Gå til innhold

Menn som ødelegger for seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sjelden kost for de aller fleste menn å matche med noen man faktisk synes er attraktive tror jeg ;) Det er en helt annen virkelighet for menn.

Selvfølgelig vil de fleste heller gå for et fwb-forhold med noen de finner attraktive, men om man matcher med noen som er mindre pen, har 2-3 barn og er 35+ er det jo bare dårlig gjort å dra dem med rundt på "dates" om man bare vil ha sex? Man merker ofte at kjemi mangler allerede når man skriver...

Jeg antar mye nå, har ikke vært på markedet på mange flere og det var bare i relativt kort tid, men det var ENORM forskjell på min og eksen sin opplevelse av "dating", selv om vi var på samme nivå. Å finne et forhold var vanskeligere for henne dog.

Anonymkode: 4df63...432

jo er det ikke kjemi så er det jo bare å si takk for seg uten å måtte ligge med noen. Det hadde nå jeg gjort. Skal jeg ligge med noen så er det med noen jeg liker og som jeg syns er spennende og stoler på og har blitt litt kjent med. Jeg hadde ikke giddet å ligge med en hunk på 30 selv om han var slående kjekk bare for at han var kjekk å se på. Hadde aldri turt å ta med noen hjem sånn uten videre. Men ja skjønner at vi er forskjellige og mange damer ikke er så redd for å dra med seg fremmede hjem. Og de står jo fritt til å gjøre det som vi står fritt vi som ønsker å bli kjent med våre sex partnere først.  Så ønsker ikke å dømme noen men ønsker bare og forstå hvordan dere som ser ting helt anderledes enn meg tenker. Og tror det er det ts også prøver og forstå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dessverre ja. Dumme nek av noen kvinnfolk inviterer ukjente hjem for sex. Det et jo helt utrolig. De er ikke mye glad i seg selv. Ikke rart menn prøver og prøver da. De får jo napp noen ganger. Slike kvinner må være lavest på rangstien og ikke mye smart.

Anonymkode: b3990...53a

Kanskje vi bare liker sex, men ikke vil ha forhold? 

Anonymkode: 57459...9ee

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden):

jo er det ikke kjemi så er det jo bare å si takk for seg uten å måtte ligge med noen. Det hadde nå jeg gjort. Skal jeg ligge med noen så er det med noen jeg liker og som jeg syns er spennende og stoler på og har blitt litt kjent med. Jeg hadde ikke giddet å ligge med en hunk på 30 selv om han var slående kjekk bare for at han var kjekk å se på. Hadde aldri turt å ta med noen hjem sånn uten videre. Men ja skjønner at vi er forskjellige og mange damer ikke er så redd for å dra med seg fremmede hjem. Og de står jo fritt til å gjøre det som vi står fritt vi som ønsker å bli kjent med våre sex partnere først.  Så ønsker ikke å dømme noen men ønsker bare og forstå hvordan dere som ser ting helt anderledes enn meg tenker. Og tror det er det ts også prøver og forstå. 

Rent hypotetisk, hva hadde du gjort om du i år etter år etter år bare matchet med menn du rangerte som 3-4 poeng utseendemessig, gjerne med ansvar for barn som du ikke var interessert i?

Jeg tror det er umulig for kvinner å forestille seg hvordan ting er for en gjennomsnittlig mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var snakk om å invitere helt ukjente menn hjem til seg selv. Fare for overgrep, vet du. 

Anonymkode: 0b04c...1a4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Rent hypotetisk, hva hadde du gjort om du i år etter år etter år bare matchet med menn du rangerte som 3-4 poeng utseendemessig, gjerne med ansvar for barn som du ikke var interessert i?

Jeg tror det er umulig for kvinner å forestille seg hvordan ting er for en gjennomsnittlig mann.

Jeg har vært i situasjonen. Og nei, jeg pulte ikke rundt på de mindre pene mennene mens jeg ventet på noe mer attraktivt. 

• Liker 5
Skrevet

Det var snakk om å invitere helt ukjente menn hjem til seg selv. Fare for overgrep, vet du. 

Ja, jeg vet hva det er snakk om. Overgrep? Jeg skal jo ha sex med dem. De kan potensielt partere og spise meg, men sjansen er nå ganske liten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært i situasjonen. Og nei, jeg pulte ikke rundt på de mindre pene mennene mens jeg ventet på noe mer attraktivt. 

Så du har levd årevis i ufrivillig sølibat?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er umulig for meg å forestille meg fordi jeg må bli kjent med en mann for å vite om vi har kjemi eller om jeg finner ham attraktiv. Utseende har lite å si. Og jeg har ikke lett for å falle for noen, men en sånn objektiv tallskala for utseende fulgte jeg ikke da jeg var 14 en gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du har levd årevis i ufrivillig sølibat?

To år, ja. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er stikk motsatt av disse mennene. Jeg foretrekker å treffe ute blant folk. Hjemmedate holder jeg meg langt unna.
Ødelegger tilsvarende mye det også tror jeg. :P

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, ts vil ha kaffe og ta det rolig.. For meg er det helt uinteressant. 

Anonymkode: 6e187...2b7

Og da er du helt uinteressant for henne

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det kan jo jeg og ønske meg men da med noen jeg syns er hyggelig og grei og kjekk så jeg føler en tiltrekning til. Men det er langt unna å dra hjem en villt fremmed mann jeg aldri har møtt. Det hadde blitt helt feil for meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forstår fortsatt ikke. Er sex så viktig at du tar hva som helst?? Jeg har per nå sex kanskje 2 ganger i året pga at ikke gidder sex med folk jeg ikke syns er attraktiv. Ikke dra med mannfolk rett hjem som mange gjør kun for sex. Så viktig er ikke sex for meg. Vil ha kvalitet foran kvantitet men skjønner at andre er anderledes 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja at man liker sex og ikke forhold er helt greit men det betyr ikke at man må dra med fremmede mannfolk hjem

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pingvinen skrev (8 minutter siden):

Og da er du helt uinteressant for henne

Jepp og da er d bare å si i chatter hei jeg er ute etter ett knull kan vi møtes hjemme hos deg? Mye enklere å sile ut for begge to slipper du kaffe drikking med ei du uansett ikke liker så blir d hennes valg om du får komme hjem eller ikke. Men bestandig er det sniking for å komme dit. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Reint hypotetisk har de fleste single over en viss alder ansvar for barn, uansett kjønn. 

Anonymkode: a3abb...466

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da venter jeg heller ja 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor vil du ha sex med stygge jenter når du har sjanse på de pene? Og du skjønner virkelig ikke at kvinner som ikke vil at en helt ukjent mann kommer hjem til dem, er redde for overgrep? 

De er ikke stygge, bare mindre pene enn de peneste. Kanskje litt mer vekt på kroppen, eller litt mindre trente. Og jeg forklarte det i det forrige innlegget mitt. Jeg er villig til å jobbe mer for de mest attraktive damene.

Anonymkode: 43fb9...a69

Skrevet

Når jeg leser svarene fra menn her, går det for alvor opp for meg hvor dumme og desperate de er. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, Adrenalina1 said:

Når jeg leser svarene fra menn her, går det for alvor opp for meg hvor dumme og desperate de er. 

Det går bra. Menn har stort sett helt andre erfaringer fra dating enn hva damer har. Da er det naturlig at vi får ulike syn på dating og sex.

Anonymkode: 43fb9...a69

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...