Michelly Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Hei! Jeg har veldig lyst til å ta med min datter på teater, men er så usikker på om det er noe som er egnet for så små? Hun fyller 3 i mars. Jeg har så gode minner selv når jeg så på putti Plutti pott feks. Var nok en del større da, men hadde vært så koselig å ta med hun på noe i julen. Har noen erfaring med noe som evt kan passe alderen?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Sjekk hva som vises i nærheten av der du bor. Som regel står det anbefalt alder i beskrivelsen. vi har vært på bukkene bruse på badeland med vår 3 åring. Han ELSKET det. Putti plutti pott ville jeg sagt var for litt eldre barn? Anonymkode: 48cbf...18e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg vil si hun er for ung, med mindre det er et stykke som er spesifikt rettet mot småbarn under 4 år. Vi pleier å ta barna med på teater, og nesten alltid er det mange småbarn der som ikke har noe der å gjøre. De forstyrrer, blir redde og forstår ikke handlingen. Anonymkode: 4ffe5...646
Michelly Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vil si hun er for ung, med mindre det er et stykke som er spesifikt rettet mot småbarn under 4 år. Vi pleier å ta barna med på teater, og nesten alltid er det mange småbarn der som ikke har noe der å gjøre. De forstyrrer, blir redde og forstår ikke handlingen. Anonymkode: 4ffe5...646 Ja, det er akkurat derfor jeg lurer på om ddt finnes noe egnet for de minste. Tenkte Kanskke noen hadde erfaringer med noe som kunne passe den alderen:)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Michelly skrev (2 timer siden): Ja, det er akkurat derfor jeg lurer på om ddt finnes noe egnet for de minste. Tenkte Kanskke noen hadde erfaringer med noe som kunne passe den alderen:) Oslo? Trikkestallen på Torshov. De har stykker som passer for barnehagebarn i hvertfall. Anonymkode: 4ffe5...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå