AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #61 Skrevet 30. oktober 2022 Litt artig hvor forskjellige folk er 😊 Ser feks noen har med tatoveringer på listen sin . For meg er tatoveringer en deal braker. Jeg syntes det er stygt og utrolig harry. Mens for andre er det en del av «drømmemannen»😊 Anonymkode: d5a1b...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #62 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt artig hvor forskjellige folk er 😊 Ser feks noen har med tatoveringer på listen sin . For meg er tatoveringer en deal braker. Jeg syntes det er stygt og utrolig harry. Mens for andre er det en del av «drømmemannen»😊 Anonymkode: d5a1b...8dc Samme her. Jeg lurer oppriktig på hva som er så viktig at en 20-åring vil ha det synlig på kroppen sin for resten av livet. Anonymkode: ae6e1...0f5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #63 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 17.38): Når ein hører ein kvinner snakker om attraktive menn så har de fleste menn problem med å identifisere seg med hva kvinner ofte forbinder med en attraktiv mann. En attraktiv mann sett med en kvinneøyne er en mann som kvinner også høyst truleg kan tenke seg å ha sex med. ? Anonymkode: 664e9...953 Menn vekter kvinners utseende veldig høyt. Min mann vil lett få lyst til å ha sex med alle kvinner som etter hans smak er fysisk tiltrekkende. Jeg kan godt se en svært flott mann, uten å føle på særlig tiltrekning. Jeg vektlegger så mye annet. Kvinner er mer relasjonelle, så hvis han ikke tiltrekker meg som person, vil jeg sannsynlig ikke ønske å involvere meg seksuelt med ham. Jeg tror det har med de biologiske forskjellene å gjøre. Det gir en mening at menn er villige til å ha sex med de fleste kvinner, mens kvinners rolle i reproduksjon gjør at vi bør være sterkt selektive på hvem vi åpner opp for. Hvis han ikke har mentaliteten eller styrken til å stille opp for gravid partner og små barn, vil det gi lav overlevelse for de sårbare partene. Vi har et trygt samfunn nå, men instinkter endres langsomt, og verden endres fort, bare se Ukraina. Anonymkode: b96ff...3a1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. oktober 2022 #64 Skrevet 30. oktober 2022 Varm og god, med snille øyne og smil, omsorgsfull og empatisk. Tørr å vise følelser.
Gorgonzola Skrevet 30. oktober 2022 #65 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 22.02): Hei, det er jo meg du snakker om! Sivilingeniør, hands-on praktiker som både kan løse differensiallikninger og skifte olje på bilen, som liker å lese klassikere og gjerne går i Operaen, men som også liker skogsarbeid med motorsag og øks. Stemmen min er en ok baryton. På befalsskolen ble jeg målt til 187 cm, jeg har kortklipt, blond hårmanke og er trent, med vaskebrettmage og bare en liten veiviser av hår. Jeg jakter, løper, går på ski, sykler og er en habil skytter med rifle og hagle - med pistol er jeg helt ok. Det jeg jakter tilbereder jeg gjerne som middag, men flinkest er jeg med kake og desserter. Jeg liker barn og liker å spøke og tulle med dem, ler ofte og gjerne på min egen bekostning. Selvfølgelig tar jeg vare på meg selv (en morgen uten en dusj er en dårlig start på dagen) men går helst ikke med parfyme på jobben - jeg vil ikke være anmassende. Stilen min er diskret, jeg liker ikke plagg med logoer men har en svakhet for klær og spesielt skjorter sydd i Italia. Generelt er jeg frilynt med et åpent sinn men det er tre ting du aldri finner på meg; ulovlige rusmidler, ustelte negler og crocs. 😉 Anonymkode: 4185f...fb3 og du er selvfølgelig kjempe-opptatt?? Eller ?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #66 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn vekter kvinners utseende veldig høyt. Min mann vil lett få lyst til å ha sex med alle kvinner som etter hans smak er fysisk tiltrekkende. Jeg kan godt se en svært flott mann, uten å føle på særlig tiltrekning. Jeg vektlegger så mye annet. Kvinner er mer relasjonelle, så hvis han ikke tiltrekker meg som person, vil jeg sannsynlig ikke ønske å involvere meg seksuelt med ham. Jeg tror det har med de biologiske forskjellene å gjøre. Det gir en mening at menn er villige til å ha sex med de fleste kvinner, mens kvinners rolle i reproduksjon gjør at vi bør være sterkt selektive på hvem vi åpner opp for. Hvis han ikke har mentaliteten eller styrken til å stille opp for gravid partner og små barn, vil det gi lav overlevelse for de sårbare partene. Vi har et trygt samfunn nå, men instinkter endres langsomt, og verden endres fort, bare se Ukraina. Anonymkode: b96ff...3a1 Menn reagerer sexuelt på en kvinnes utseende, og utseende forteller meg m.a. mye om livsstilen. til vedkomeende. All ærfaring viser at personer som m.a. røyker endres mye. Sjansen for at en som røyker dør tidleg eller pådrar seg andre sykdomer er strørre en de som ikkje røker. Kvinner som det dufter tobakksrøyk av . og bruker mye penger på sigaretter har eg ikkje store sansen for. Menn er mye enklere en kvinner, og det er noe som m.a. komme. klart til uttrykk igjennom klesstilen. Kvinner bruker igjennomsnittleg mye lenger tid foran speilet en menn. Kvinner opplever nok store kroppslige endringer etter en fødsel i motsettning til menn. Kvinner legger nok vekt på andre ting når de skal kvalitetsikre sin partnere en menn. Vi lever i eit trygt land m/ forløbi verdens beste velferdsordninger, og vi forventer staten stiller opp for oss når vi blir syke, gamle, arbeidsledige, o.s.v. 7 millioner mennesker er på flukt fra Ukraina, og dei fleste er kvinner, og barn som rømmer landet medan menn blir beordret å forsvare landet. Hvor er likestillingsdebatten blitt av når det vern om landet i krig ? Anonymkode: 664e9...953
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #67 Skrevet 31. oktober 2022 On 10/29/2022 at 4:47 AM, AnonymBruker said: Det er jo ikke uoppnåelig i det heletatt.. nå må du gi deg!. En veltrent mann med ikke for mye muskler, godt utdannet i et yrke som er litt fysisk men ikke så fysisk at det går utover fritiden, han må like å være velstelt men fortsatt la skjegget være litt røft. Han må like barn (jeg har 3 barn selv), men jeg ønsker ikke fler så det er viktig at han tenker det samme. Vi må ha våre egne liv men samtidig kunne spontant ta 2 uker i Paris, Barcelona etc. Så helst at han kan være fleksibel med arbeidstiden sin. Ikke røyker, ikke snus det er disgusting 🤢 Helst ha tesla siden miljø er viktig for meg, han må også kunne skru bil siden den gamle ww golfen min trenger å bytte klutch. Det er bare stygge menn på tinder, hvor er egentlig alle de ekte mennene? K39 Anonymkode: e4b00...3b9 Litt off topic, men men. Hvis miljø er viktig for deg burde han bruke tråsykkel til transport. En Tesla veier vel drøyt 1,5 tonn, og har generert ganske store utslipp bare på å bli produsert. Og selv om den i bruk ikke slipper ut CO2 så maler den opp asfalten alkurat like mye som en bensinbil, og bidrsr til svevestøv. Anonymkode: c91aa...46d
Miss91 Skrevet 31. oktober 2022 #68 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Glimt i øyet 🤩 det å være flink i jobben sin, ha yrkesstolthet er en viktig faktor for meg. Handy og smart, sosiale antenner i lag med flere, men samtidig være romantisk og gentleman. Han trenger ikke å være trent, men er han feit er han ikke aktuell uansett. Endret 31. oktober 2022 av Miss91
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #69 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 22.02): Hei, det er jo meg du snakker om! Sivilingeniør, hands-on praktiker som både kan løse differensiallikninger og skifte olje på bilen, som liker å lese klassikere og gjerne går i Operaen, men som også liker skogsarbeid med motorsag og øks. Stemmen min er en ok baryton. På befalsskolen ble jeg målt til 187 cm, jeg har kortklipt, blond hårmanke og er trent, med vaskebrettmage og bare en liten veiviser av hår. Jeg jakter, løper, går på ski, sykler og er en habil skytter med rifle og hagle - med pistol er jeg helt ok. Det jeg jakter tilbereder jeg gjerne som middag, men flinkest er jeg med kake og desserter. Jeg liker barn og liker å spøke og tulle med dem, ler ofte og gjerne på min egen bekostning. Selvfølgelig tar jeg vare på meg selv (en morgen uten en dusj er en dårlig start på dagen) men går helst ikke med parfyme på jobben - jeg vil ikke være anmassende. Stilen min er diskret, jeg liker ikke plagg med logoer men har en svakhet for klær og spesielt skjorter sydd i Italia. Generelt er jeg frilynt med et åpent sinn men det er tre ting du aldri finner på meg; ulovlige rusmidler, ustelte negler og crocs. 😉 Anonymkode: 4185f...fb3 Men er du under 50? Og singel? Anonymkode: ae20c...8ed
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #70 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 11.21): Bør helst ikkje vera pen, men ha eit interessant ansikt ? Liker best styggvakre menn ? Se intelligent ut. ? Anonymkode: 664e9...953 Ja? Det er det jeg foretrekker. Hvorfor stiller du spørsmål ved det? Beklager, men jeg skjønner ikke hva du mener Anonymkode: 20a75...00c
Rosa Dartle Skrevet 1. november 2022 #71 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 17.54): Om han er fylldig / overvektig , eller om han slank er av underordning betydning for attraktiviteten sett med dine øyne.? Anonymkode: 664e9...953 Det er lite interessant så lenge han ikke har vom. Akkurat vom har jeg problemer med 😅 Enig med de andre damene her; det er personligheten som stort sett gjør en mann attraktiv. Jeg liker nok høye og litt bredskuldrede menn siden jeg er høy selv og ikke liker å føle meg så stor 😅 Synes min egen mann er attraktiv. Høy, bredskuldret, litt alfa, omsorgsfull, god til å flørte, får meg til å le 😊
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #72 Skrevet 1. november 2022 Menn og kvinner klarer selvfølgelig å gjenkjenne en attraktiv person av eget utseende. En attraktiv mann er en pen mann. Alle ser han er pen. Han er som oftest ikke chad på universitetet, men har pene trekk og man ser det. Det er også noe med utstrålingen og kroppen hans som gjør ham til en pen mann. Han er ikke vulgær. Det er en helt egen type folk som tiltrekkes av de vulgære chad og stacyene. De tiltrekkes som oftest av hverandre, mens andre synes de ser oppblåste ut. Det er der incels har misforstått helt. Anonymkode: e200f...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå