Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er frekt å bæsje mens man er i telefonen?

Anonymkode: 46818...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vanlig. Hvorfor tror du det alltid hang en fasttelefon på veggen på do i gamle dager?

Anonymkode: 23033...397

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er vanlig. Hvorfor tror du det alltid hang en fasttelefon på veggen på do i gamle dager?

Gjorde vel ikke det? 😆

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det spørs hvor godt kjent man er:) Om man ringer på en utlyst stilling, eller til en offentlig instans o.l. bør man holde seg for god!

Skrevet

Jeg vil ikke være med deg på do og høre deg drite🤷‍♀️ Hvorfor skulle noen ville det? 

Anonymkode: 54c60...a72

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil ikke være med deg på do og høre deg drite🤷‍♀️ Hvorfor skulle noen ville det? 

Anonymkode: 54c60...a72

Ikke nødvendig at man hører det

Skrevet

Kommer helt an på hvem man snakker med

Skrevet

Nei, fysj. Hadde jeg skjønt at personen jeg snakket med i telefonen var på do, ville jeg bare sagt "ring meg når du er ferdig" og lagt på. Har faktisk skjedd en gang. Husker ikke hvem det var, men jeg hørte på romklangen at vedkommende var i et flislagt rom og skjønte det var badet. Da spurte jeg "sitter du på do?" og fikk ja, da bare la jeg på. 

Uappetittelig!

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at de som gjør det mangler noe i toppetasjen.

Anonymkode: 83197...c6e

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Million skrev (6 minutter siden):

Nei, fysj. Hadde jeg skjønt at personen jeg snakket med i telefonen var på do, ville jeg bare sagt "ring meg når du er ferdig" og lagt på. Har faktisk skjedd en gang. Husker ikke hvem det var, men jeg hørte på romklangen at vedkommende var i et flislagt rom og skjønte det var badet. Da spurte jeg "sitter du på do?" og fikk ja, da bare la jeg på

Uappetittelig!

Så hadde du sagt at han skulle ringe når han var ferdig eller hadde du bare lagt på?

Skrevet

Nei, da blir den ødelagt.

Anonymkode: a85b0...c1b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så hadde du sagt at han skulle ringe når han var ferdig eller hadde du bare lagt på?

Dersom jeg hadde opplevd igjen at noen satt på dass når vi snakket sammen, hadde jeg bare lagt på, ja.

Men den ene gangen i mitt liv jeg faktisk har opplevd at noen satt på dass når vi pratet, så bare la jeg på etter å ha spurt og fått svar og sa i fra om å ringe meg opp igjen etterpå, ja.

Heldigvis er det svært sjeldent folk sitter i telefonen på do. Det tyder på litt folkeskikk :fnise:

Endret av Million
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gjorde vel ikke det? 😆

Det var et vanlig syn i de fleste hjem for de som fremdeles kan huske tiden før Nokia og candy crush 

Screenshot_20221028-184850.png

• Liker 2
Skrevet

Om du ønsker å drite i telefonen så er det opp til deg. 🤷‍♀️ 

Skrevet

Nei dårlig folkeskikk 

Skrevet

Hvis jeg sitter i tlf med gode venninner tisser vi gjerne på hver vår kan i telefonen, men akkurat bæsjing tror jeg ikke noen av oss gjør, i så fall vet jeg det ikke. Ikke at jeg hadde brydd meg heller altså

Anonymkode: c5825...074

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jeffe said:

Det var et vanlig syn i de fleste hjem for de som fremdeles kan huske tiden før Nokia og candy crush 

Vi hadde på badet, men det var vel mest for å kunne ta den om man sto i dusjen. Pappa var brannmann og måtte svare på telefonen 

Anonymkode: 0def6...cea

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Jeffe said:

Nei, det var ikke et vanlig syn, dette har jeg heldigvis aldri sett noe som helst sted verken før eller etter candy crush. 

Anonymkode: a85b0...c1b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi hadde på badet, men det var vel mest for å kunne ta den om man sto i dusjen. Pappa var brannmann og måtte svare på telefonen 

Anonymkode: 0def6...cea

Han svarte vel når han satt på do også?

Skrevet

Jeg har aldri med meg mobiltelefonen på do, synes det er litt grisete mtp bakterier. 

Matchet faktisk med en kar på tinder som sendte meg et bilde av boxeren sin trukket ned til anklene, fordi jeg spurte han hva han drev med. 

Han slettet jeg fort 

Anonymkode: fcdd4...5c2

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...