Gå til innhold

Teater for 2-3 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst til å ta med min datter på teater, men er så usikker på om det er noe som er egnet for så små? Hun fyller 3 i mars. Jeg har så gode minner selv når jeg så på putti Plutti pott  feks. Var nok en del større da, men hadde vært så koselig å ta med hun på noe i julen. Har noen erfaring med noe som evt kan passe alderen?

Skrevet

Sjekk hva som vises i nærheten av der du bor. Som regel står det anbefalt alder i beskrivelsen. 

vi har vært på bukkene bruse på badeland med vår 3 åring. Han ELSKET det. Putti plutti pott ville jeg sagt var for litt eldre barn?

Anonymkode: 48cbf...18e

Skrevet

Jeg vil si hun er for ung, med mindre det er et stykke som er spesifikt rettet mot småbarn under 4 år. Vi pleier å ta barna med på teater, og nesten alltid er det mange småbarn der som ikke har noe der å gjøre. De forstyrrer, blir redde og forstår ikke handlingen. 

Anonymkode: 4ffe5...646

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vil si hun er for ung, med mindre det er et stykke som er spesifikt rettet mot småbarn under 4 år. Vi pleier å ta barna med på teater, og nesten alltid er det mange småbarn der som ikke har noe der å gjøre. De forstyrrer, blir redde og forstår ikke handlingen. 

Ja, det er akkurat derfor jeg lurer på om ddt finnes noe egnet for de minste. Tenkte Kanskke noen hadde erfaringer med noe som kunne passe den alderen:)

Skrevet
Michelly skrev (2 timer siden):

Ja, det er akkurat derfor jeg lurer på om ddt finnes noe egnet for de minste. Tenkte Kanskke noen hadde erfaringer med noe som kunne passe den alderen:)

Oslo? Trikkestallen på Torshov. De har stykker som passer for barnehagebarn i hvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...