Anonym-bruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Er invitert i selskap I morgen, hos familien til samboer. Er ca 2 timer å kjøre, skal ikke overnatte. Men selvfølgelig har jeg fått mensen i dag. Jeg pleier å ha veldig vondt de første dagene, og generelt føle meg dårlig. Jeg kan ikke avlyse i morgen, så må altså prøve å finne løsninger som gjør det levelig for meg. Hvordan gjør dere det, når mensen kommer så upassende? Kjenner jeg gruer meg veldig til i morgen nå.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Tar smertestillende og holder ut? Anonymkode: 0172a...d94
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Tar nok smertestillende, makser dosen. Anonymkode: c1171...046
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Jepp - hiver på med smertestillende og biter tenna sammen. Tar Naproxen så høy dose og så ofte som man kan i følge pakningen, det hjelper best. Og i ditt tilfelle akkurat nå ville jeg fått samboer til å kjøre sånn at jeg ikke trengte å bruke energi på bilturen og hatt på meg det mest komfortable pentøyet for å gjøre dagen litt mer levelig. Anonymkode: 7a57c...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå