på sosiale kanaler og jeg kjenner at DET gir meg et bedre liv. Anbefales! Ja, det hender jeg snoker innom hos enkelte som har åpen kanal, men da på eget initiativ og ikke noe som jeg får dyttet på meg. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 23. desember 2022 #298 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) shab skrev (11 timer siden): Prøver hun å gi folk dårlig samvittighet for å bruke en rabattkode de selv har gitt ut !?!? Hun prøver bare og bli rik! Bare hun som har hatt gjeld og ingen penger… så igjen manipulerer hun følgerne, vi tjenere ikke penger når dere får rabatt, ( snufs) så dere som har råd ; kjøp til full pris!! Endret 23. desember 2022 av Yogaolga Trykkleif 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 23. desember 2022 #299 Del Skrevet 23. desember 2022 Yogaolga skrev (2 timer siden): Hun prøver bare og bli rik! Bare hun som har hatt gjeld og ingen penger… så igjen manipulerer hun følgerne, vi tjenere ikke penger når dere får rabatt, ( snufs) så dere som har råd ; kjøp til full pris!! Hvilken sykdom har broren? Er han psykisk syk? Rusmisbruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 23. desember 2022 #300 Del Skrevet 23. desember 2022 shab skrev (5 minutter siden): Hvilken sykdom har broren? Er han psykisk syk? Rusmisbruker? Det blir sagt han er psykotisk … og det høres ut til at det er til hver jul… nå sier hun at alle hennes skal feire jul sammen uten henne og mannen… så da blir vel broren godt ivaretatt av familien .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå