Gå til innhold

Menn som ødelegger for seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er en godt voksen singel kvinne som er på datingside. De mennene som tar kontakt tar fort opp spørsmålet om å møtes. Veldig mange foreslår da å komme rett hjem til meg. Jeg avviser jo selvsagt det, for det r uaktuelt for meg. Jeg mener at man må møtes på kafe første gang for å se om man har kjemi og bli litt kjent. Jeg blir så lei av at de kommer med disse forslagene bestandig. Når jeg avviser det og foreslår å møtes på kafe, er det mange som blir sure eller bare forsvinner. Hvis det er så vanskelig å ta en kaffe hva er vitsen med å være på datingsider i det hele tatt? Hvis de hadde tatt seg bryet med å møte meg for en kaffe, kan det være at vi hadde hatt kjemi, og kanskje fått et forhold eller hatt sex. De virker helt desperate etter å ha sex, men de ødelegger jo hvertfall helt for seg selv ved å oppføre seg som de gjør. Noen andre med lignende erfaring eller synspunkter?

Anonymkode: 80d15...784

Ja, leit. Men du må nok være mer tålmodig i samtalene dine. Da tiltrekker du deg færre utålmodige menn. Nok av dem dessverre.

Hilsen mann

Endret av totti_1
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, ts vil ha kaffe og ta det rolig.. For meg er det helt uinteressant. 

Anonymkode: 6e187...2b7

Ok det er greit. Men du får også akseptere at for ts er det helt uinteressant å invitere en fremmed mann hjem for sex etter én melding. Du sier hun klager på de som ikke vil det samme som henne men du klager jo selv.

Anonymkode: 0679a...39e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er du vanskelig! Du må bare ned i standard! Mindre kjekk, lavere status og hele pakka. Du må ikke gå etter mennene som alle andre går etter. Det skjønner vel du og? Du er ikke så pen!

Hilsen alle bitre menn på kg... 🙄

Anonymkode: 0465c...7c9

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tja, jeg er mann og jeg forstår vel de som gjør det slik. På Tinder så matcher jeg med noen pene jenter, andre mindre pene. Da forsøker jeg å vise meg fra mi beste side med de pene jentene, og med de mindre pene så går jeg mer på sak. Det er mer å vinne på å få ei bra ei til sengs så da er jeg villig til å investere mer. Med ei som er under mitt eget nivå så er jeg mer rett på sak da jeg ikke orker hele spillet med flere dates og venting og greier bare for et ligg med ei jeg uansett ikke syns er så attraktiv.

Anonymkode: 43fb9...a69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ok det er greit. Men du får også akseptere at for ts er det helt uinteressant å invitere en fremmed mann hjem for sex etter én melding. Du sier hun klager på de som ikke vil det samme som henne men du klager jo selv.

Nei, jeg bare peker ut hvor klagete ts fremstår. Det er ikke alle man gidder å date så enkelt er det.

Anonymkode: 6e187...2b7

• Liker 1
Skrevet

Hun klager ikke på menn som bare søker sex. Hun undrer seg over om noen av disse mennene er direkte dumme i hodet siden de tror at fremgangsmåten skal funke for å få sex. Hun skriver at kanskje hun ville hatt sex om de brukte en annen fremgangsmåte

Er det ikke bedre å være ganske åpen om intensjoner? Å late som man vil ha forhold og så date over tid når man egentlig bare er interessert i sex med vedkommende må vel være like greit?

Vil dere heller "leke forhold" med noen som egentlig ikke er interessert?

Anonymkode: 4df63...432

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tja, jeg er mann og jeg forstår vel de som gjør det slik. På Tinder så matcher jeg med noen pene jenter, andre mindre pene. Da forsøker jeg å vise meg fra mi beste side med de pene jentene, og med de mindre pene så går jeg mer på sak. Det er mer å vinne på å få ei bra ei til sengs så da er jeg villig til å investere mer. Med ei som er under mitt eget nivå så er jeg mer rett på sak da jeg ikke orker hele spillet med flere dates og venting og greier bare for et ligg med ei jeg uansett ikke syns er så attraktiv.

Dette, jeg gidder heller ikke å date de jeg allerede vet at det er uaktuelt med forhold med, men jeg kunne sikkert hatt sex med noen av dem.

Hvis man bare får tilbud om sex mer eller mindre direkte, så er det jo bare å gå videre? Vedkommende er ikke interessert i deg for annet enn sex/kos/fwb whatever...

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

ja får mannfolk napp på sånt ? Etter som de hele tiden prøver på det? Og hvilke damer går for sånt? 

Finnes damer som er sån med. Men vi menn klager ikke over det

Skrevet

Er vel ikke alle disse mennene som er ledig heller, kan ikke ta sjansen på kafe da.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

hvordan klarer du å ligge med noen du ikke syns er attraktiv? Det jeg sier menn er altetende når det kommer til sex. Så menn som vil rett på så er man stygg sikkert da. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det ikke bedre å være ganske åpen om intensjoner? Å late som man vil ha forhold og så date over tid når man egentlig bare er interessert i sex med vedkommende må vel være like greit?

Vil dere heller "leke forhold" med noen som egentlig ikke er interessert?

Helt enig at de bør si de er kun interessert i sex og ikke komme med det fjaset om å komme hjem til deg og ta en dusj eller massere ryggen eller hva det er... er så slitsomt. Bedre å si jeg er ute etter sex..fint det er ikke jeg ... så lykke til... easy picy

• Liker 2
Skrevet

Ekstremt late menn. 

Anonymkode: 24b61...757

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

hvordan klarer du å ligge med noen du ikke syns er attraktiv? Det jeg sier menn er altetende når det kommer til sex. Så menn som vil rett på så er man stygg sikkert da. 

