Gå til innhold

Skal du pynte mye ute til Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjører du amerikansk stil med masse pynt, gresskar, spøkelser, lykter og skumle figurer og gravkors? Eller holder det med ett utskåret gresskar på trappen ved inngangsdøren?

Er du en av dem som pynter masse til Halloween? Hvor langt går du i pyntingen? Tar du den "helt ut"? Og pynter du inne også?

Anonymkode: aed85...eb2

Skrevet

I år skal jeg ikke pynte, er alene med hunden og han blir veldig redd av fremmede og banking på døra - for ikke å snakke om masker!

Anonymkode: cd372...e7e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har voksne barn, så jeg ser ikke noen grunn til å pynte. 🤷‍♀️

Anonymkode: e622d...c73

• Liker 2
Skrevet

Nei aldri

Anonymkode: 1bcfb...15b

• Liker 2
Skrevet

Nei. Har 2 barn vi skal gå med m men pyntet før vi fikk barn 

Skrevet

Nei her skal jeg ikke pynte inngangspartiet til halloween.

Anonymkode: 17bc2...af7

• Liker 1
Skrevet

Har alltid pyntet tidligere år. Men i år har det vært mye sykdom her hjemme, både langvarig og kortvarig. Særlig i høst. Så nå er jeg sliten, og orker ikke å gjøre noe ut av Halloween. Skal slukke alle lysene og se på skummel film med familiene og bare slappe av.

Anonymkode: 22673...a1e

Skrevet

Barna synes det er kjempegøy, så jeg har kjøpt et skjelett som vi skal henge under taket til inngangspartiet og en gresskarlykt. I tillegg skjærer vi hvert år ut et gresskar som en morsom aktivitet med barna et par dager før Halloween å setter ved inngangsdøra.  

Anonymkode: a2327...31c

• Liker 1
Skrevet

Pynter verken ute eller inne :)

Har noen år et gresskar, men ikke i år.

Anonymkode: fefcf...22d

Skrevet

Lol, nei. Importerte tulletradisjoner markeres ikke av oss.

Anonymkode: 8aa50...73b

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Nei, jeg skal ha det så mørkt som overhode mulig. Både inne og ute. 

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Ungene syns det er gøy å skjære ut gresskar, så de får lov til å gjøre det. Og så pynter jeg litt med noe lys ute og farget lys i vinduene. Men ikke full amerikansk stil, bare nok til at de som går rundt ser at de er velkomne her og at vi har godteri.

• Liker 1
Skrevet

Barna og jeg har laget noen gresskar og spøkelser i papir som skal henge i vinduene. Utskåret gresskar vet jeg ikke om jeg gidder i år, for barna er for små til å delta, og det er ikke synlig fra veien. Da kan vi heller sette noen hele gresskar på trappa, så er de lettere å lage suppe av etterpå.

Anonymkode: ecb5b...dfd

• Liker 1
Skrevet

Pleier alltid å pynte litt både ute og inne. Gresskar blir det, selv om vi ikke har småbarn lengre. 

Anonymkode: 947a9...f1a

Skrevet

Nei.

For noen år siden var ikke dette en "feiring" folk flest gadd å bry seg med. 

Nå skal ALLE plutselig "feire" det. 

Handelsstanden gnir seg i henda, nok en seier!

Anonymkode: 23d43...2da

Skrevet

I år så er vi med i foreldregruppa som arrangerer på skolen til største, så vi kommer dessverre ikke til å være hjemme.

Men ja, neste år skal det pyntes! Har kjøpt røykmaskin, lyn-prosjektor og en hel del greier som kan henge rundt om kring samt svæææære edderkopper vi skal feste utenpå huset. Kommer nok også til å gå til innkjøp av større figurer til neste år. Og flere gresskar såklart. 

Skal virkelig gjøre mitt for å få et skikkelig Halloween-hus som er gøy for ungene i hele området 😄

Anonymkode: 3d86b...e45

• Liker 3
Skrevet

Jepp, skal pynte med lys, blodig duk, edderkopper og snakkende dørmatte😂

Anonymkode: b01c6...f8a

• Liker 2
Skrevet

Har kun én tenåring igjen boende hjemme, så her slukkes alt av lys og vi åpner ikke om det ringer på. Orker rett og slett ikke bli med på det.

Anonymkode: a9d9a...839

Skrevet

Nei, ingen pynting og ingen feiring her i huset. Den ene ungdommen var på fest i går, det er vel eneste feiring av Halloween som noen her blir å ha. 

Anonymkode: b966e...17d

Skrevet

Blir ikke mye pynt nei. Har to gresskar-lykter som skal settes ute. Pluss en skalle som blinker, som brukes inne 💀 Også har jeg kjøpt en hårbøyle med 4 💀 på, som jeg skal bruke. 

Ellers ingenting 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...