Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge datet dere før dere ble «offisielt» sammen, altså tok kjærestepraten? Jada, vet at noen bare glir inn i forhold, men jeg trenger å vite det!

Anonymkode: 29083...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra en uke til et halvt år, lenger enn det hadde jeg nok ikke tatt seriøst 

Anonymkode: 4cae2...9b2

Skrevet

han første datet jeg i tre måneder. forholdet varte kun i 13 dager og mistet vennskapet (angrer)

han andre datet jeg i kanskje 4 dager før vi ble sammen (forhold varte noen måneder)

han tredje datet i 7 dager (forholdet varte to måneder)

han fjerde datet jeg i en dag før vi ble sammen men kjente han i ti år (fortsatt sammen)

Anonymkode: 67303...efc

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten min datet i en måned før vi ble enige om at vi var eksklusive. 

Anonymkode: e82c1...ad4

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vi regnet hverandre som kjærester fra første møte, egentlig.

Dette var før tinder ;) 

Synes det er helt idiotisk at folk i dag har blitt livredde for å kalle hverandre for kjærester, og bruker uttrykk som "eksklusive" i stedet :ler:

Skrevet

Tok aldri noen prat. Ville aldri gått inn på date med noen som må ha en spesiell prat for å bli enige om trofasthet. 

Anonymkode: 0a39b...c2d

• Liker 1
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (1 time siden):

Dette var før tinder ;) 

Synes det er helt idiotisk at folk i dag har blitt livredde for å kalle hverandre for kjærester, og bruker uttrykk som "eksklusive" i stedet :ler:

Men eksklusive og kjærester er to forskjellige ting. 

Eksklusiv da avtaler man at man ikke dater andre og satser på hverandre, bli bedre kjent osv. 

Skal mye til på plass for å gå i forhold så det er best å date lenge som eksklusive før man kaller seg kjærester. Kjærester da tenker jeg det er på det rene at man vil etablere seg sammen og leve sammen som et par og evn stifte familie osv

Anonymkode: 4cae2...9b2

• Liker 1
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (6 timer siden):

Dette var før tinder ;) 

#føltesegtruffet 🙈

Anonymkode: fd657...f98

Skrevet

Jeg og min kjæreste datet i et halv år før vi definerte oss. Vi er begge forsiktige og tok det sakte, men vi har det kjempefint sammen. Ingen av oss datet eller pratet med andre det første halve året før vi ble sammen 😊

Anonymkode: 18fc1...b7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...