Fionas Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Datteren min er med en jente på skolen som påvirker datteren min negativt. Datteren min har kvidd seg til å gå på skolen. Noen dager ikke gått pga skolevegring. Jeg har oppmuntret datteren min til å leke med andre barn også, i tillegg påpekt at min datter oppfører seg rart når hun har tatt etter denne jenta. Jenta på skolen har fått en diagnose, moren fortalte dette til meg. Jeg har spurt lærer om hun kan inkludere datteren min med andre elever i klassen. No er datteren min mer fornøyd og ønsker å gå på skolen. Jenta hun var med før har andre å leke med no i tillegg til min datter. Moren virker no sint på meg, hun vil ikke vinke og skriver ikke tilbake når jeg spør om de skal leke. Det er jo ikke det at datteren min ikke skal leke med henne, men ønsker at de skal ha flere å spille på.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 hva med om barnet bestemmer dette selv uten mamma hjelper til? Anonymkode: 32fb0...e7a
GammelKaktus Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg hadde bare latt denne moren være i fred da, så kan jentene leke sammen på skolen om de vil det. Forstår godt at du ville at jenta di skulle har flere å spille på, det er viktig for alle at barnet ikke "låser" seg til et menneske, det er ikke sunt for noen det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Fionas skrev (På 28.10.2022 den 18.37): Datteren min er med en jente på skolen som påvirker datteren min negativt. Datteren min har kvidd seg til å gå på skolen. Noen dager ikke gått pga skolevegring. Jeg har oppmuntret datteren min til å leke med andre barn også, i tillegg påpekt at min datter oppfører seg rart når hun har tatt etter denne jenta. Jenta på skolen har fått en diagnose, moren fortalte dette til meg. Jeg har spurt lærer om hun kan inkludere datteren min med andre elever i klassen. No er datteren min mer fornøyd og ønsker å gå på skolen. Jenta hun var med før har andre å leke med no i tillegg til min datter. Moren virker no sint på meg, hun vil ikke vinke og skriver ikke tilbake når jeg spør om de skal leke. Det er jo ikke det at datteren min ikke skal leke med henne, men ønsker at de skal ha flere å spille på. Ja og så da om barnet har en diagnose? Mange snille og gode barn for det? Dette er grunnen til at mange lar være å fortelle og! Skjerp deg! La barna velge selv så lenge de har det gøy og ikke finner på noe tull. Anonymkode: 21b3a...42b 1
Fionas Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja og så da om barnet har en diagnose? Mange snille og gode barn for det? Dette er grunnen til at mange lar være å fortelle og! Skjerp deg! La barna velge selv så lenge de har det gøy og ikke finner på noe tull. Anonymkode: 21b3a...42b Jeg har ikke noe problem med at barnet har en diagnose. Men mitt barn er veldig umodent og påvirkelig. Om barnet mitt har problemer med kommunikasjon også er hun med et annet barn som har problemer med det så vil de stagnere. Ønsker at de begge har flere å spille på. Og selvsagt kan mitt barn leke med jenta, bare ikke heletiden. Hun har no gått fra skolevegring til å ha trivsel. Du har rett i at denne jenten med diagnose er både snill og god. Endret 30. oktober 2022 av Fionas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå