Gå til innhold

Hvor mye godteri har du handlet inn til Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye godteri har dere handler inn til knask eller knep? Er ny i nabolaget, så er spent på om vi har vurdert riktig 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 svær pose og to små,alt med innpakka godteri. Det kommer fler og fler for hvert år,så vil ikke gå tom. Men har to barn selv,så det blir lørdagsgodt langt ut i neste år tenker jeg,med det som blir til overs og det de får i bøtta🤪

Skrevet (endret)

10 mindre sjokolader (Type snickers, milkyway, etc)

Regner med å spise et sted mellom 5-10 av de selv. Visse fordeler med å bo litt landlig og øde må man jo ha. 🤣

Endret av LuOiOO
Skrevet

Bare 1 pose med kanskje 35 biter. Blir altformye fordi ingen kommer til «gata» våres med to tomannsboliger😅

Anonymkode: 51347...b6e

• Liker 1
Skrevet

Halvannet kilo fruktkarameller!😅

Anonymkode: d136e...597

• Liker 2
Skrevet

2 x 60 innpakket godteri.

Pluss evt. annet vi har i hus av innpakket godteri (fra bursdager og lignende)

Anonymkode: 2b878...201

Skrevet

2 fulle bæreposer med masse godt 

Anonymkode: 6407e...16d

Skrevet
Boudicca skrev (3 minutter siden):

Hvor mye godteri har dere handler inn til knask eller knep? Er ny i nabolaget, så er spent på om vi har vurdert riktig 🤭

Vi pleier å ha ca 40-50 barn innom hvert år bortsett fra 2020 da ingen kom. 😄

Alle får velge 1 stk godteri og da kjøper jeg enten små slikepinner, eller en eller annen pose med godteri hvor hvert stykke er pakket separat. Bedre hygiene slik.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt inn en god del snop til mandag. 2-3 svære poser, et par poser med sjokoladekuler, et par poser med marshmallowsfigurer, en pose med trolli gummi world o.l. En stor bærepose med masse snop. Alt snopet er ferdig innpakket.

Skrevet

Vi har hatt ca. 100 barn innom de siste årene (2019 og 2021), så jeg har kjøpt inn nok til det pluss litt ekstra. 

Anonymkode: 83719...d76

Skrevet

Bare en sjokolade, men tror ingen kommer i år, bor i 6 etasje i en blokk.

Anonymkode: 10c1e...bce

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe imorgen, men er det slik at noen går idag også? Har evnt drops liggende..

Anonymkode: 9a3e2...ea9

Skrevet

Absolutt ingenting

Anonymkode: 77896...1eb

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Skal jobbe kveld og det er ingen andre hjemme den kvelden heller. 

Anonymkode: 14da3...e07

Skrevet

Rundt 80 haribo poser

Anonymkode: e9960...b27

Skrevet

Har en stor bolle med innpakket godteri. Aner ikke hvor mange barn som kommer innom her. Bor på bygda, men i et byggefelt og det bor mange barn i nærheten. 

Anonymkode: 1eae8...69b

Skrevet

Kjøpte 3 store poser med diverse når jeg var i Sverige sist, men når jeg hadde det over i den «gryta» som skal stå på gangen så syns jeg det så veldig lite ut 🙈 

Må nok være litt gnien når jeg deler ut i kveld 😅

Anonymkode: f7af5...031

Skrevet

Nada.

Anonymkode: e35a1...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...