Gå til innhold

Hva legger kvinner i attraktive menn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger kvinner vekt på når de snakker om attraktive menn sett med en kvinne øyne.

Når menn  snakker innbyrdes  om attraktive kvinne så er det i utgangspunktet utseende /  figuren, og de kvinnlige formene ein legger vekt på. Noen menn synes blonde kvinner er penere en mørke kvinner, og noen menn synes høye kvinner er penere, og noen menn liker fylidge bryster, medan andre legg vekt på små bryster.  Menn kan ikkje bedømme hverandres menn  attarktive  utseende, og  på same viset kan vel heller  ikkje kvinner bedømme hverandres utseende opp i mot hva menn forbinder med ¨en attraktiv kvinne 

Når ein hører ein kvinner snakker om attraktive menn så har de fleste menn problem med å identifisere seg med hva kvinner ofte forbinder med en attraktiv mann. En attraktiv mann sett med en kvinneøyne er en mann som kvinner  også høyst truleg kan tenke seg å ha sex med. ?

Anonymkode: 664e9...953

Skrevet

Først og fremst væremåte, klesstil, personlighet og karisma. Så er andre ting jeg legger merke til er hudkvalitet, om han ser frisk ut eller som en som ikke tar vare på seg selv, pene tenner og ikke ødelagt av snus etc. Utseendet generelt spiller ikke så mye rolle om disse tingene er på plass. 

Anonymkode: 9a073...ec1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Veltrent og definert, sterk, smart, morsom, selvironisk, varm,  ikke skrytete/brautende. Både handy og en som leser bøker. Ikke sånn glatt og slesk Bærum/akkemegler type, men heller ikke helt håndverker. God/normal hygiene, pene hender, helst dyp stemme men lysere stemme er ikke dealbreaker i seg selv. Men en dyp stemme som liksom får brystkassen min til å dirre - mmmm.

Jeg liker skjegg, men ikke veldig hårete ellers.

Helst kunne bruke skytevåpen, både for å skaffe meg mat og evt beskytte meg hvis the shit hits the fan. Være i stand til og villig til å forsvare meg.

Anonymkode: 4a973...648

• Hjerte 1
Skrevet

At han forstår at han må gi like mye omsorg som han forventer å få.

Når det gjelder utseende så holder det at han er renslig og i ok form. Det er forsåvidt litt rart om han mangler tenner, men det er så sjeldent at det blir spesielt å nevne det.

Anonymkode: 01a75...937

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når ein hører ein kvinner snakker om attraktive menn så har de fleste menn problem med å identifisere seg med hva kvinner ofte forbinder med en attraktiv mann. En attraktiv mann sett med en kvinneøyne er en mann som kvinner  også høyst truleg kan tenke seg å ha sex med. ?

Jeg syntes det er vanskelig å definere.

Det handler veldig lite om utseende. Driter i muskler, høyde, hårfarge osv. Ting som inntekt/type jobb osv er også helt irrelevant.

Det jeg faller for, og som gjør at jeg blir tiltrukket av en mann, er personlighet. Humor spesielt. En morsom og omtenksom mann kan fort få det til å krible.

Anonymkode: d5a1b...8dc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Først og fremst væremåte, klesstil, personlighet og karisma. Så er andre ting jeg legger merke til er hudkvalitet, om han ser frisk ut eller som en som ikke tar vare på seg selv, pene tenner og ikke ødelagt av snus etc. Utseendet generelt spiller ikke så mye rolle om disse tingene er på plass. 

Om han er fylldig / overvektig , eller om han  slank er av underordning   betydning for attraktiviteten  sett med dine øyne.?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når det gjelder utseende så holder det at han er renslig og i ok form. Det er forsåvidt litt rart om han mangler tenner, men det er så sjeldent at det blir spesielt å nevne det.

Samboeren min har litt «rare» tenner etter en ulykke. Det var en av mange ting som sjarmerte meg😂

Han eide sine rare tenner og hadde masse humor og selvtillit på det. Da var det bare attraktivt💃🏼

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg setter pris på en velstelt, men ujålete mann. Altså, en som tar vare på seg selv uten at treningssenteret er andre hjemmet og håret er vått av hårgelè. Et trimma skjegg og frisyre gjør mye! 

Anonymkode: 07ba6...778

Skrevet

Ikke så mye, jeg foretrekker at attraktive menn legger noe i meg :P

Anonymkode: 8229c...e3d

• Liker 1
Skrevet

At de ikke er usikre på seg selv, oG at de ikke er soss

Anonymkode: 8d443...530

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At de ikke er usikre på seg selv, oG at de ikke er soss

Og jeg liker store typish krok neser, sånn her. Men det er ikke et must lol

6BEC2F2B-5AC5-4AC9-A44B-E7A735011E68.thumb.jpeg.46a9f37094cb6c93211392a28f882278.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Absolutt viktig! Mange menn forventer sex og omsorg og strøken dame som står på pinne for han uten å yte det samme tilbake og ikke setter forholdet og partner like høyt som prioritet, og da funker det ikke! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om han er fylldig / overvektig , eller om han  slank er av underordning   betydning for attraktiviteten  sett med dine øyne.?

Ja det har ikke særlig betydning så lenge det ikke dreier seg om 30-50 kg overvekt. Har forsåvidt vært sammen med en skikkelig teddybjørn men foretrekker mer normalvektig. Skal jeg skreddersy kroppen er det godt trent som er mest tiltrekkende men som sagt det betyr ikke så mye at det er en dealbreaker eller vektlegges så mye hvordan kropp han har. Er han overvektig bør han spise sunt og ikke bare slafse i seg kebab og pølser fra bensinstasjonen, han bør kunne lage normal og sunn mat hjemme sånn at vi kan dele på matlaging. 

Skrevet

Kvinne, 39 år her. Har vel alltid hatt en formening om hva som er en perfekt mann i fantasien, i praksis varierer det enormt hva jeg tiltrekkes av. Alt fra skinny til pappakropp, fra hårløs til man-bun, fra min høyde til mye høyere… synes det et vanskelig å sette ord på selv- for det er ikke sånn at jeg IKKE bryr meg om utseede/apperance, mer som at jeg faller for en x-faktor, også blir jeg tent av de beste sidene til akkurat han; han som hadde litt mage hadde kanskje store, fine biceps, han som jeg egentlig synes var litt for tynn hadde den mest sexy rumpa og den deiligste pikken 😊 

Naturen har vel innrettet oss så fint at vi skal føle tiltrekning til se som er tilgjengelige (til stede og på eget nivå). Og det fine er jo at jeg tenner enormt mye mer på de ekte mennene med sine «skavanker» enn på den tenkte «fantasimannen». 

Skal jeg finne noen fellesnevnere for de mennene jeg synes er bra er det at de er trygge på seg selv, maskuline i kropp og sinn, innenfor normalvekt-området og velstelte uten å være jålete. Bør ha selvironi, og gjerne være litt introverte. Min alder +/- ca 10 år. At han er interessert i meg, samtidig som jeg må streve litt for oppmerksomheten hans gjør meg også litt ekstra lysten. 

Anonymkode: 8fc3f...d8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg syntes det er vanskelig å definere.

Det handler veldig lite om utseende. Driter i muskler, høyde, hårfarge osv. Ting som inntekt/type jobb osv er også helt irrelevant.

Det jeg faller for, og som gjør at jeg blir tiltrukket av en mann, er personlighet. Humor spesielt. En morsom og omtenksom mann kan fort få det til å krible.

Hva kvinner oppfatter som attraktive menn er vanskeleg for en kvinne å "sette ord på", og kommer tydelegvis mye  på øyet som ser,og oppfatter ?  Ting som sjølvstendighet, sjølvtillit,  ryddighet, og at menn har ordnet / ryddig forhold til egen  økonomi blir ikkje nevnt ?

Skrevet

Opptreden, personlighet og karisma først og fremst. Stemmer at det er vanskelig å sette ord på for andre, siden det varierer fra kvinne til kvinne hvem man faller for. 

Anonymkode: b6a61...963

• Nyttig 1
Skrevet

Sjarm, humor og rene tenner! Trenger ikke perfekte tenner, han der Christian fra ex on the beach ser helt jævlig ut med det falske gebisset. Men rene og velstelte må de være! Hvis han ikke har bra hygiene både på tenner og kropp er alt annet uvesentlig. Har han dette på stell går resten på kjemi, ikke utseende.

Anonymkode: f680e...ebe

Skrevet

Utseende, utseende og utseende. Han må ha et pent ansikt og flott kropp. 

26--henry-cavill-steht-nie-still---16-9---spoton-article-1028539.jpg

Anonymkode: 46b22...8d6

• Liker 1
Skrevet

Attraktive menn , og sexuell tenning  overfor menn  kommer tydlegvis  i større grad "innenfra" sett fra  en kvinnes ståsted..

Menn tenner ofte lettere sexuelt på det de ser, og de  legger ikkje nødvendigvis vekt på dama bør vera en  omsorgsperson, men eit medmenneske, og en fortruleg samtalepartner.  

Skrevet

IQ, humor, passe flørtende blikk. Lukter godt uten å ose av parfyme. Tar det rolig, men vet hva han vil. 

Anonymkode: b14ab...454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...