Gå til innhold

Menn som ødelegger for seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en godt voksen singel kvinne som er på datingside. De mennene som tar kontakt tar fort opp spørsmålet om å møtes. Veldig mange foreslår da å komme rett hjem til meg. Jeg avviser jo selvsagt det, for det r uaktuelt for meg. Jeg mener at man må møtes på kafe første gang for å se om man har kjemi og bli litt kjent. Jeg blir så lei av at de kommer med disse forslagene bestandig. Når jeg avviser det og foreslår å møtes på kafe, er det mange som blir sure eller bare forsvinner. Hvis det er så vanskelig å ta en kaffe hva er vitsen med å være på datingsider i det hele tatt? Hvis de hadde tatt seg bryet med å møte meg for en kaffe, kan det være at vi hadde hatt kjemi, og kanskje fått et forhold eller hatt sex. De virker helt desperate etter å ha sex, men de ødelegger jo hvertfall helt for seg selv ved å oppføre seg som de gjør. Noen andre med lignende erfaring eller synspunkter?

Anonymkode: 80d15...784

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er en godt voksen singel kvinne som er på datingside. De mennene som tar kontakt tar fort opp spørsmålet om å møtes. Veldig mange foreslår da å komme rett hjem til meg. Jeg avviser jo selvsagt det, for det r uaktuelt for meg. Jeg mener at man må møtes på kafe første gang for å se om man har kjemi og bli litt kjent. Jeg blir så lei av at de kommer med disse forslagene bestandig. Når jeg avviser det og foreslår å møtes på kafe, er det mange som blir sure eller bare forsvinner. Hvis det er så vanskelig å ta en kaffe hva er vitsen med å være på datingsider i det hele tatt? Hvis de hadde tatt seg bryet med å møte meg for en kaffe, kan det være at vi hadde hatt kjemi, og kanskje fått et forhold eller hatt sex. De virker helt desperate etter å ha sex, men de ødelegger jo hvertfall helt for seg selv ved å oppføre seg som de gjør. Noen andre med lignende erfaring eller synspunkter?

Selv om det ikke fungerer på deg, så er det jo ikke gitt at det ikke fungerer på noen andre.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Akkurat det der er jeg dritt lei og. Skjønner ikke hvordan mannfolk tenker som vil komme rett hjem til noen de aldri har møtt? Det vitner bare om at de er alt etende og ute etter sex og at jeg som person har ingen betydning så lenge jeg har ei fitte.... fy faan så lei jeg er det der. 

Så enig med deg. De som ikke kan møtes for en kaffe og bli kjent på vanlig måte er bare å drite i... at noen damer syns dette er greit syns jeg er rart. En kan jo i værste fall risikere å bli voldtatt og drept. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er menn som bare er ute etter sex. Jeg syns det er like greit å få silt de ut såpass tidlig! 

Jeg dater minst 10 dates som ikke er hjemmedates og sex for å sile vekk useriøse og de som tidlig foreslår hjemmedate legger jeg i useriøs-bunken

Anonymkode: 0679a...39e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

ja får mannfolk napp på sånt ? Etter som de hele tiden prøver på det? Og hvilke damer går for sånt? 

• Nyttig 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

ja får mannfolk napp på sånt ? Etter som de hele tiden prøver på det? Og hvilke damer går for sånt? 

Damer som kun er ute etter sex syns jo det er helt greit å komme raskt til poenget så de får jo napp disse mennene om de får rette matchen. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer som kun er ute etter sex syns jo det er helt greit å komme raskt til poenget så de får jo napp disse mennene om de får rette matchen. 

ja men de vet jo ikke om det er rette matchen når en ukjent mann kommer hjem til deg? Du aner jo ikke hvordan de er i virkeligheten? Har de løyet på bildene osv osv..og hvor mye klarer man å føle at det er noen match når de kommer rett hjem til deg. Og har de først kommet innefor døra så blir det vanskelig å si nei til sex. Presset blir større. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg synes det er greit når jeg bare vil ha sex med vedkommende. Orker ikke å ta en kaffe først da, bortkastet tid.

Anonymkode: 57459...9ee

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

ja men de vet jo ikke om det er rette matchen når en ukjent mann kommer hjem til deg? Du aner jo ikke hvordan de er i virkeligheten? Har de løyet på bildene osv osv..og hvor mye klarer man å føle at det er noen match når de kommer rett hjem til deg. Og har de først kommet innefor døra så blir det vanskelig å si nei til sex. Presset blir større. 

Jeg er helt enig med deg, hverken jeg eller venninnene mine hadde syntes noe sånt var trygt, men om disse mennene får ja på 1 av 800 meldinger så syns de kanskje det er verdt det? Kanskje det aldri funker for noen men de mangler sosial IQ til å innse at det ikke funker fordi de tror for høyt om seg selv og for lavt om kvinner?

Jeg vet om en venninne som sa ja til å møtes etter kun få meldinger og rett på sak når hun kun var ute etter sex, men da møtte hun de offentlig først også vurderte derfra om hun ville ta han med hjem. Det gikk heldigvis bra med de to hun endte med å invitere hjem men som du sier  vet man aldri og jeg hadde vært redd for alt fra overgrep til vold, og det du nevner om press også som jo leder til overgrep... Har opplevd det å bli presset på tredje date når jeg var ung og ikke turte å bli sint og sparke han vekk så nå skal jeg kjenne noen GODT før jeg er på tomannshånd med de!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig med deg, hverken jeg eller venninnene mine hadde syntes noe sånt var trygt, men om disse mennene får ja på 1 av 800 meldinger så syns de kanskje det er verdt det? Kanskje det aldri funker for noen men de mangler sosial IQ til å innse at det ikke funker fordi de tror for høyt om seg selv og for lavt om kvinner?

Jeg vet om en venninne som sa ja til å møtes etter kun få meldinger og rett på sak når hun kun var ute etter sex, men da møtte hun de offentlig først også vurderte derfra om hun ville ta han med hjem. Det gikk heldigvis bra med de to hun endte med å invitere hjem men som du sier  vet man aldri og jeg hadde vært redd for alt fra overgrep til vold, og det du nevner om press også som jo leder til overgrep... Har opplevd det å bli presset på tredje date når jeg var ung og ikke turte å bli sint og sparke han vekk så nå skal jeg kjenne noen GODT før jeg er på tomannshånd med de!

ja men her har de jo møttes offentlig først. Det er innafor. Men mange menn vil rett hjem til deg og vil helst ikke møtes offentlig. Og det er her jeg syns det er rart at damer godtar, i såfall setter de seg i værstefall fare. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg synes det er greit når jeg bare vil ha sex med vedkommende. Orker ikke å ta en kaffe først da, bortkastet tid.

så du bryr deg ikke om hvem han er bare han har en stiv kuk? kanskje litt stygt sagt men jeg klarer ikke å forstå at det kan være bra sex? 

Endret av GrønnNellik68
glemte noe
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal de gidde å ha kaffe med deg når de kan komme hjem til neste match for sex? Du er ikke spesiell, du er en singel dame på over 40.

Anonymkode: 6e187...2b7

• Liker 4
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden):

ja men her har de jo møttes offentlig først. Det er innafor. Men mange menn vil rett hjem til deg og vil helst ikke møtes offentlig. Og det er her jeg syns det er rart at damer godtar, i såfall setter de seg i værstefall fare. 

Ja jeg er enig. Tror ikke mange damer godtar det, får en håpe!

Men spørsmålet om det syns jeg er like greit å få tidlig sånn at jeg kan sile vekk de mennene med en gang 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal de gidde å ha kaffe med deg når de kan komme hjem til neste match for sex? Du er ikke spesiell, du er en singel dame på over 40.

Fordi ts ser etter noe mer enn bare sex? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja jeg er enig. Tror ikke mange damer godtar det, får en håpe!

Men spørsmålet om det syns jeg er like greit å få tidlig sånn at jeg kan sile vekk de mennene med en gang 

Veldig greit å skjønne fort hva mannfolka vil så en kan slette og blokke og gå videre og ikke kaste bort verdifull tid på sånt dritt. 

• Liker 3
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

Fordi ts ser etter noe mer enn bare sex? 

Da får hun fortsette å lete og ikke klage på oss som ikke søker det samme.

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

så du bryr deg ikke om hvem han er bare han har en stiv kuk? kanskje litt stygt sagt men jeg klarer ikke å forstå at det kan være bra sex? 

Nei, hvorfor skulle det spille noen rolle? Alltid god sex med de jeg treffer. 

Hadde selvsagt ikke orka rett på sex om jeg var ute etter et forhold, da hadde jeg luka ut de samme mennene 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da får hun fortsette å lete og ikke klage på oss som ikke søker det samme.

Hun klager ikke på menn som bare søker sex. Hun undrer seg over om noen av disse mennene er direkte dumme i hodet siden de tror at fremgangsmåten skal funke for å få sex. Hun skriver at kanskje hun ville hatt sex om de brukte en annen fremgangsmåte

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun klager ikke på menn som bare søker sex. Hun undrer seg over om noen av disse mennene er direkte dumme i hodet siden de tror at fremgangsmåten skal funke for å få sex. Hun skriver at kanskje hun ville hatt sex om de brukte en annen fremgangsmåte

Nei, ts vil ha kaffe og ta det rolig.. For meg er det helt uinteressant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må ærlig innrømme at "møtes for å ta en kaffe" høres kjedelig, og veldig "a4 & speed-dateie" ut.  Det finnes garanter en trÅåd her på KG som heter "kvinner om ødelegger for seg selv" også :fnise:

Å dra hjem til noen betyr ikke sex, og uansett så finnes det jo langt  flere ting å finne på en disse to alternativene... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...