Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du vært å fotografert deg hos fame fotografene?

vi skal dit på mandag og vi skal bare ha ett bilde, men vet at de tar bortimot 100 bilder. er det noen mulighet til å kopiere disse bildene på cd da? og få de med hjem? tror dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det får du sikkert, men må helt sikkert også betale massevis for det.

Har hørt om noen som ble fotografert av dem. De fikk et bilde med i prisen, de måtte betale for resten. Husker ikke hvor mye.

Skrevet

Vi brukte Fame fotografene da vi giftet oss i sommer. For å få bildene på cd må vi handle for over 10.000 kroner. :roll:

Vi ligger rett under grensen men skal bestille noen kopier til foreldre og besteforeldre så jeg regner med at vi da overstiger den magiske grensen og får bildene på cd. Syns det er ett ganske teit opplegg.

Jeg er veldig fornøyd med bildene Fame tok men syns de er alt for dyre i pris. Kommer nok ikke til å benytte meg av de igjen...

Skrevet

Jeg synes Fame er overvudert. De tar nesten bare bilder i hvitstudio, som er så populært nå. Hvis du får med deg bilder på cd, kjøper du jo rettighetene til bildene, som det jo egentlig er fotografen som har, så jeg synes jo at det er rimelig å betale en god slump for det.

Skrevet
Jeg synes Fame er overvudert. De tar nesten bare bilder i hvitstudio, som er så populært nå. Hvis du får med deg bilder på cd, kjøper du jo rettighetene til bildene, som det jo egentlig er fotografen som har, så jeg synes jo at det er rimelig å betale en god slump for det.

Får du bildene uten vannmerke?

Skrevet

Det som er veldig kjipt med Fame er at alle kopier du bestiller må du bestille med ramme.. Det blir KOSTBART!! Vi tok barnebilder der, men valgte å ikke bestille noe og gå til en annen fotograf - hvor vi fikk med flere bilder (småe) og kunne bestille bilder uten ramme (gaver osv..)..

Kommer IKKE til å bruke Fame igjen. (Vi visste det ikke på forhånd selvfølgelig..)

Skrevet
:overrasket: De må jammen ha godt rykte siden de klarer og overleve med slike priser og betingelser!
Skrevet (endret)

Vi brukte en annen fotograf i fjor og tok bilder av ungene. Da fikk vi alle bildene på CD som vi kunne ta med hjem og se på i ro og mak. De hadde vannmerker på, men det gjør jo ingenting. Det var kjempebra å ha den mulighet

en

Vi har lagt dem på PCen og ser på dem av og til. Trenger ikke et eget album til bilder av ungene, bestilte julekort av dem i fjor

Endret av Mini_me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...