Man må jo ikke være forelsket for å ha sex med noen, selv om det er det beste...

Mange virker jo ok som mennesker, men uaktuelle for forhold, og menn har ikke et evig langt koldtbord av tilsynelatende tilgjengelige retter slik som kvinner (tror de) har.

Man skal være rimelig lite attraktiv som kvinner for å ikke klare å finne sex i løpet av et par dager, så kvinner går ikke glipp av noe om de venter. Jeg lurer på hvordan det hadde vært om markedet var annerledes og menn ikke var så billige, men det blir bare hypotetisk :) Det er nok vanskelig for kvinner å forestille seg situasjonen som mann... mange er som sultne ulver. Når de har muligheten til et måltid etter å ha sultet i måneder eller år, blir det mer fristende å ta til takke med sex med noen man ikke ønsker forhold med...

Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner, tilsynelatende, heller ønsker å håpe på et forhold som er utelukket, og så bli skuffet etter sex i stedet, når de skjønner hva opplegget er?

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (6 minutter siden):

Helt enig at de bør si de er kun interessert i sex og ikke komme med det fjaset om å komme hjem til deg og ta en dusj eller massere ryggen eller hva det er... er så slitsomt. Bedre å si jeg er ute etter sex..fint det er ikke jeg ... så lykke til... easy picy

Man må jo ikke bruke de nøyaktige ordene vel? Du skjønner hva "vil du dusje sammen?" betyr?

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

ja får mannfolk napp på sånt ? Etter som de hele tiden prøver på det? Og hvilke damer går for sånt? 

Dessverre ja. Dumme nek av noen kvinnfolk inviterer ukjente hjem for sex. Det et jo helt utrolig. De er ikke mye glad i seg selv. Ikke rart menn prøver og prøver da. De får jo napp noen ganger. Slike kvinner må være lavest på rangstien og ikke mye smart.

Anonymkode: b3990...53a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessverre ja. Dumme nek av noen kvinnfolk inviterer ukjente hjem for sex. Det et jo helt utrolig. De er ikke mye glad i seg selv. Ikke rart menn prøver og prøver da. De får jo napp noen ganger. Slike kvinner må være lavest på rangstien og ikke mye smart.

Anonymkode: b3990...53a

Kanskje de bare vet at de ikke er så pene, og heller vil ha sex med noen på sitt nivå eller litt over, enn å prøve på forhold med noen som de ikke finner attraktive, men som er på sitt nivå?

Skrevet

Men hvorfor vil du ha sex med stygge jenter når du har sjanse på de pene? Og du skjønner virkelig ikke at kvinner som ikke vil at en helt ukjent mann kommer hjem til dem, er redde for overgrep? 

Anonymkode: 0b04c...1a4

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje de bare vet at de ikke er så pene, og heller vil ha sex med noen på sitt nivå eller litt over, enn å prøve på forhold med noen som de ikke finner attraktive, men som er på sitt nivå?

jo den skjønner jeg men de vil vel heller finne noen de finner attraktive og har kjemi med og går inn i en fwb relasjon med noen de faktisk liker som person og som de syns det er spennende sex med. Det har de ingen garanti for ved å slippe hjem til seg en helt ukjent mann de ikke har peiling på om de syns er ok eller ikke. Hjelper ikke hvor kjekk en mann er hvis man ikke føler noe kjemi eller tiltrekning til dem om det så er kun for sex. Og så er det jo bedre kvalitet med sex med en kar man føler seksuell tiltrekning til og stoler på i senga. En ukjent mann kan man jo aldri stole på og det er potensielt farlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor vil du ha sex med stygge jenter når du har sjanse på de pene? Og du skjønner virkelig ikke at kvinner som ikke vil at en helt ukjent mann kommer hjem til dem, er redde for overgrep? 

Anonymkode: 0b04c...1a4

Jeg antar det er fordi han ikke har sjans på de pene for øyeblikket? Menn har ikke tilgang til sex med penere kvinner enn dem når som helst. Jeg tipper han prøver å få et forhold med de attraktive, men ikke klarer å hale de i land eller mister dem etter en stund eller et forhold, og så finner han det beste han kan for sex når det blir for ille...

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

jo den skjønner jeg men de vil vel heller finne noen de finner attraktive og har kjemi med og går inn i en fwb relasjon med noen de faktisk liker som person og som de syns det er spennende sex med. Det har de ingen garanti for ved å slippe hjem til seg en helt ukjent mann de ikke har peiling på om de syns er ok eller ikke. Hjelper ikke hvor kjekk en mann er hvis man ikke føler noe kjemi eller tiltrekning til dem om det så er kun for sex. Og så er det jo bedre kvalitet med sex med en kar man føler seksuell tiltrekning til og stoler på i senga. En ukjent mann kan man jo aldri stole på og det er potensielt farlig. 

Sjelden kost for de aller fleste menn å matche med noen man faktisk synes er attraktive tror jeg ;) Det er en helt annen virkelighet for menn.

Selvfølgelig vil de fleste heller gå for et fwb-forhold med noen de finner attraktive, men om man matcher med noen som er mindre pen, har 2-3 barn og er 35+ er det jo bare dårlig gjort å dra dem med rundt på "dates" om man bare vil ha sex? Man merker ofte at kjemi mangler allerede når man skriver...

Jeg antar mye nå, har ikke vært på markedet på mange flere og det var bare i relativt kort tid, men det var ENORM forskjell på min og eksen sin opplevelse av "dating", selv om vi var på samme nivå. Å finne et forhold var vanskeligere for henne dog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...