AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Seinfeld sa dette i 1992. Lenge før sosiale medier. Anonymkode: 8385b...976
Gjest Mr Bergen Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg tror årsaken er at enkelte er usikre på seg selv og egen verdi, og dermed desperat forsøker kompensere for dette ved å få anerkjennelse fra andre
Rosakatt Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Kan være biologisk, vi er sosiale dyr og trenger gruppen for å overleve. kilde- leste 1 eller 2 kapitler i Sapiens 😅
Gjest PanteneProVVV Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 I samfunn hvor man er avhengig av hverandre for å overleve (+ tjenester, goder) er det viktig. Altså det kan komme til nytte en dag om flere liker deg. I dagens samfunn er det ikke like livsnødvendig, men fortsatt gjeldende.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg bryr meg om nesten alle. Anonymkode: 240f1...4bb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 man bruker penger man egentlig ikke eier, for å kjøpe masse unødvendig søppel man egentlig ikke har behov for. bare for å imponere en haug mennesker man egentlig ikke liker uansett. Mennesker altså! Anonymkode: a3512...a26
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 For min del er det nok at jeg måler egenverdi, og hvor god jobb jeg gjør etter det. Om ikke alle i teamet på jobb liker meg, antar jeg det er fordi jeg legger frem ting på feil måte, snakker for mye, er for opptatt av feil ting også videre. Utenfor jobb ser jeg andre komme inn og bli tilsynelatende nære venner med folk i kretsen jeg aldri kommer helt innpå, og tar det som bekreftelse på at jeg er teit/kjedelig/ukul. Sikkert mange som syns dette er tåpelig og teit og jeg må jo bare… Men det er i hvert fall en forklaring på at noen av oss streber sånn etter å bli likt av alle. Anonymkode: 1673f...f3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå