Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiara07 skrev (1 time siden):

For meg virker det mest som om hun synes synd i seg selv heller enn depresjon!

Du sier noe der. Er det noen som vet om hun har fått påvist noen diagnoser? Eller har hun satt de selv 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LInk til kronikken her: https://www.adressa.no/midtnorskdebatt/i/APRdox/jeg-faar-lyst-til-aa-skrike-kom-deg-gjennom-en-vanlig-mandag-uten-aa-legge-ut-en-skitt

Vel verdt å lese! Og burde vel vært delt til alle influenserne i større eller mindre grad... Jeg kommer i alle fall på flere som lett faller inn under dette spetakkelet! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 5.12.2022 den 10.35):

Hvor melder man fra om denne galskapen hennes? De som er veldig psykisk syke trenger skikkelig hjelp, de har ikke kapasitet til og tenke kosthold og trening… da hadde verden vært sykdomsfri …. Og hun hadde også vært « frisk». Hun MÅ sette seg i offerrollen atter igjen ang broren 

Og sminkereklame og traumer er en flott palett… stopp den dama 🙀

0E3D4B38-D062-4E57-A4BE-11DE86AEC350.jpeg

2CB27D0A-7304-4F76-9651-316721D50DF4.jpeg

03B02503-910A-4652-A74E-808487D81CD7.jpeg

🤯😳😳😳

VÆR SÅ SNILL og si du er veldig flink på å jukse IGstories og dette er kødd.

Det er jo kokkosmakløst?

For all del. Jeg mener folk med psykisk uhelse kan tenke på både kosthold og velvære.

Jeg er selv typen som gjerne prioriterer det ytre mer når jeg har det dårlig. 

Men…. «Vi står i en vanskelig privat situasjon, psykisk helse og link til brynpenn»? Wtf 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (5 timer siden):

🤯😳😳😳

VÆR SÅ SNILL og si du er veldig flink på å jukse IGstories og dette er kødd.

Det er jo kokkosmakløst?

For all del. Jeg mener folk med psykisk uhelse kan tenke på både kosthold og velvære.

Jeg er selv typen som gjerne prioriterer det ytre mer når jeg har det dårlig. 

Men…. «Vi står i en vanskelig privat situasjon, psykisk helse og link til brynpenn»? Wtf 😅

Nei, dette er ikke kødd, dette har dronninga greidd sjøl.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som hun er litt på villspor dessverre :( Hun er en vakker dame og jeg lar meg inspirere av henne men synd det er så mye prat om dyne og psykisk helse...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må snart slutte med det hjelp til selvhjelp-greiene sine, hun er så selvmotsigende. «Mi lever nå i Spania og har verdens beste liv, gjør som mæ og vær verdens lykkeligste» (dårlig forsøk på hennes dialekt btw 😂) samtidig som det er nye depresjoner og dårlige perioder innom hele tia.. Virker ikke som at det er mye som hjelper 🤷🏽‍♀️

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder ikke bare Belinda, men mange influensere på snap innser ikke at de med fordel kan endre måten de filmer seg selv på.. det blir ofte veldig mye nesebor og tenner, og det er ikke kritikk av utseendet deres, både Belinda og de andre det gjelder er fine og pene som bare det, men jeg er ikke så hypp på å se langt oppi nesa på folk sånn generelt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått nok. Jobber selv i psykiatrien og hvordan hun gir råd om det ene og det andre hører ikke hjemme noe sted uten om av en utdannet person som kjenner den du gir råd til. Skal du gi generelle råd med faguttrykk osv så vær psykolog eller psykiater.  Hun later jo som hun er det.  Bare slutt med det! 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

De evige selvmotsigelsene. På snap i dag: Sier hun er en av de heldige som ikke får særlig kritikk eller stygge kommentarer på ig, bare «velmenende» råd. Og i neste setning klager hun på at hun ikke kan legge ut ting på ig uten å tenke seg nøye om, fordi alt blir misforstått og da får hun en «storm» av klaging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (2 timer siden):

Nå har jeg fått nok. Jobber selv i psykiatrien og hvordan hun gir råd om det ene og det andre hører ikke hjemme noe sted uten om av en utdannet person som kjenner den du gir råd til. Skal du gi generelle råd med faguttrykk osv så vær psykolog eller psykiater.  Hun later jo som hun er det.  Bare slutt med det! 

Så enig så enig, nå har hun lansert den beste selvhjelpsboken, sier hun.

Forbrukerombudet og markedsføringsloven … noe burde se på det. Tipse pressen? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

97653E20-C3C3-4D96-BA98-374F39A99B01.thumb.jpeg.96eac3d0994fda62716528b23a0175bc.jpegNår hun selv har lest 70-80 bøker på engelsk…. Så har hun og makkeren sopt isammen råd og ber oss kast alle bøker og kjøpe hennes; FORDI HUN HAR SVARET!!!

Nå må vi som ser dette protestere!!!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogaolga skrev (7 minutter siden):

97653E20-C3C3-4D96-BA98-374F39A99B01.thumb.jpeg.96eac3d0994fda62716528b23a0175bc.jpegNår hun selv har lest 70-80 bøker på engelsk…. Så har hun og makkeren sopt isammen råd og ber oss kast alle bøker og kjøpe hennes; FORDI HUN HAR SVARET!!!

Ja, men de mener jo at nordmenn ikke klarer å lese bøker på engelsk fordi det er SÅÅÅÅÅ vanskelig!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (37 minutter siden):

Imponerende, kundevurdering 5 stjerner, og den har ikke kommet ut enda 🙄🙄 

Screenshot_20221214_195356_com.android.chrome.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (3 timer siden):

Helt enig. Har selv jobbet i psykiatrien. Er veldig for åpenhet om psykisk helse, men det hun holder på med er mer skadelig enn å hjelpe 🥴

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (21 minutter siden):

Helt enig. Har selv jobbet i psykiatrien. Er veldig for åpenhet om psykisk helse, men det hun holder på med er mer skadelig enn å hjelpe 🥴

Dette her og synes jeg ikke er greitt. Spesiell form for humor.                           . Alt er jo så enkelt og greitt når hun gir råd, men nåde den som stiller henne spørsmål eller er litt kritisk, da blokkerer og henger hun ut folk offentlig.               Nå er hun i Norge, så tips til pressen er kanskje på sin plass 📮

AE0FE482-4489-4E27-B64C-5276AB47BCAF.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (2 timer siden):

Ja ja…sikkert utklipp fra den nye boka HENNES … ( og makker)

76036F02-799C-4669-B26D-7535D43B046C.jpeg

Jeg bare kjenner jeg blir så provosert på vegne av de som virkelig sliter med hemmende angst! Så legger hun det frem slik at «å puste dypt gir samme følelse som valium». De som trenger valium har nok prøvd det. Det her er bare skadelig. Greit st det er legitime råd, men hvem er hun til å gi det til hele Norge. Merker at jeg gjentar meg selv veldig nå men. Det er jo bare flaut. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...