AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hadde mens 5. okt, og eggløsning 19 okt. Skal da ha mens igjen ca 1 nov, altså om 4 dager. Burde jeg ikke da kunne skimte antydning til strek på gravidtest nå dersom jeg var gravid? Noen som har testet negativt på dette tidspunktet, men likevel vert gravide? Testen var helt blenda. Ved tidligere graviditeter har jeg alltid testet svakt positivt på dette tidspunktet, men det kan kanskje variere ut i fra ulike graviditeter hos samme kvinne? Eller bør jeg innse at det ikke er noe håp denne runden heller? Anonymkode: d0014...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 Kjenner nesten på det samme, hvis jeg ikke får svakt positiv om to dager så blir jeg også litt skuffa. Men jeg har hatt erfaring med ulike hcg streker på alle mine graviditeter(2 barn + kjemisk) så håpet er ikke ute før negativ test på 1 mensen dag. Med den kjemiske så fikk jeg positiv test på dagen jeg fikk «mensen» og økende i ukene etter(på blodprøver). hvis det blir flere pp så må jeg begynne å teste ferre ganger, for jeg føler meg ganske tom hver gang de blir negative. Men er ganske innstilt på at de er negative frem til 9 dpo, ville bare teste nok negative sånn at jeg ser når den plutselig er positiv-ish😆 Er pp1 nå😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Her er bilde av en tester som det gikk bra med. Viser at det ikke alltid trenger å være så mørke tester i starten. kan også hende at de første testene egentlig bare er skyggestrek og at det ble babystrek ved ved ca 12 dpo em/k. Endret 28. oktober 2022 av Møysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde mens 5. okt, og eggløsning 19 okt. Skal da ha mens igjen ca 1 nov, altså om 4 dager. Burde jeg ikke da kunne skimte antydning til strek på gravidtest nå dersom jeg var gravid? Noen som har testet negativt på dette tidspunktet, men likevel vert gravide? Testen var helt blenda. Ved tidligere graviditeter har jeg alltid testet svakt positivt på dette tidspunktet, men det kan kanskje variere ut i fra ulike graviditeter hos samme kvinne? Eller bør jeg innse at det ikke er noe håp denne runden heller? Anonymkode: d0014...07b På min første testet jeg positiv først på DPO 13, mens med andre allerede DPO 8 (som endte i MA). Så tror det kan være forskjellig ja. Håpet er ikke ute nei ❤️ Anonymkode: a05aa...fa2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg fikk ikke positiv test før den dagen jeg skulle ha mensen, så håpet er virkelig ikke ute! Anonymkode: 1ea6a...c88 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 29. oktober 2022 #6 Del Skrevet 29. oktober 2022 Se hva jeg fant😃 Håpet er ikke ute før 22dpo😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå