Hurrahei Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Kjenner ingen der… Er det noe svindel på gang? En gang i går, og to ganger i dag.. alle ulike nr. står bare «London, England, Storbritannia». +44 20 3302…… Jeg våger ikke å ta telefonen 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Ja, det er garantert svindel. Svindlerne driver ofte med spoofing og kamuflerer nummeret de ringer fra, og velger seg noen tilfeldige nummere som kommer opp i displayet på mobilen til folk. Jeg har fått flere oppringninger i det siste fra Sveits, Østerrike, Storbritannia selv, fra helt ukjente nummere. Siden jeg ikke kjenner noen der og ingen har grunn til å ringe meg fra de landenes nummere, svarer jeg aldri på sånne. Det er bare svindel. Bare blokker dem etter hvert som de ringer. De ringer da bare fra nye nummere, men det er greit å prøve og blokkere flest mulig i alle fall 😛 Endret 28. oktober 2022 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Aldri tatt en tlf fra England, allikevel ringer de hver eneste dag i noen år nå 🙄 Skjønner ikke at de gidder, jeg tar jo aldri tlf. Endret 28. oktober 2022 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 Fått mange telefoner de siste ukene jeg også. Svarer aldri. Anonymkode: 54f77...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 28. oktober 2022 #5 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det er svindel. Ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Del Skrevet 29. oktober 2022 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Aldri tatt en tlf fra England, allikevel ringer de hver eneste dag i noen år nå 🙄 Skjønner ikke at de gidder, jeg tar jo aldri tlf. De ringer nok til mange tilfeldige nummere på en gang og legger på hos dem som ikke svarer. Anonymkode: 8d57e...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #7 Del Skrevet 29. oktober 2022 Tipper at de leiter etter ny statsminister, du er sikkert bedre skikket enn de forrige fem. Anonymkode: ec8ee...e0a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. oktober 2022 #8 Del Skrevet 29. oktober 2022 Har du ikke noe med Storbritannia å gjøre så er det ren og skjær svindel får sånne jeg også eneste jeg har med Storbritannia (England) er Milner Off Road bestilling av deler men disse ligger lagret med alle nummer på mobilen ca 2 stk bestilling går over E-Post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå