AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Hvor lenge datet dere før dere ble «offisielt» sammen, altså tok kjærestepraten? Jada, vet at noen bare glir inn i forhold, men jeg trenger å vite det! Anonymkode: 29083...be2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Alt fra en uke til et halvt år, lenger enn det hadde jeg nok ikke tatt seriøst Anonymkode: 4cae2...9b2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 han første datet jeg i tre måneder. forholdet varte kun i 13 dager og mistet vennskapet (angrer) han andre datet jeg i kanskje 4 dager før vi ble sammen (forhold varte noen måneder) han tredje datet i 7 dager (forholdet varte to måneder) han fjerde datet jeg i en dag før vi ble sammen men kjente han i ti år (fortsatt sammen) Anonymkode: 67303...efc 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg og kjæresten min datet i en måned før vi ble enige om at vi var eksklusive. Anonymkode: e82c1...ad4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Vi regnet hverandre som kjærester fra første møte, egentlig. Dette var før tinder Synes det er helt idiotisk at folk i dag har blitt livredde for å kalle hverandre for kjærester, og bruker uttrykk som "eksklusive" i stedet
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Tok aldri noen prat. Ville aldri gått inn på date med noen som må ha en spesiell prat for å bli enige om trofasthet. Anonymkode: 0a39b...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (1 time siden): Vi regnet hverandre som kjærester fra første møte, egentlig. Dette var før tinder Synes det er helt idiotisk at folk i dag har blitt livredde for å kalle hverandre for kjærester, og bruker uttrykk som "eksklusive" i stedet Men eksklusive og kjærester er to forskjellige ting. Eksklusiv da avtaler man at man ikke dater andre og satser på hverandre, bli bedre kjent osv. Skal mye til på plass for å gå i forhold så det er best å date lenge som eksklusive før man kaller seg kjærester. Kjærester da tenker jeg det er på det rene at man vil etablere seg sammen og leve sammen som et par og evn stifte familie osv Anonymkode: 4cae2...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (6 timer siden): Vi regnet hverandre som kjærester fra første møte, egentlig. Dette var før tinder Synes det er helt idiotisk at folk i dag har blitt livredde for å kalle hverandre for kjærester, og bruker uttrykk som "eksklusive" i stedet #føltesegtruffet 🙈 Anonymkode: fd657...f98
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg og min kjæreste datet i et halv år før vi definerte oss. Vi er begge forsiktige og tok det sakte, men vi har det kjempefint sammen. Ingen av oss datet eller pratet med andre det første halve året før vi ble sammen 😊 Anonymkode: 18fc1...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå